Ogłoszenie z dnia 2013-05-24
Łódź: Świadczenie usługi restauracyjnej podczas jednodniowej Konferencji w dniu 6 czerwca 2013 r. w Pabianicach dla 120 osób z okazji Wojewódzkich Obchodów Dnia Rodzicielstwa Zastępczego.
Numer ogłoszenia: 88499 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi, ul. Snycerska 8, 91-302 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 203 48 00, faks 0-42 203 48 17.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi restauracyjnej podczas jednodniowej Konferencji w dniu 6 czerwca 2013 r. w Pabianicach dla 120 osób z okazji Wojewódzkich Obchodów Dnia Rodzicielstwa Zastępczego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usługi restauracyjnej podczas jednodniowej Konferencji w dniu 6 czerwca 2013 r. w Pabianicach dla 120 osób z okazji Wojewódzkich Obchodów Dnia Rodzicielstwa Zastępczego. Zakres świadczonej usługi: W ramach usługi Wykonawca ma obowiązek zapewnić: - Potrawy określone w menu dla 120 osób, w tym stały serwis kawowy i serwis gastronomiczny. - Podanie potraw zgodnych z menu. Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w posiłkach wchodzących w skład zestawu usługi. - Obsługę kelnerską przez cały czas trwania konferencji - Przygotowanie stołów, w tym nakrycie i dekoracja - Zapewnienie zastawy dla każdego uczestnika Konferencji - Sprzątanie stołów i zastawy przez czas trwania Konferencji i po jej zakończeniu Szczegółowe informacje: Serwis kawowy poprzedzający rozpoczęcie Konferencji w formie bufetu szwedzkiego, w tym: kawa mielona i rozpuszczalna - co najmniej 250 ml/os. herbata - co najmniej 250 ml/os. woda mineralna gazowana - co najmniej 250 ml/os. woda mineralna niegazowana - co najmniej 250 ml/os. soki (jabłkowy, pomarańczowy) - co najmniej 200 ml/os. cukier, śmietanka do kawy, cytryna (bez ograniczeń na osobę), przekąski deserowe (kruche babeczki z budyniem, rogaliki z nadzieniem różanym, ciasto toffi) - co najmniej 3 szt./os. Serwis kawowy w trakcie Konferencji w formie bufetu szwedzkiego, w tym: kawa mielona i rozpuszczalna - co najmniej 250 ml/os. herbata - co najmniej 250 ml/os. woda mineralna gazowana - co najmniej 250 ml/os. woda mineralna niegazowana - co najmniej 250 ml/os. soki (jabłkowy, pomarańczowy) - co najmniej 200 ml/os. cukier, śmietanka do kawy, cytryna (bez ograniczeń na osobę), przekąski deserowe (kruche babeczki z budyniem, rogaliki z nadzieniem różanym, ciasto toffi) - co najmniej 3 szt./os. Ciepły poczęstunek w formie obiadu (bufet szwedzki lub podanie do stołu), w tym: Pierwsze danie zupa krem brokułowa z groszkiem ptysiowym - co najmniej 300 ml/os. Drugie danie filet z kurczaka faszerowany camembertem na jogurtowym sosie - co najmniej 250 g/os. ziemniaki z wody - co najmniej 150 g/os.; warzywa na parze (kalafior, marchewka, fasolka) bukiet świeżych surówek - co najmniej 200 g/os. Deser (ciasto): szarlotka na ciepło z sosem malinowym - co najmniej 150 g/os..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"WILLA IMPRESJA" HOTEL I RESTAURACJA B.BŁOCH A.MACIASZEK SPÓŁKA JAWNA
- Willa Impresja Hotel i Restauracja B.Błoch, A. Maciaszek Spółka Jawna, ul. Żeromskiego 20 a, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5652,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6000,00
Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi organizuje od 2009 r. Wojewódzkie Obchody Dnia Rodzicielstwa Zastępczego, których nadrzędnym celem jest promowanie idei rodzicielstwa zastępczego, jako alternatywy do umieszczania dzieci w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, wzmacnianie więzi w rodzinie zastępczej oraz podkreślanie znaczenia rodziców w wychowaniu dziecka. Z uwagi na fakt, iż realizacja zadania, zgodnie z ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, dotyczy organizowania i prowadzenia rodzin zastępczych, które jest zadaniem własnym powiatu, Wojewódzkie Obchody dotychczas były organizowane w powiecie: poddębickim, m. Łodzi, łęczyckim i tomaszowskim. Ustalono, iż w roku 2013 Obchody odbędą się w powiecie pabianickim, na które składać się będą: Wojewódzki Piknik