eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówRemont ul. Krakowskiej w Tarnowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-26

Ogłoszenie nr 88540 - 2017 z dnia 2017-05-26 r.

Tarnów: Remont ul. Krakowskiej w Tarnowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 62361-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 71116-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny 122680121, ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 14 6883100, faks 14 6883115, e-mail zdik@zdik.tarnow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://zdik.tarnow.pl/, http://bip.malopolska.pl/zdik

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont ul. Krakowskiej w Tarnowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDiK.DZ.271.10.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Remont ul. Krakowskiej w Tarnowie" w systemie zaprojektuj i wybuduj. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) z podziałem na dwa etapy realizacji: a) Etap I - obejmujący: - wykonanie remontu nawierzchni jezdni (z pominięciem miejsc parkingowych) przy użyciu płyt granitowych, - wykonanie lokalnych napraw uszkodzonych płyt, kostek na wydzielonych miejscach parkingowych, chodnikach, zjazdach, placach, - wykonanie odwodnienia jezdni, - przystosowanie miejsc postojowych po stronie południowej ul. Krakowskiej, na odcinku od ul. K. Kaczkowskiego do ul. Urszulańskiej, do przenoszenia obciążeń związanych z postojem samochodów, a także wjeżdżaniem i czasowym parkowaniem samochodów dostawczych dowożących towar do sklepów, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. b) Etap II - obejmujący: - wykonanie remontu nawierzchni na wydzielonych miejscach postojowych (z wyłączeniem miejsc postojowych zlokalizowanych po stronie południowej ul. Krakowskiej, na odcinku od ul. K. Kaczkowskiego do ul. Urszulańskiej, - wykonanie odwodnienia miejsc postojowych, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. c) Wykonanie robót budowlanych wchodzących w zakres etapu I robót. 2. W ramach zadania zaprojektuj do Wykonawcy będzie należało: 2.1. opracowanie - w oparciu o PFU wraz z załącznikami, zalecenia z pozyskanych przez Wykonawcę decyzji i uzgodnień oraz obowiązujące przepisy - dokumentacji projektowej obejmującej: a) Sporządzenia aktualnej mapy do celów projektowych zawierającej wszystkie urządzenia zinwentaryzowane i niezinwentaryzowane na kopii mapy zasadniczej, b) Projekt Budowlany, c) Projekt Wykonawczy, d) Projekty Branżowe uwzględniające konieczność przebudowy i zabezpieczenia infrastruktury technicznej kolidującej z przedmiotową inwestycją (jeżeli zajdzie taka potrzeba), e) Projekt wykonawczy odwodnienia, f) Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót w zakresie etapu I, g) Projekt stałej organizacji ruchu, h) Przedmiar robót z podziałem na poszczególne etapy realizacji, i) Kosztorysy inwestorskie z podziałem na poszczególne etapy realizacji, j) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, k) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 2.2. uzyskanie wszelkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień i decyzji umożliwiających wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych, w tym uzyskanie pozwolenia właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków, 2.3. wykonanie wszelkich badań i pomiarów niezbędnych do opracowania projektów budowlanego i wykonawczych, 2.4. opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu pieszego i pojazdów na czas trwania robót (nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia obiektu dla ruchu pojazdów i pieszych - na każdym etapie robót należy zapewnić dostęp i dojazd do budynków mieszkalnych i podmiotów gospodarczych działających przy remontowanej drodze) i uzyskanie zatwierdzenia przez Organ Zarządzający Ruchem, 2.5. opracowanie projektu stałej organizacji ruchu - zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z uzyskaniem wymaganych opinii i zatwierdzeniem projektu przez Organ Zarządzający Ruchem, 2.6. dokonanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych, na które właściwy organ nie wniósł sprzeciwu, 2.7. zapewnienie nadzoru autorskiego w zakresie zgodnym z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane nad realizacją etapu I robót budowlanych, w tym stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem poprzez wpis potwierdzający w Dzienniku Budowy podczas wizyt na budowie przy udziale przedstawiciela Zamawiającego co najmniej 2 razy w miesiącu, stawiania się na budowie w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty wezwania w razie konieczności, udzielania odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących prac objętych dokumentacją projektową, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty powzięcia informacji o zaistniałym problemie, uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, opracowywania rozwiązań alternatywnych, rozumianych jako konieczne, a niemożliwe do przewidzenia na etapie opracowywania projektu w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego. UWAGA! Nadzór autorski nad realizacją II etapu robót budowlanych nie jest przedmiotem zamówienia. 2.8. uzupełnianie braków oraz usuwanie wad w trakcie trwania postępowania wszczętego na podstawie zgłoszenia robót budowlanych, 2.9. udzielenia odpowiedzi, jeżeli w trakcie prowadzonego przez Zamawiającego postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych (wykonawstwo) etapu II wpłyną pytania dotyczące prac projektowych objętych niniejszym postępowaniem, w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty uzyskania treści pytania, 2.10. aktualizacja w razie potrzeby, kosztorysów inwestorskich w okresie 3 lat od daty ich wykonania. Projekty muszą uwzględniać etapowanie wykonywanych robót - zakres projektowy obejmuje pierwszy i drugi etap. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu. 3. W ramach zadania wybuduj do Wykonawcy należało będzie wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, wchodzących w zakres etapu I robót, w tym: 3.1. