Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-24
Gnojno: Odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Gnojno
Numer ogłoszenia: 88435 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gnojno , Gnojno 145, 28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie, tel. 0413532038, faks 0413532038.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Gnojno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Gnojno, zwanej dalej Gminą - w okresie od 01.07.2013r. do 31.12.2014r. W odniesieniu do zagospodarowania odpadów- wykonawca zobowiązany jest zapewnić osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm. oraz rozporządzeniami wykonawczymi do ustawy. Zagospodarowanie odpadów tj. odzysk lub unieszkodliwienie musi być zgodne z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2013 r. poz. 21. Odpady zmieszane 20 03 01 mogą być transportowane tylko i wyłącznie do instalacji wymienionych w uchwale Nr XXI/361/12 SEJMIKU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO z dnia 28 czerwca 2012r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego 2012-2018 Przedmiot zamówienie obejmuje: 1) wywóz i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych pochodzących z gospodarstw domowych (zbiórka w systemie pojemników); 2) odbiór odpadów segregowanych z gospodarstw domowych zbiórka w systemie worków; 3) transport odpadów; 1) utrzymanie porządku i czystości wokół pojemników; 2) odbiór przedmiotów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektroniczny, odpadów budowlanych i rozbiórkowych pochodzących z remontów niepodlegające obowiązkowi zgłoszenia lub pozwolenia na budowę zgodnie z prawem budowlanym - wystawka nie rzadziej niż 1 raz w roku. W odniesieniu do zagospodarowania odebranych odpadów obejmuje ono odzysk lub unieszkodliwienie, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.). Zagospodarowanie odpadów tj. odzysk lub unieszkodliwienie powinno być zgodne z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.), Odpady zmieszane (20 03 01) mogą być transportowane tylko i wyłącznie do instalacji wymienionych w uchwale Nr XXI/361/12 SEJMIKU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO z dnia 28 czerwca 2012r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego 2012-2018. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie workowym. Do gromadzenia odpadów selektywnie zebranych na nieruchomości zamieszkałej służą spełniające normy techniczne worki o pojemności 120 l w następującej kolorystyce: a) kolor żółty - Papier, tekturę, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania typu Tetra Pak (kod 20 01 01; 15 01 01; 20 01 39; 15 01 02; 15 01 05) b) kolor niebieski -szkło bezbarwne i kolorowe (kod 20 01 02, 15 01 07) oraz metale (20 01 40) c) brązowy - odpady zielone ulegające biodegradacji (kod 20 01 08, 20 02 01) Do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych - kod 20 03 01 na terenie nieruchomości zamieszkałej służą spełniające normy techniczne pojemniki wolnostojące o pojemności minimum 120 l. Pojemniki powinny być wyposażone w kółka oraz szczelnie zamykaną klapę. Rodzaj i minimalną pojemność pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych na terenie nieruchomości określa w sposób szczegółowy rozdział 6 Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gnojno UCHWAŁA NR XXVII/180/13 RADY GMINY GNOJNO z dnia 28 lutego 2013 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gnojno http://bip.gminy.com.pl/gnojno/pliki/u-XXVII-180-13.pdf Częstotliwość wywozu odpadów zmieszanych i zbieranych selektywnie -nie rzadziej niż raz w miesiącu, z tym zastrzeżeniem że wykluczony jest jednoczesny wywóz odpadów zmieszanych i zbieranych selektywnie. Odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07), odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z remontów niepodlegające obowiązkowi zgłoszenia lub pozwolenia na budowę zgodnie z prawem budowlanym (kod 17 01 07 lub 20 03 99) - zbiórka na zasadzie wystawkinie rzadziej niż 1 raz w roku Częstotliwość i sposób pozbywania się odpadów z obszaru nieruchomości reguluje Rozdział 7 Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gnojno Liczba ludności: Na terenie gminy Gnojno jest: - 1380 gospodarstw domowych, - 4634 osoby zameldowane na stałe - 59 osób zameldowanych czasowo powyżej 3 miesięcy. Liczba ludności ma charakter malejący, z tym zastrzeżeniem, że w okresie wakacyjnym występują przypadki zamieszkiwania sezonowego na terenie Gminy Gnojno. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych przewidziana do odebrania z terenu gminy w terminie realizacji zamówienia tj. 18 miesięcy wyniesie około 700 Mg Wykonawca zobowiązany jest dokonać objazdu gminy i zapoznać się z warunkami odbioru odpadów z poszczególnych nieruchomości oraz istniejącymi ograniczeniami DMC..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) wpis do rejestru działalności regulowanej Gminy Gnojno, b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach c) wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym., d) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów (recykling, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych) lub promesa potwierdzająca gotowość przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie przetwarzania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach Uwaga: Uznanie decyzji wydanych w oparciu o ustawę z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach, (tj. Dz.U.2010.185.1243 ze zm) odbywa się z zachowaniem Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach, (Dz. U. z dnia 8 stycznia 2013r. poz.21) - Rozdział 2 Przepisy przejściowe, dostosowujące i końcowe Uwaga: w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument i spełnianie warunku - wspólne, łączne
