Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-05
Międzychód: Remont nawierzchni na odcinkach dróg powiatowych nr 1739P, 1742P i 1743P o łącznej długości 1567 m.
Numer ogłoszenia: 88597 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Międzychodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu , ul. 17 Stycznia 143, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7488726, faks 095 7482430.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-miedzychodzki.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni na odcinkach dróg powiatowych nr 1739P, 1742P i 1743P o łącznej długości 1567 m..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni na odcinkach dróg powiatowych nr 1739P, 1742P i 1743P , o łącznej długości 1567 m..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane jest złożenie wadium w wysokości 7.000 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci , którzy spełniają warunki określone w art. 22 i nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 19 stycznia 2004 r. (Dz. U. 2004 nr 19 poz. 177 z późn. zm.) , co potwierdzą stosownym oświadczeniem oraz złożeniem wymaganych dokumentów. Warunkiem jest: posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, doświadczenie zawodowe - potwierdzone wykazem robót z ostatnich 5 lat i wykonywaniem co najmniej dwóch robót o podobnym charakterze i zakresie, właściwa jakość wykonania robót z przedłożonego wykazu, potwierdzona co najmniej 2 referencjami, kierownik robót posiadający uprawnienia i należący do Izby Inżynierów Budownictwa, niezaleganie z płatnościami opłat w ZUS i podatków w Urzędzie Skarbowym. Sposób oceny spełniania warunków - według oceny : spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu wymogów ustawowych, zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego i zaświadczenie z ZUS, kopia dokumentu o działalności gospodarczej, dokumenty dotyczące pracowników i wykonywanych robót wymienione powyżej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Starostwa : www.powiat.miedzychod.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego, 64-400 Międzychód, ul. Wigury 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego, 64-400 Międzychód ul. Wigury 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- Budowa oświetlenia drogowego na ul. Akacjowej, Dębowej i Klonowej w m. Międzychód
- Przebudowa poddasza budynku mieszkalno - usługowego, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem rej. 922/A decyzja z dnia 21.02.1970 rok na działce numer ewidencyjnym 297 w Międzychodzie.
więcej: przetargi w Międzychodzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Płośnica
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych zewnętrznych na terenie Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o. Nr sprawy DZP/07 TP/2025
- Rozbudowa wraz z nadbudową budynku garażowego OSP Ludwinowo
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowej Wsi Małej, gmina Dobre Miasto
- Budowa oznakowanego przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Kościuszki w Bojszowie w rejonie ul. Kościelnej (II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.