eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziwnówPrzebudowa budynku usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny w Dziwnowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-17

Dziwnów: Przebudowa budynku usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny w Dziwnowie
Numer ogłoszenia: 88418 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41474 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dziwnów, ul. Szosowa 5, 72-420 Dziwnów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3275163, faks 091 3275164.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny w Dziwnowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny (mieszkania komunalne i socjalne) oraz budowie budynku gospodarczego wraz z zagospodarowaniem terenu i z infrastrukturą techniczną na ul. Marynarki Wojennej (dawniej ul. Dziwna) w Dziwnowie (dz. nr 854/52). Przebudowa dotyczy istniejącego budynku z początku XX wieku. W istniejącym budynku projektuje się mieszkania komunalne i socjalne. Budynek o rzucie w kształcie litery H częściowo podpiwniczony. W skrzydle południowym projektuje się mieszkania socjalne w ilości 24 mieszkań, w skrzydle północnym i łączniku indywidualne dwukondygnacyjne mieszkania komunalne w ilości 29 mieszkań. Ponadto w zakres inwestycji wchodzi budowa budynku gospodarczego, zlokalizowany w zachodniej części działki, oraz rozbiórka trzech istniejących budynków kolidujących z planowaną inwestycją. Budynki przeznaczone do rozbiórki to pawilon, blaszany, budynek gospodarczy oraz altana wypoczynkowa w konstrukcji drewnianej. Projektuje się także rozbiórkę przybudówki do istniejącego budynku od strony południowej oraz istniejących schodów wejściowych i wejść do budynku. 2. Opis przedmiotu zamówienia łącznie i wzajemnie uzupełniająco określają: 1) Dokumentacja projektowa, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). 3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, obejmujących w szczególności: a) Zagospodarowanie terenu działki; b) Roboty konstrukcyjno - budowlane; c) Roboty w zakresie sieci zewnętrznych i przyłączy; d) Roboty w zakresie instalacji wewnętrznych; e) Roboty wykończeniowe. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do skompletowania i przekazania zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, w tym wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 5. Wycinkę istniejących drzew i wykonanie nasadzeń zastępczych wykona Zamawiający we własnym zakresie. 6. W związku z możliwością pojawienia się w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat i innych systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp zamawiający, na podstawie art. 30 ust. 4 PZP, dopuszcza rozwiązania równoważne. Dodatkowo, wszystkie nazwy własne użyte w Dokumentacji Projektowej i w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oznaczają pożądany standard materiałów i urządzeń, a Zamawiający dopuszcza użycie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych. W takim przypadku Wykonawca przedłoży odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające materiały lub urządzenie do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy PZP, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i jakościowego. 7. Wykonawca przed wbudowaniem materiału uzyska akceptację Inspektora nadzoru inwestorskiego, składając w tym celu Wniosek zawierający propozycję użycia materiału wraz z dokumentami (opis, parametry, aprobaty, atesty, itp.). 8. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj.: Dz. U. z 2014 r., poz. 1645) wraz z przepisami wykonawczymi oraz pozostałymi obowiązującymi przepisami prawa regulującymi przedmiotową materię. 9. Rozliczenie wykonanych robót może następować etapowo, w oparciu o faktycznie wykonane ilości robót, potwierdzone protokołem odbioru częściowego robót i tabelą elementów rozliczeniowych, uzgodnioną co do zakresu pomiędzy wykonawcą, inspektorem nadzoru inwestorskiego i zamawiającym po zawarciu umowy. Zamawiający dopuszcza płatności częściowe w przypadku wykonania robót w zakresie nie mniejszym niż 15% wartości kontraktu. Płatność końcowa nie może być mniejsza niż 5% wartości kontraktu. 10. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji robót do sporządzenia na własny koszt Dokumentacji Rysunkowej: Rysunków Wykonawczych - warsztatowych niezbędnych do realizacji inwestycji. 11. W każdym przypadku (siwz wraz z załącznikami i dokumentacją budowlaną) gdzie produkt został opisany poprzez: wskazanie konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, znaków towarowych, patentów, a zamawiający nie określił dla tego produktu warunków równoważności, to przyjmuje się, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty jakościowo równoważne (nie gorsze), spełniające równoważne normy parametry techniczne i standardy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. DOR-BUD Katarzyna Dorna, Al. Zamkowa 17a, 64-730 Wieleń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7840487,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5889614,97

  • Oferta z najniższą ceną: 5889614,97 / Oferta z najwyższą ceną: 9190247,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.