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dokonali odbioru i wywozu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w ilości co najmniej 1 200 Mg. Wymagana ilość powinna być odebrana i wywieziona w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Uwaga: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów- w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów) - wymaga się przedłożenia stosownych dokumentów, tj.: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy c) wykonywaniu zamówienia, d) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; e) zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. Uwaga: w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument i spełnianie warunku - wspólne, łączne pod warunkiem, że całe wymagane doświadczenie posiada co najmniej jeden z podmiotów)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) pojazd do odbierania odpadów bez frakcji kompaktującej - ilość 1 szt. b) pojazd przystosowany do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych - ilość 2 szt. c) pojazd przystosowany do odbioru odpadów komunalnych zmieszanych (śmieciarka) o masie całkowitej powyżej 3,5 t - ilość 2 szt. d) samochód dostosowany do odbioru odpadów wielkogabarytowych - ilość 1 szt. Uwaga: Wszystkie pojazdy świadczące usługi dla Zamawiającego muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów - umożliwiający weryfikację tych danych oraz udostępnienie Zamawiającemu dostępu do portalu internetowego umożliwiającego kontrolę trasy przejazdu pojazdów świadczących usługi dla Zamawiającego. Wszystkie wykazane pojazdy muszą mieć aktualne badania techniczne oraz aktualne dowody rejestracyjne, ubezpieczenie OC; Pojazdy muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą oraz danymi adresowymi i numerami telefonów Wykonawcy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Uwaga: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów- w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów) - wymaga się przedłożenia stosownych dokumentów, tj.: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy c) wykonywaniu zamówienia, d) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; e) zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. Uwaga: w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument i spełnianie warunku - wspólne, łączne.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 tys. zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), b) posiadanie dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada środki finansowe zapewniające prawidłowe wykonanie zamówienia bądź posiada zdolność kredytową w wysokości - nie mniejszej niż 300 tys. zł (informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej). Uwaga: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument i spełnianie warunku - wspólne, łączne.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w ilości co najmniej 1 200 Mg. Wymagana ilość powinna być odebrana i wywieziona w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy. Zamawiajacy nie wymaga usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie.; - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, pełnimocnictwo - jeżeli dotyczy, dowód wniesienia wadium, pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów tj. wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy, parafowany wzór umowy, Oświadczenie Wykonawcy w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) zmiany zakresu usług przez wprowadzenie nowych/rezygnację z części posesji określonych w załącznikach do umowy wynikająca z potrzeb Zamawiającego; c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; d) Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy/Zamawiającego. e) Zmian w aktach prawa miejscowego wymienionych w rozdziale 4 o ile zmiana ta ma wpływ na realizację umowy. f) konieczności zmian w zakresie podwykonawstwa tj. i. zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie, ii. zmiany części zamówienia którą Wykonawca zamierzał zlecić podwykonawcom, iii. wprowadzenie podwykonawcy w przypadku gdy Wykonawca oświadczył w ofercie, iż wykona przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno pokój nr 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno pokój nr 11 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI GNOJNO
- "Usługa przeprowadzenia zajęć/warsztatów dodatkowych dla dzieci oraz zajęć TUS dla rodzin w ramach projektu pn. Wsparcie działalności Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Gnojno"
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie w 2025 roku
więcej: przetargi GNOJNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i letniskowych z terenu Gminy Radków na okres 01.01.2025 do 31.12.2026 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u w roku 2025
- Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rytwiany do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. Rzędów 40
- Odbiór i zagospodarowanie miejskich odpadów z terenu Miasta Kobyłka
- Odbiór i zagospodarowanie w 2025 roku stałych odpadów komunalnych z terenu gm. Trzebiechów
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.