To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-26
Ogłoszenie nr 88420 - 2017 z dnia 2017-05-26 r.
Rybnik: Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych 5608S i 5026S
oraz drogi gminnej ulicy Rudzkiej w Gaszowicach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 50936
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny
27628565500000, ul.
ul. Jankowicka
49,
44200
Rybnik, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 4227478, 4227874, faks
324 227 479, e-mail
ZDP@POWIATRYBNICKI.PL
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych 5608S i 5026S oraz drogi gminnej ulicy Rudzkiej w Gaszowicach.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-SD/6DP/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych 5608S i 5026S oraz drogi gminnej ulicy Rudzkiej w Gaszowicach", obejmująca: a) Przebudowę skrzyżowania dróg -część drogową w zakresie : - ulicy Rybnickiej DP 5608S odcinek R ÷ R5 od km 0+000,00 do km 0+116,18 (oś ronda)- 100,18 m, - ulicy Rydułtowskiej DP 5026S odcinek R6 ÷ R5 od km 0+000,00 do km 0+110,26 (oś ronda) - 94,26 m, - ulica Wiejskiej DP 5608S odcinek W ÷ R5 od km 0+000,00 do km 0+073,82 (oś ronda) - 57,82 m, - ulica Rudzkiej odcinek R4a ÷ R4b od km 0+000,00 do km 0+040,28 (od krawędzi ul. Rybnickiej DP 5608S)- 25,42 m, - tarcza ronda - o promieniu 13,00 m- 81,64 m, - przystanek autobusowy - odcinek od km 0+000,00 do km 0+060,15 - 60,15 m, - zjazd (wyjazd) przystanek autobusowy - odcinek od km 0+000,00 do km 0+023,02 m (od krawędzi ul. Rybnickiej)-19,32 m . Zakres robót obejmuje wykonanie: - robót przygotowawczych, - robót rozbiórkowych, - przebudowy nawierzchni jezdni, - przebudowy chodników, - wjazdów, - odwodnienia, kratek ściekowych, przyłączy, - regulacji wysokościowej studni, skrzynek zasuw wodociągowych, - zabezpieczenia urządzeń obcych, - humusowania, - wprowadzenia stałej organizacji ruchu - oznakowanie poziome i pionowe. Szczegółową lokalizację pokazano na mapie zasadniczej w skali 1:500 - Rys nr 1 projektu budowlano-wykonawczego. b) Przebudowę skrzyżowania dróg -część elektryczną obejmującą : Rozbudowę i modernizację oświetlenia ulicznego poprzez: likwidację opraw sodowych , likwidację wysięgników pojedynczych , likwidację istniejących słupów betonowych, przewieszenie kabla zasilającego i wizyjnego na sąsiedni słup, przewieszenie na nowe słupy kabli telekomunikacyjnych, montaż i stawianie słupów aluminiowych cylindrycznych dwuelementowych anodowanych z wysięgnikiem czteroramiennym z fundamentem , montaż obudowy wolnostojącej kompletnej + fundament montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku , izolacyjne złącze bezpiecznikowe i zerowe, układanie kabli w rowach kablowych, układanie bednarki w rowach kablowych, montaż przewodów do opraw oświetleniowych (wciąganie na słupy, rury osłonowe i wysięgniki przy wysokości latarń do 10 m, ułożenie rur osłonowych z PCW. W ramach przebudowy części elektrycznej należy wykonać również wszelkie pomiary powykonawcze rezystancji izolacji, rezystancji uziemienia, skuteczności ochrony od porażeń prądem elektrycznym , a także dopuszczenia, wyłączenia i inne . 2. Powyższe zapisy i ilości wyszczególniają ważniejsze pozycje występujące w projekcie, opisane w wersji skróconej, celem orientacji co do zakresu robót. Opis ten nie powiela przedmiaru robót ani nie uwzględnia pełnego zakresu prac przewidzianego projektem. Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia , zakresu robót, konstrukcji oraz technologii wykonania i odbioru robót zawierają: projekt budowlano- wykonawczy (stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ) wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót a także przedmiary robót dla części drogowej i części elektrycznej. Dołączone przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do wyceny . Przedmiar robót nie stanowi samodzielnej podstawy wyceny robót . Pozycje należy zestawiać z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. POZOSTAŁE INFORMACJE : 4. Wszystkie nazwy produktów i materiałów przywołane w niniejszej specyfikacji służą jedynie ustaleniu wymaganego standardu. Uwaga: Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 5. Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały te powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881 ze zmianami Dz.U. z 2015 r. poz. 1165) oraz wymaganiom określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót ; Zamawiający nie dopuszcza użycia materiałów z odzysku. 6. Przedmiot umowy może być rozliczany fakturami częściowymi na podstawie częściowych protokołów odbioru robót podpisanych przez kierownika budowy oraz wyznaczonego przez Zamawiającego inspektora nadzoru. Faktury częściowe nie mogą przekroczyć 70% ceny ofertowej robót. Rozliczenie końcowe nastąpi fakturą końcową po podpisaniu protokołu odbioru końcowego robót budowlanych przez kierownika budowy oraz wyznaczonego przez Zamawiającego inspektora nadzoru. 7. Roboty powinny być prowadzone w sposób zapewniający przejazd i dojście do obiektów zlokalizowanych w rejonie skrzyżowania. 8. Przed przystąpieniem do robót, Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do opracowania i uzyskania zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem -Dz.U. nr 177 , poz. 1729 ze zmianami. Do Wykonawcy należy również wprowadzenie organizacji ruchu, koszt oznakowania robót i utrzymywanie go w należytym stanie przez cały okres trwania robót. 9. Zamawiający nie dopuszcza zamknięcia dróg na czas prowadzenia robót, za wyjątkiem wykonywania warstwy ścieralnej. 10. Na podstawie art. 29 ust. 3a, Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - pracownicy fizyczni wykonujący prace rozbiórkowe - pracownicy fizyczni wykonujący warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - pracownicy fizyczni wykonujący prace brukarskie; - pracownicy fizyczni wykonujący prace związane z układaniem warstw bitumicznych; - pracownicy montujący słupy energetyczne Jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Sposób dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 15 Istotnych Postanowień Warunków Umownych, stanowiących załącznik Nr 8 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45111000-8,
45233142-6,
31321100-3,
45315300-1,
45315600-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1850033.29 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1572983,67 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Ochrona osób i mienia w Starym Ratuszu w Rybniku - siedzibie Muzeum im. o. Emila Drobnego oraz USC przy ul. Rynek 18, a także w budynku Rafał w Edukatorium Juliusz, ul. Klasztorna 11
- 2 ,,Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Rybniku"
- Budowa zatok autobusowych na ulicy Sportowej i ulicy Niedobczyckiej w systemie zaprojektuj i wybuduj w związku z dokończeniem budowy Regionalnej Drogi Racibórz-Pszczyna z podziałem na 2 zadania
- Pełnienie funkcji wielobranżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: "OZE w budynkach mieszkalnych na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego"
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na 11 części.
- Renowacja kolektora na cieku "Młynówka", dzielnica Paruszowiec - Piaski
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.