Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-14
Bielsko-Biała: Wykonanie usług w zakresie pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie: Modernizacji, przebudowy i adaptacji budynku przy ul. Rynek 16 / Słowackiego 1b w Bielsku - Białej - I etap - remont dachu i elewacji zewnętrznych z wymianą stolarki otworowej.
Numer ogłoszenia: 88604 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Pełnomocnik Prezydenta Miasta ds. Rewitalizacji Obszarów Miejskich , ul. Cieszyńska 15, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 8227012, faks 33 8228399.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie: Modernizacji, przebudowy i adaptacji budynku przy ul. Rynek 16 / Słowackiego 1b w Bielsku - Białej - I etap - remont dachu i elewacji zewnętrznych z wymianą stolarki otworowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług w zakresie pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie: Modernizacji, przebudowy i adaptacji budynku przy ul. Rynek 16 / Słowackiego 1b w Bielsku - Białej - I etap - remont dachu i elewacji zewnętrznych z wymianą stolarki otworowej. Nadzór inwestorski będzie wymagany w następujących branżach: a) konstrukcyjno - budowlanej, b) elektrycznej - w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Podstawowy zakres robót budowlanych w ramach niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności: roboty rozbiórkowe i demontażowe, przemurowanie kominów ponad dachem, remont dachu wraz ze wzmocnieniem więźby dachowej, impregnacją elementów drewnianych i wykonaniem konstrukcji lukarn dachowych, wymiana istniejących rynien i rur spustowych, wykonanie remontu elewacji od strony Rynku i od strony ul. Słowackiego z wystrojem architektoniczno - sztukatorskim oraz otwarciem łuków podcieni, izolacja pionowa ścian fundamentowych z odtworzeniem nawierzchni ul. Słowackiego z kostki brukowej, wykonanie izolacji poziomej ścian w poziomie parteru, wykonanie cokołu kamiennego oraz renowacja i konserwacja obojów kamiennych, wymiana stolarki okiennej (na wzór istniejącej) oraz remont i konserwacja bramy wejściowej, dostawa i montaż kurtyn przeciwpożarowych,, wykonanie instalacji odgromowej, montaż masztu anteny zbiorczej, wywóz gruzu, odpadów z rozbiórki, uporządkowanie terenu budowy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej jednego (1) nadzoru inwestorskiego w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych (np. przebudowa, rozbudowa, remont budynku, itp.), o wartości robót brutto nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł.; wraz z załączeniem dowodów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie dokumentów i oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (do kierowania robotami), tj. w szczególności: 1. inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmujących kierowanie robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym min. 5 - letni staż pracy w kierowaniu lub nadzorowaniu robót konstrukcyjno - budowlanych oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków; 2. inspektorem nadzoru robót,posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmujących kierowanie robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza możliwość, aby spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca wskazał na podstawie dysponowania jedną osobą posiadającą wszystkie w.w. uprawnienia i pełniącą wszystkie funkcje. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie dokumentów i oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oryginał Oferty przetargowej. Wykaz usług - części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców). Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli nie wynika ono z powszechnie dostępnych dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Pełnomocnictwo ( w oryginale) do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres umocowania winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie przez reprezentantów wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Oświadczenie wykonawcy: o zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy; o związaniu ofertą przez okres 30 dni; realizacji zamówienia w wymaganym zapisami siwz terminie; o oferowanej ilości pobytów na budowie w tygodniu; wraz z informacją o istnieniu stron oferty zawierających tajemnicę przedsiębiorstwa. Pisemne zobowiązanie (w oryginale) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia - w przypadku gdy wykonawca wskaże, że będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Ilość pobytów na budowie w tygodniu - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) opisanych w umowie, 2) co do nieistotnych postanowień umowy; 3) co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile zmiana jest konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 4) co do wynagrodzenia może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania niniejszej umowy, 5) co do terminu realizacji umowy, który może być przedłużony wskutek: a) wstrzymania usług i robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu usług i robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający - przy zastrzeżeniu, że powyższe okoliczności wymagać będą pisemnego udokumentowania pod rygorem utraty prawa powoływania się na nie przez Inspektora Nadzoru, b) przedłużającej się procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych i/lub podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych, c) przedłużenia terminu zakończenia robót budowlanych, d) wystąpienia siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bielsku - Białej, Biuro ds. Rewitalizacji Obszarów Miejskich, ul. Cieszyńska 15, 43-300 Bielsko - Biała.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2016 godzina 09:00, miejsce: w Biurze ds. Rewitalizacji Obszarów Miejskich, ul. Cieszyńska 15, 43-300 Bielsko - Biała.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Modernizacja sieci energetycznej poprzez montaż paneli fotowoltaicznych i optymalizację w Obwodzie Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ w Bielsku-Białej
- Świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych tzw. teleopieki na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Dostawa i montaż węzła cieplnego zasilanego z sieci ciepłowniczej P.K. "Therma" Sp. z o.o. w budynku przy ul. Jana Sobieskiego 21 w Bielsku-Białej
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Władysława Orkana 2 ul. Wzgórze 15 w Bielsku-Białej
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków w ramach projektu pn: "Utworzenie BCU przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- Świadczenie usługi transportowej w formie cyklicznego przewozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością oraz ich opiekunów faktycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad zadaniami: "Uporządkowanie gospodarki wodami deszczowymi na terenie m. Busko-Zdrój" oraz "Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w Nowym Parku Zdrojowym w Busku-Zdroju"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: ,,Zagospodarowanie terenu za przepompownią w Brzękowicach Dolnych na cele sportowo-rekreacyjne".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania "Przebudowa ul. Sportowej oraz rozbudowa ul. Do Lasku w formule zaprojektuj-wybuduj"
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa lub modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej członków Słupskiego Związku Powiatowo-Gminnego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.