eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › letnie utrzymanie w czystości nawierzchni ulic i chodników gminy miejskiej Bartoszyce



Ogłoszenie z dnia 2006-02-16

POZYCJA 8849

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Bartoszyce: letnie utrzymanie w czystości nawierzchni ulic i chodników gminy miejskiej Bartoszyce Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta, do kontaktów: Janusz Kowalski, ul. Bohaterów Monte Cassino 1, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7629804, 7629819, fax 089 762 9805, e-mail: zpmiasta@bartoszyce.pl, bartoszyce.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: letnie utrzymanie w czystości nawierzchni ulic i chodników gminy miejskiej Bartoszyce. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: letnie utrzymanie w czystości nawierzchni ulic w kolejności ustalonej w SIWZ szacunkowa wielkość nawierzchni: ulic 70 000.00 m2 chodników 22 000.00 m2. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: gmina miejska Bartoszyce. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: około 215 000.00 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium w wysokości 17000.00zł (słownie: siedemnaście tysiecy złotych) należy wnieść w terminie do dnia 04.04.2006r. Decyduje data wpłwu środków na konto zamawiającego. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Rozliczenie należności za świadczone usługi odbywać się bedzie w okresach miesięcznych -Wykonawca określi jednostkową cenę netto i brutto za wszystkie zlecone i wykonane w czasie jednego miesiąca usługi. -należność płatna bedzie jeden raz w miesiącu, na podstawie faktury wystawionej przez wykonawcę, w miesiącu nastepnym po wykonaniu usługi, potwierdzonej przez upoważnionego pracownika zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie obowiazek złozenia oświadczenia ciąży na kazdym uczestniku postępowania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku podmiotów zbiorowych należy dołączyć umowę regulującą zasady współpracy podmiotów. -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lob rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wlaściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu do składania ofert -Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wczesniej nią 3 miesiace przed upływem terminu do składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo rownoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administyracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie własciwego organu sadowego lub administyracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert(jeśli dotyczy). -Zezwolenie wydane przez właściwy organ gminy na zbieranie i transport oraz na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów komunalknych zgodnie z ustawą o czystosci i porządku w gminach z dnia 13.09.1996(Dz. U. z dn 20.11.1996r. nr 132 poz 622 z poź. zm.) oraz ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r (Dz. U. z dn. 20.06.2001r. nr 62 poz 628 z poź. zm.) dotyczacą odpadów niebezpiecznych a) zwierzęta padłe W przypadku braku zezwolenia wykonawca przedstawia dowód zawarcia umowy ze specjalistyczą firma prowadzącą działalność w tym zakresie. W przypadku występowania podmiotów zbiorowych obowiążęk przedstawienia ww dokumentów dotyczy wszystkich uczestników postępowania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - Informacja finansowa o zakończeniu ostatniego roku obrachunkowego wynikiem dodatnim (biulans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa)W przypadku pomiotów wystepujących wspólnie dotyczy wszystkich uczestników -Informacja z banku o posiadaniu środkow finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejsdzej niż 200 000.00 zł NA REALIZACJĘ PRZEDMIOTOWEGO ZADANIA. W przypadku podmiotów wystepujących wspólnie zamawiający zezwala na łączenie kapitału - Aktualna polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zawarta na kwotę nie mniejszą niż 150 000.00 zł. W przypadku podmiotów wystepujących wspólnie warunek musi byc spełniony przez każdego z uczestników. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: -wykaz osób i podmiotów, które bedą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji.(zamawijący uzna za spełniony warunek jeśli wykonawca wykoże minimum dwa trzyosobowe zespoły. -wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy w tym okresie z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie (referencje). Za spełnienie wymienionego warunku zamawiający uzna sytuację kiedy wykonawca przedstawi co najmniej jedna usługę o wartości 100 000.00 zł -wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada lub dysponuje nimi wykonawca. Zamawijący uzna ten warunek za spełniony jesli wykonawca wykaże sie posiadaniem a) minimum 1 piaskarka b)minimum 1 zamiatarka d)minimum jedna piła łańcuchowa e)minimum 1 samochód skrzyniowy samowyładowczy W przypadku występowania podmiotów wspólnie Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji jeśli przynajmniej jeden z podmiotów lubkilkka łącznie spełnia wymagania wyżej określone. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 341/4/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.03.2006, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie lub za pobraniem. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.04.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 04.04.2006, godzina 10:05, siedziba zamawijącego 11-200 Bartoszyce ul. Boh Monte Cassino 1 sala narad I pietro nr 17 C.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.