To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-26
Ogłoszenie nr 88610 - 2017 z dnia 2017-05-26 r.
Warszawa: "Modernizacja sali widowiskowo-kinowej w Domu Kultury "Świt" przy ul. Wysockiego 11 wraz z budową parkingu"
nr referencyjny P-1/2017 (z wyłączeniem budowy parkingu)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 66934
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Kultury "ŚWIT" w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny
28594200000, ul.
ul. Wysockiego
11,
03371
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
0-22 811 01 05, faks
0-22 811 04 24, e-mail
swit@dkswit.com.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.dkswit.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja sali widowiskowo-kinowej w Domu Kultury "Świt" przy ul. Wysockiego 11 wraz z budową parkingu" nr referencyjny P-1/2017 (z wyłączeniem budowy parkingu)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):P-1/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest :Modernizacja sali widowiskowo-kinowej w Domu Kultury "Świt" przy ul. Wysockiego 11 . 2. Zakres dokumentacji projektowo - kosztorysowej: 1) Projekt budowlany - wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012, poz. 462, z późn. zm.); 2) Projekt wykonawczy, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno - użytkowego (jednolity tekst Dz. U. z 2013, poz. 1129). 3) Kosztorysy inwestorskie - wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389).; 3. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Projekt budowlany będzie podstawą do uzyskania pozwolenia na budowę; 2) Dokumentacja projektowa powinna być opracowana w taki sposób by jednocześnie mogła służyć jako opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu przetargowym na roboty budowlane, które w pełnym zakresie mają być realizowane na jej podstawie; 3) Dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać przedmiot zamówienia w sposób nieutrudniający uczciwej konkurencji. Dotyczy to w szczególności technologii robót, materiałów i urządzeń; 4) Dokumentacja projektowa przy określaniu parametrów technicznych i funkcjonalnych przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, maszyn czy urządzeń nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub nie można tego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne" lub inne równoznaczne wyrazy, 5) Wszystkie fazy dokumentacji projektowej w trakcie opracowywania, a zwłaszcza standardy materiałowe, będą konsultowane z Zamawiającym, przyjęcie wspólnych uzgodnień musi być potwierdzone w formie pisemnej 6) Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania wszelkich materiałów niezbędnych do projektowania, w tym właściwych opinii, uzgodnień i map. 4. Zamawiający podzielił zamówienia na etapy: 1) opracowanie koncepcji wraz z wymaganymi wizualizacjami- 20 % ceny oferty w terminie 5 tygodni od dnia zawarcia umowy; 2) opracowanie dokumentacji projektowe-70%- ceny oferty 3) nadzór autorski-10% ceny oferty-8 wizyt w czasie trwania budowy do 15 grudnia 2018r. 5. Na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp., Zamawiający przewiduje prawo opcji na sprawowanie nadzoru autorskiego. 6. Na podstawie art. 9a ust.2 ustawy Pzp., w związku z tym, że oferty mogą zostać złożone jedynie po odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej, tak by Wykonawca mógł się zapoznać z informacjami koniecznymi do przygotowania oferty Zamawiający wyznacza termin na wizję lokalną w dniu: 20.04.2017r o godzinie 12:00 w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 16. 7. Zamawiający wymaga wizji lokalnej na obiekcie i szczegółowe zapoznanie się z zakresem prac projektowych i specyfiką obiektu 8. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71220000-6
Dodatkowe kody CPV:
71248000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT119068.95 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 109347 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.