Rodzin Zastępczych oraz Konferencja. Konferencja planowana jest na 120 osób, wśród których zaproszonymi gośćmi będą przedstawiciele powiatowych centrów pomocy rodzinie, ośrodków pomocy społecznej, organizacji pozarządowych oraz rodzin zastępczych z terenu województwa. Ustalono, iż Konferencja odbędzie się dnia 6 czerwca br., w powiecie pabianickim. Obchody będą organizowane we współpracy z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach oraz organizacją pozarządową, zrzeszającą rodziny zastępcze. W związku z powyższym należało znaleźć odpowiednią Salę Konferencyjną w powiecie pabianickim, spełniającą odpowiednie warunki lokalowo-techniczne, tj: miejsce na ponad 120 osób, wydzielone miejsce na podanie poczęstunku konferencyjnego, w tym ciepłych dań, sprzęt audiowizualny. W dniu 16 kwietnia br. dokonano przeglądu 4 sal konferencyjnych z uwzględnieniem możliwości zorganizowania na danej sali cateringu, spośród których tylko jedna sala spełniła warunki lokalowe, techniczne, gastronomiczne i sanitarne oraz posiada wolny termin. Pozostałe sale nie posiadają odpowiednich warunków lokalowych, technicznych, gastronomicznych i sanitarnych oraz nie posiadają sali na więcej niż 90 osób. Wybrana sala dostępna jest na więcej niż 120 osób, posiada również odpowiedni sprzęt techniczny i gastronomiczny. Na potrzeby Wojewódzkich Obchodów Dnia Rodzicielstwa Zastępczego sala zostanie dostosowana w ten sposób, iż podzielona zostanie na dwie sale, gdzie jedna sala będzie salą konferencyjną wraz z zapleczem technicznym: stołem prezydialnym, krzesłami ustawionymi teatralnie, nagłośnieniem, mikrofonem, rzutnikiem i ekranem, a druga będzie salą na catering, wraz z zapleczem gastronomicznym i technicznym, gdzie mógłby zostać podany posiłek wraz z zastawą, stołami i krzesłami. W związku z faktem, że podczas konferencji dla przedstawicieli jednostek organizacyjnych pomocy i integracji społecznej z całego województwa, konieczne jest zapewnienie uczestnikom poczęstunku oraz ciepłego posiłku, koniecznym jest udzielenie zamówienia obejmującego usługę restauracyjną polegającą na przygotowaniu i podaniu poczęstunku, w tym posiłku składającego się z ciepłych dań dla uczestników konferencji, którymi jak wspomniano, będą przedstawiciele powiatowych centrów pomocy rodzinie, ośrodków pomocy społecznej, organizacji pozarządowych oraz rodzin zastępczych z terenu całego województwa. Ze względu na wynajem Sali konferencyjnej w Wilii Impresja, której przedsiębiorstwo prowadzi również usługi restauracyjne, w celu zapewnienia uczestnikom poczęstunku oraz ciepłego posiłku w miejscu konferencji konieczne jest udzielenie zamówienia działającej w tym miejscu firmie, co możliwe jest jedynie w trybie zamówienia z wolnej ręki realizowanego w oparciu o przepis art.66 w związku z art. 5 ust. 1a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Zastosowanie innego trybu udzielenia zamówienia na przygotowanie i podanie poczęstunku wiązałoby się z koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów oraz zmianą organizacji konferencji bądź jej wydłużeniem (co związane jest m.in. z dojazdem uczestników). W przypadku udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki na rzecz firmy organizującej w tym miejscu Konferencję, Zamawiający poniesie jedynie koszty poczęstunku oraz ciepłego posiłku. Udzielenie zamówienia w innym trybie mogłoby zatem skutkować naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków, co zgodnie z art.5 ust.1a pkt1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowi uzasadnioną podstawę do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki. Ze względu na fakt, iż usługi restauracyjne należą do kategorii usług o charakterze niepriorytetowym określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 4 grudnia 2012 roku w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym oraz powyższą argumentację, udzielenie zamówienia w trybie określonym w art.66 w związku z art. 5 ust.1a ustawy Prawo zamówień publicznych jest uzasadnione.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.