eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocławusługa utrzymania czystości wraz z usuwaniem skutków zimy na terenach oraz w budynkach komunalnych i prywatnych administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. w Inowrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-16

POZYCJA 8853

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Inowrocław: usługa utrzymania czystości wraz z usuwaniem skutków zimy na terenach oraz w budynkach komunalnych i prywatnych administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. w Inowrocławiu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. w Inowrocławiu, do kontaktów: Krystyna Glonek, ul. Ks. P. Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 357 48 18, fax 052 357 48 18, e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl, http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa utrzymania czystości wraz z usuwaniem skutków zimy na terenach oraz w budynkach komunalnych i prywatnych administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. w Inowrocławiu 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie terenów zewnętrznych i wewnętrznych o łącznej powierzchni ok.184.200 m kw. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Inowrocław. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia: pow. 60 000,00 euro Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania: Zadanie nr 1 - utrzymanie czystości oraz usuwanie skutków zimy w budynkach komunalnych i prywatnych administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Inowrocławiu ROM - 1 Zadania nr 2 - utrzymanie czystości oraz usuwanie skutków zimy w budynkach komunalnych i prywatnych administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Inowrocławiu ROM -2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12; data rozpoczęcia: 01.04.2006; data zakończenia: 31.03.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Dla zadania nr 1 3.600,00 złDla zadania nr 2 5. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1, 2, ustawy Pzp 2. Spełniają wymogi art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dz. U. Z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze.zm.),tj.: 2.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu spełnienia powyższego warunku wykonawca obowiązany jest wykazać, że: a) posiada odpowiednią ilość pracowników (minimum 15 sprzątaczy na jedno zadanie), b) posiada siedzibę wraz z zapleczem sanitarnym dla pracowników (pomieszczeniem socjalnym, szatnią, WC, pomieszczenie techniczno magazynowe na niezbędny sprzęt), c) posiada telefon stacjonarny i komórkowy (którego numer wskaże w ofercie), d) posiada odpowiedni sprzęt do wykonania zamówienia. 4. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać: a) sprawozdanie F -1 za 2004 r. w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2004 r. 5. Wymagane dokumenty: 5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o w pisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 5.2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 8 i 9, ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 5.3.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.4.Aktualne zaświadczenie z właściwego organu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające nie zaleganie z opłaceniem opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, właściwego organu ubezpieczenia społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 5.5.Wypełnione załączniki: a) formularz oferta, b) oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp, c) oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp, d) doświadczenie zawodowe, e) potencjał kadrowy, f) potencjał techniczny. 5.6. Aktualna polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 70.000,00 zł 5.6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1,2,3,4,5, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zmówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (Kopie dokumentów w języku Polskim).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 09.03.2006, cena - 20,00 zł brutto. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.03.2006 godzina 08:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.03.2006, godzina 09:00.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 17.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.