To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-26
Ogłoszenie nr 88603 - 2017 z dnia 2017-05-26 r.
Kościelisko: Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wschodniej części obszaru wsi Dzianisz w Gminie Koście-lisko p.n. "Nad Potokiem Dzianiskim - 1" wraz z przygotowaniem mapy do celów planistycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 59422-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, krajowy numer identyfikacyjny
49052655000000, ul.
ul. Strzelców Podhalańskich
44,
34511
Kościelisko, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
182 079 100, faks
, e-mail
przetargi@koscielisko.com.pl
Adres strony internetowej (URL): WWW.GMINAKOSCIELISKO.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wschodniej części obszaru wsi Dzianisz w Gminie Koście-lisko p.n. "Nad Potokiem Dzianiskim - 1" wraz z przygotowaniem mapy do celów planistycznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.10.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzenne-go dla wsi Dzianisz w Gminie Kościelisko, pod nazwą zmiana MPZP. "Nad Potokiem Dzianiskim - 1" zgodnie z na-stępującymi wytycznymi: 3.1.1 Treść i zakres zmiany planu zostały określone Uchwałą Nr XXV/189/17 Rady Gminy Kościelisko z dnia 3 lu-tego 2017 roku w sprawie przystąpienia do spo-rządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wschodniej części obszaru wsi Dzianisz w Gminie Kościelisko, dla terenu obejmującego działkę ew. nr 3694/8 oraz część działki ew. nr 8777, p.n. "Nad Potokiem Dzianiskim - 1"oraz na załączniku graficznym do w/w uchwały, które są opublikowane w BIP Urzędu Gminy Kościelisko - link do uchwały: http://bip.malopolska.pl/ugkoscielisko/Article/id,229739.html 3.1.2 Orientacyjna powierzchnia terenu objętego zadaniem wynosi około 0,9 ha. 3.1.3 W trakcie wykonywania zmiany MPZP "Nad Potokiem Dzianiskim - 1" projektant zobowiązany będzie do wykonania wszelkich czyn-ności niezbędnych do prawidłowego i kompletnego przeprowadzenia procedur wynikających z art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2016 roku poz. 778 z późniejszymi zmianami), ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostęp-nianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2016 roku poz. 353 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy o ochronie przyrody (tj. Dz. U. z 2015 roku poz. 1651 z późniejszymi zmianami). 3.1.4 Opracowanie winno spełniać obowiązujące przepisy prawa (zakres, forma oraz procedury wykonania), w tym m.in. - ustawa z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2016 roku poz. 778 z późniejszymi zmianami), - rozporządzenie w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania prze-strzennego (Dz. U. z 2003 roku nr 164 poz. 1587), - ustawa z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeń-stwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2016 roku poz. 353 z późniejszymi zmianami) - i innych ustaw powiązanych 3.1.5 Opracowanie obejmować winno strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko. 3.1.6 Projekt zmiany planu należy wykonać w formie elektronicznej oraz w formie papierowej. Rysunek projektu zmiany planu wykonany będzie w skali 1:1000 lub 1:500. 3.1.7 Opracowanie należy wykonać w ilości: - niezbędnej do weryfikacji na etapie koncepcji min. 1 egzemplarz - tekst i rysunek projektu zmiany pla-nu, - niezbędnej do zaopiniowania i uzgodnień w formie papierowej i elektronicznej: tekst i rysunek projektu zmiany planu stosownie do roz-dzielnika, tekst i rysunek prognozy oddziaływania na środowisko (min. 3 eg-zemplarze), tekst i rysunki opracowania ekofizjograficznego (1 egzemplarz), prognoza skutków finansowych (min. 2 egzemplarze), - egzemplarz rysunku i tekstu zmiany planu uwzględniający wyniki opi-niowania i uzgodnień, - egzemplarz rysunku i tekstu zmiany planu z naniesionymi uwagami, - niezbędnej do uchwalenia przez Radę Gminy Kościelisko: - projekt uchwały na sesję min. 2 egzemplarze w formie papierowej - tekst i rysunek zmiany planu oraz pro-jekt w formie elektro-nicznej, - po uchwaleniu przez Radę Gminy Kościelisko: w wersji papierowej w skali 1:1000 lub 1:500 - 8 egzemplarzy oraz wersja elektroniczna uchwały. 3.1.8 Wykonawca winien sporządzić elektroniczne wersje zmiany planu w zapisie umożliwiającym publikację i wydruk (w skali) w formacie tif lub jpg, pdf. 3.1.9 Elektroniczne wersje zmiany planu winny być sporządzone w zapisie umożliwiającym publikację i wydruk (w skali) rysunku (w formacie .tif) i tekstu (w formacie .doc, .docx, .pdf). 3.2 Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicz-nych, z uwagi na specyfikę zamówienia, zama-wiający nie wskazuje czynności które mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na pod-stawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy - Dz. U. z 2015 roku poz. 1502 z późniejszymi zmianami). II.5) Główny kod CPV: 71400000-2 Dodatkowe kody CPV:71354000-4,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71400000-2
Dodatkowe kody CPV:
71354000-2,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 93 ust. 1 pkt.1, informujemy, że: o W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. o Postępowanie zostało UNIEWAŻNIONE, gdyż nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.