To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-26
Ogłoszenie nr 88509 - 2017 z dnia 2017-05-26 r.
Tarnobrzeg: Remonty budynków, mieszkań komunalnych oraz lokali użytkowych w Tarnobrzegu:
Zadanie nr 1 - Budynki mieszkalne komunalne
Zadanie nr 2 - Mieszkania komunalne
Zadanie nr 3 - Lokale użytkowe
Zadanie nr 4 - Remont Placu Targowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 71267-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega, krajowy numer identyfikacyjny
83041350900000, ul.
ul. Kościuszki
32,
39400
Tarnobrzeg, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
158 226 570, faks
158 222 504, e-mail
strategia@tarnobrzeg.tpnet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.tarnobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty budynków, mieszkań komunalnych oraz lokali użytkowych w Tarnobrzegu: Zadanie nr 1 - Budynki mieszkalne komunalne Zadanie nr 2 - Mieszkania komunalne Zadanie nr 3 - Lokale użytkowe Zadanie nr 4 - Remont Placu Targowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP-I.271.42.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 - Budynki mieszkalne komunalne: 1. ul. Kochanowskiego 12 o wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej oraz uzupełnienie ziemi i posianie trawy na terenie od strony północnej budynku o remont elektrycznej tablicy rozdzielczej z przekładnikami i tablicy łącza kablowego wraz z wymianą aparatów , skrzynek i drzwiczek o wymiana opraw oświetleniowych na korytarzach na lampy LED z czujnikiem ruchu o wykonanie daszka nad wejściem głównym do budynku 2. ul. Zamkowa 2a o wykonanie instalacji centralnej ciepłej wody o utwardzenie placu dla odpadów komunalnych oraz wykonanie utwardzonego dojazdu 3. ul. Kościelna 3 o malowanie klatki schodowej do mieszkań 4. ul. Dąbrowskiej 10A o montaż ławek 3 kpl. oraz koszy na śmieci - 3 szt. 5. ul. Św. Barbary 1 o malowanie klatki schodowej o wymiana opraw oświetleniowych sufitowych Zadanie nr 2 - Mieszkania komunalne 1/ ul. Sikorskiego 7/10 - malowanie , wymiana okien, uzupełnienie stolarki drzwiowej, uzupełnienie płytek ceramicznych w łazience, wymiana wc kompakt. 2/ ul. Kochanowskiego 6/47 - wymiana stolarki okiennej, uzupełnienie mozaiki parkietowej, cyklinowanie, wymiana zużytych urządzeń technicznych, uzupełnienie brakującego tynku. 3/ ul. Wyspiańskiego 18/26 - remont podłóg, malowanie, wymiana urządzeń : bez baterii wannowej, kuchenki gazowej czteropalnikowej oraz piecyka gazowego do podgrzewu wody. 4/ ul. Kochanowskiego 12/5 - malowanie, odnowienie stolarki drzwiowej, wymiana wykładziny PCV, wymiana baterii zlewozmywakowej. 5/ ul. Kwiatkowskiego 3A/35 - malowanie, uzupełnienie listew przyściennych. Zadanie nr 3 - Lokale użytkowe 1. Budynek użytkowy ul. Sandomierska 27 - remont wew. inst. wod-kan. w łazienkach I p. segment północny, remont kominów (5 szt.) oraz gzymsów od strony północnej. 2. Budynek użytkowy ul. Warszawska 310B - remont tynków kominów ponad dachem. 3. Budynek użytkowy Pl. B. Głowackiego 38 - remont balkonu od strony chodnika, naprawa pęknięć elewacji od strony zachodniej (tył budynku) 4. Budynek użytkowy ul. Przemysłowa 1 - wymiana stolarki drzwiowej, remont pomieszczenia socjalnego, wykonanie oświetlenia na klatce schodowej, montaż kaloryfera wraz z instalacją c.o. w przedsionku, remont altany na śmieci. Zadanie nr 4 - Remont Placu Targowego - remont wewnętrznej drogi komunikacyjnej, utwardzenie terenu placu. UWAGA: Wykonawca zadania nr 4 powinien uwzględnić, że handel odbywa się w dniach: środa, sobota, niedziela.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233250-6
Dodatkowe kody CPV:
45233260-9,
45233226-9,
45111291-4,
45311000-0,
45311200-2,
45315600-4,
45317300-5,
45332000-3,
45331100-7,
45442100-8,
45431000-7,
45421100-5,
45442100-8,
45450000-6,
45211360-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie nr 1 - Budynki mieszkalne komunalne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT78661.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 79432,41 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie nr 2 - Mieszkania komunalne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT26149.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23987,13 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zadanie nr 3 - Lokale użytkowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT20792.82 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 19810,38 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zadanie 4 - Remont Placu Targowego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w zadaniu 4 na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164. z późn. zm) gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Budowa boiska piłkarskiego na osiedlu Zakrzów w Tarnobrzegu - I etap".
- Wyłapywanie i opieka nad zwierzętami bezdomnymi, świadczenie usług lekarsko-weterynaryjnych dla zwierząt wraz z całodobową opieką w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miasta Tarnobrzega oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.