eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudka"Budowa chłodni do przechowywania sadzonek i nasion wraz z zapleczem socjalnym oraz technicznym na potrzeby Gospodarstwa Szkółkarskiego w Korycinach"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-26

Ogłoszenie nr 88514 - 2017 z dnia 2017-05-26 r.

Rudka: "Budowa chłodni do przechowywania sadzonek i nasion wraz z zapleczem socjalnym oraz technicznym na potrzeby Gospodarstwa Szkółkarskiego w Korycinach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 59854-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 64723-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudka, krajowy numer identyfikacyjny 5051174700000, ul. ul. Olendzka 31, 17123 Rudka, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 857 305 800, faks 857 394 265, e-mail rudka@bialystok.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka oranizacyjna nieposiadające osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa chłodni do przechowywania sadzonek i nasion wraz z zapleczem socjalnym oraz technicznym na potrzeby Gospodarstwa Szkółkarskiego w Korycinach"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA 270.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 Na potrzeby Gospodarstwa Szkółkarskiego w Korycinach zaprojektowany został parterowy budynek, dwuczłonowy, w którym wyodrębnić można część socjalną (wyizolowaną termicznie) oraz część gospodarczą (w której przewidziano instalację komór chłodniczych, agregatów itp). Zaprojektowany budynek murowany w dobudowie do istniejącego budynku gospodarczego DĄBEK (budynki zdylatowane), jako obiekt dwuczłonowy. Wydzielone optycznie części poszyte zostaną płytką włóknocementową oraz blachą panelową i szalówką drewnianą. Budynek nowo projektowany o wymiarach osiowo 9,70 m x 25,30 m i wysokości 7,40 m (przy wejściu głównym do budynku) będzie posiadać: o fundamenty żelbetowe, o murowane ściany fundamentowe z bloczków betonowych, o murowane ściany parteru z pustaków ceramicznych, które poszyte zostaną w zależności od strefy budynku tynkiem, płytką włóknocementową bądź szalówką drewnianą (dodatkowo w strefie socjalnej ściany zewnętrzne strefy docieplone zostaną warstwą styropianu), o żelbetowy strop nad częścią socjalną, docieplony warstwą styropianu, o dach o konstrukcji krokwiowej / prefabrykowanego dźwigara kratowego i kącie nachylenia połaci 32 st, który poszyty zostanie w zależności od strefy blachą panelową bądź płytką włóknocementową Ściany zewnętrzne usztywnione zostaną rdzeniami żelbetowymi. Dostęp do budynku - główne wejście od strony zachodniej oraz wjazdy garażowe od strony wschodniej i zachodniej. Obiekt dostępny bezpośrednio z poziomu terenu otaczającego. Zakres robót budowlanych związanych z budową przedmiotowego obiektu chłodni z zapleczem socjalnym i technicznym obejmuje: o dokonanie przebudowy przyłącza wodociągowego oraz elektroenergetycznego, kolidujących z przewidywanym zamierzeniem, o wykonanie robót ziemnych związanych z posadowieniem budynku, (zdjęcie humusu, wykonanie wykopów pod ławy fundamentowe), o rozbiórka ław fundamentowych po byłym budynku gospodarczym (w strefie obiektu nowo projektowanego), o wykonanie ław fundamentowych, o wykonanie ścian fundamentowych, murowanych z rdzeniami usztywniającymi, o wykonanie podejść instalacyjnych, o wykonanie podbudowy betonowej w poziomie parteru, o wykonanie słupów i ścian zewnętrznych konstrukcji budynku w poziomie parteru, o wykonanie konstrukcji dachu nad budynkiem - montaż krokwi / dźwigarów prefabrykowanych oraz poszycia dachu, o wykonanie ścian działowych w obiekcie, o montaż stolarki i ślusarki, wykonanie systemowych elewacji zewnętrznych, o wykonanie tynków, podbudów i posadzek, o przeprowadzenie prac wykończeniowych - malowanie, wyposażenie obiektu, o przekazanie obiektu do użytku. Za powyższe zadania odpowiedzialny będzie kierownik budowy oraz prowadzona przez niego ekipa wykonawcza. 2 Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45213200-5 Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 3 W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia w szczególności w dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przy realizacji przedmiotu zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych. Za materiały i urządzenia równoważne Zamawiający uzna materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji przetargowej. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania równoważności zaoferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do materiałów i urządzeń wymaganych przez Zamawiającego, zgodnie z dokumentacją przetargową. 4 Zamawiający wymaga, aby wszystkie materiały i urządzenia użyte do realizacji zamówienia były dopuszczone do stosowania w budownictwie i posiadały oznaczenie co najmniej pierwszego gatunku jakości (I gat.). 5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) Projekt budowlany i wykonawczy. b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. c) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. d) Projekt umowy. e) Obowiązujące normy i przepisy w tym przepisy prawa budowlanego, zamówień publicznych i ochrony środowiska. f) Przedmiary robót jako element pomocniczy nie mający wpływu na zakres przedmiotu zamówienia oraz cenę oferowaną za jego wykonanie, którą należy podać zgodnie z zapisami rozdziału XIII SIWZ. 6 Na wykonany przedmiot zamówienia zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jego właściwości i jakości na okres co najmniej 48 miesięcy od daty jego odbioru przez Zamawiającego. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte przez wykonawcę na jego koszt i jego staraniem. 1. Uprawnienia i obowiązki wykonawcy w zakresie udzielonej gwarancji określają art. 577 - 581 Kodeksu cywilnego, z uwzględnieniem, SIWZ oraz zapisów umowy, której projekt stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w wykonania swoich zobowiązań z tytułu udzielonej gwarancji. 3. Wszelkie świadczenia związane z realizacją niniejszej gwarancji przez Wykonawcę będą wykonywane bez odrębnego wynagrodzenia. 7 Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy trwa co najmniej 48 miesięcy o daty jego odbioru przez Zamawiającego. 8 Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3 a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników fizycznych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy do wykonywania ogólnobudowlanych, instalacyjnych sanitarnych i instalacyjnych elektrycznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45213200-5, 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT639800.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TARTAK BRONEK Mieczysław Bronisz, tartak_bronek@wp.pl, ul. 3 Maja 11, 08-210, Platerów, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 786954.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 786954.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 87678.84
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.