Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-21
Koszalin: Przebudowa drogi w zakresie lokalizacji miejsc postoju dla autobusów wraz z remontem istniejącego zjazdu dz. nr 2 obr.32, ul. Słupska m. Koszalin
Numer ogłoszenia: 88566 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3118060, faks 094 3425419.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.koszalin.bip.net.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi w zakresie lokalizacji miejsc postoju dla autobusów wraz z remontem istniejącego zjazdu dz. nr 2 obr.32, ul. Słupska m. Koszalin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi w zakresie lokalizacji miejsc postoju dla autobusów wraz z remontem istniejącego zjazdu dz. nr 2 obr.32, ul. Słupska m. Koszalin w tym: - budowę miejsc postojowych, - remont istniejącego zjazdu na drogę leśną, - umocnienie pobocza kruszywem łamanym, - regulacja i zabrukowanie dna rowu, - regulacja studzienek telekomunikacyjnych, 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlano - wykonawczym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawca przed sporządzeniem oferty zapozna się z dokumentacją projektową oraz dokona wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobędzie wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty z tym związane ponosi Wykonawca. 4. W cenie należy uwzględnić: - wykonanie robót budowlanych oraz innych prac niezbędnych do realizacji zamówienia - spełnienie wymagań określonych w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót zatwierdzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z jego wdrożeniem, - obsługę geodezyjną, - geodezyjną inwentaryzacją robót i sieci uzbrojenia terenu, - 4 egz. mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, - badania laboratoryjne wymagane SST - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia - organizacje zaplecza wraz z dostawa wody i energii na plac budowy, - koszty dowozu materiałów, - opłaty za składowanie gruzu, ziemi gałęzi i karpiny, - wywóz nadmiaru gruntu wraz z kosztami składowania. Miejsce wywozu zapewnia Wykonawca, - inne ewentualne koszty i ryzyka wynikające z procesu budowy bez których nie można wykonać zamówienia. 5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży szczegółowe kosztorysy zawierające przedmiary robót i stawki jednostkowe wg których dokonał szacunku ceny ryczałtowej. Kosztorys ten będzie podstawą oszacowania wartości wykonanych robót oraz dokonania płatności częściowych. 6. Przed rozpoczęciem robót do obowiązków Wykonawcy będzie należeć opracowanie i przekazanie do zatwierdzenia Zamawiającemu następujących dokumentów: - szczegółowego kosztorysu ofertowego z określeniem elementów (do częściowych rozliczeń). Szczegółowy kosztorys ofertowy oznacza dokument sporządzony po podpisaniu umowy zawierający przedmiar robót uzupełniony o ilość i oferowane stawki i ceny, niezbędny do oszacowania wartości wykonanych elementów robót oraz dokonania płatności częściowych i miesięcznych sprawozdań z wykonanych i odebranych elementów robót, - projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (zatwierdzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami), - harmonogramu realizacji zamówienia i finansowania, - dokumentów określonych w warunkach ogólnych wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP spełniają warunki dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - posiadania wiedzy i doświadczenia - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP.Zamawiający dokona oceny na podstawie dokumentów żądanych w tym ogłoszeniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej:- 1 zadanie obejmujące budowę/przebudowę/remont nawierzchni z kostki brukowej betonowej na powierzchni min. 500 m2. Zamawiający dokona oceny na podstawie dokumentów żądanych w tym ogłoszeniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, która będzie pełnić przy realizacji tego zamówienia funkcję Kierownika Budowy (uprawnienia do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń) Zamawiający dokona oceny na podstawie dokumentów żądanych w tym ogłoszeniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz nr 1 - Formularz ofertowy, Formularz nr 6 - Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy: 1. zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadkach: - działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego; - wystąpienia zamówień dodatkowych, koniecznych do wykonania i niemożliwych wcześniej do przewidzenia w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; - wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć; - wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizacje zamówienia; 2. zmiany osoby wskazanej przez Wykonawcę w wykazie funkcji technicznych przy realizacji robót, przy czym kwalifikacje oraz doświadczenie tej osoby będą takie same lub wyższe jak osoby podanej w wykazie, w takim przypadku Wykonawca obowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające kwalifikacje wskazanej osoby pozwalające na stwierdzenie spełnienia przez wskazaną osobę wymagań SIWZ; 3. zmiany ustalonego wynagrodzenia brutto w przypadku urzędowej zmiany wysokości podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.koszalin.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie ul. Połczyńska 24 75-815 Koszalin..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie ul. Połczyńska 24 75-815 Koszalin ( SEKRETARIAT)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Modernizacja boiska szkolnego - ETAP II: Boisko do piłki ręcznej/nożnej.
- Środki czystości
- Budowa zatok autobusowych w ciągu DW 163 w m. Niekanin
- Przebudowa DW 162 odc. Rydzewo - Zarańsko
- Rękawice jednorazowego użytku
- 9/TP1/SZP-2/2025 Modernizacja z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami pomieszczeń SWFiS w budynku "W" przy ul. Racławickiej 15 w Koszalinie.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Zbrosławice - ul. Kopernika w Miedarach (II etap)
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko ORLIK 2012 w Zarzeczu
- Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 24 obręb 0016PGR Kucice
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4757P i 4766P Górka Duchowna w kierunku Żakowa
- Budowa drogi gminnej nr 118091L w miejscowości Rudnik Szlachecki i Wilkołaz Trzeci od km 0+000 do km 0+496
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.