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 3.2. uzupełnienie podbudowy betonem, 3.3. wykonanie dylatacji w betonowej podbudowie z wypełnieniem jej masą zalewową, 3.4. wykonanie odwodnienia jezdni, 3.5. ułożenie czerwonych płyt granitowych na podsypce cementowo-piaskowej, 3.6. wykonanie nawierzchni przejść dla pieszych przez jezdnię z płyt granitowych w kolorach czerwonym i szarym, 3.7. ułożenie stalowych szyn tramwajowych w celu nawiązania do wyglądu ulicy Krakowskiej z lat dwudziestych XX wieku, 3.8. przystosowanie miejsc postojowych po stronie południowej ul. Krakowskiej na odcinku od ul. K. Kaczkowskiego do ul. Urszulańskiej do przenoszenia obciążeń związanych z postojem samochodów, a także wjeżdżaniem i czasowym parkowaniem samochodów dostawczych dowożących towar do sklepów, 3.9. wymiana zniszczonych, klawiszujących płyt z szarożółtego granitu na chodnikach i placach, 3.10. wymiana zniszczonych płyt porfirowych na miejscach postojowych przy użyciu płyt porfirowych pochodzących z rozbiórki jezdni, 3.11. uzupełnienie materiału wypełniającego spoiny na miejscach postojowych, chodnikach i placach wraz z powtórnym montażem luźnych nieuszkodzonych płyt, 3.12. wprowadzenie stałej i tymczasowej organizacji ruchu, 3.13. roboty wykończeniowe i porządkowe, 3.14. wykonanie innych prac wynikających z przyjętych rozwiązań projektowych opracowanych przez wykonawcę dokumentacji projektowej. UWAGA! Zakres robót budowlanych wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia dotyczy wyłącznie etapu I, na który składa się długość remontowanego odcinka - 550 m, powierzchnia jezdni z płyt granitowych - 4100 m2, długość toru tramwajowego - ok. 550 m, powierzchnia miejsc postojowych na chodniku str. płd. - 200 m2, powierzchnia zjazdów z kostki - 160 m2. Rodzaje i ilości robót mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej, czego Zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie przygotowywania PFU. Szczegółowe rozwiązania przyjęte w dokumentacji projektowej wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Wykonawca powinien przewidzieć wykonanie remontu jezdni odcinkami. 4. Pozostałe prace, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać, opracować i uzgodnić z Zamawiającym: 4.1. zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, wprowadzenie, utrzymanie i likwidacja), 4.2. uporządkowanie placu budowy, 4.3. sporządzenie Programu Zapewnienia Jakości i planu BIOZ, 4.4. Projekt Technologii i Organizacji Robót, 4.5. Plan zabezpieczenia dowozu materiałów budowlanych po istniejącej sieci dróg oraz ewentualnych dróg technologicznych, 4.6. Projekt lokalizacji zaplecza budowy wraz z uzyskaniem zgody zarządzającego terenem, 4.7. inwentaryzacja fotograficzna budynków przyległych do drogi oraz wjazdów do tych budynków przed realizacją zadania, 4.8. inwentaryzacja fotograficzna budynków przyległych do drogi oraz wjazdów do tych budynków po zakończeniu robót, 4.9. dokumentacja fotograficznej odcinka drogi objętego remontem, 4.10. Program gospodarki odpadami zgodnie z wymaganiami przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.), 4.11. dokumentacja fotograficzna dla wszystkich prowadzonych robót, a w szczególności dla robót zanikających, 4.12. geodezyjna dokumentacja powykonawcza, 4.13. sporządzenie harmonogramu robót; harmonogram będzie aktualizowany w uzgodnieniu z Zamawiającym w toku realizacji robót, 4.14. sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego wykonanie remontu jezdni odcinkami, harmonogram będzie aktualizowany w uzgodnieniu z Zamawiającym w toku realizacji robót, 4.15. zapewnienie potrzeb polityki transportowej dla społeczności lokalnej na czas prowadzenia robót budowlanych, 4.16. uzyskanie wszystkich wymaganych prawem i normami dokumentów, w tym decyzji administracyjnych, wymaganych przy tego typu robotach budowlanych, 4.17. uzyskanie pozytywnej opinii na skutek zawiadomienia właściwego organu o zakończeniu budowy oraz decyzji dopuszczenia do użytkowania (jeśli są wymagane). 5. Wykonawca sporządzi dokumentację w następującej formie i ilości: 5.1. projekt budowlany należy sporządzić w wersji tradycyjnej (papierowej) w 5 egz., 5.2. projekty wykonawcze w wersji tradycyjnej (papierowej) w 4 egz., 5.3. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w wersji tradycyjnej (papierowej) 3 egz., 5.4. przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie w wersji tradycyjnej (papierowej) w 2 egz., 5.5. projekty tymczasowej i stałej organizacji ruchu w 3 egz., 5.6. pozostałe dokumenty w 2 egz., 5.7. całość dokumentacji projektowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu dodatkowo na płycie CD (2 szt.), w formacie pdf, przy czym każdy element opracowania projektowego zapisany ma być w jednym pliku odpowiadającym opracowaniu w formie tradycyjnej, czyli plik elektroniczny po wydrukowaniu powinien być tożsamy co do zawartości z opracowaniem tradycyjnym, który przedstawia. Rozmiar pojedynczych plików nie powinien być większy niż 10 MB. Dodatkowo przedmiary i kosztorysy inwestorskie należy przekazać w wersji edytowalnej w formacie XLS i RDS lub ATH. Rysunki należy przekazać w formacie DWG, DGN i PDF. Format plików DWG należy zapisać w wersji nie nowszej niż 2006.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45233124-4, 45100000-8, 45232410-9, 45232130-2, 45223300-9, 45232000-2, 71220000-6, 71320000-7, 71322000-1, 71330000-0, 34922100-7, 44423400-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4810961.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Budowlano-Transportowe ANKO Stanisław Onak, Barbara Stanaszek Spółka Jawna, sekretaiat@anko.tarnow.pl, ul. Tuchowska 25A, 33-100, Tarnów, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4875776.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4875776.58
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5477000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 2788000.00
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.