To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-19
Gdynia: SUKCESYWNA DOSTAWA PODSTAWOWYCH ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, TUSZY I TONERÓW PRZEZ 24 MIESIĄCE.
Numer ogłoszenia: 88631 - 2010; data zamieszczenia: 19.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48531 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998605, faks 058 6224871.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA PODSTAWOWYCH ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, TUSZY I TONERÓW PRZEZ 24 MIESIĄCE..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: SUKCESYWNA DOSTAWA PODSTAWOWYCH ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, TUSZY I TONERÓW PRZEZ 24 MIESIĄCE. ZAmówienie realizowane w 4 pakietach i tak: pakiet nr 1- dostawa podstawowych art. biurowych, pakiet nr 2 - dostawa tonerów i tuszy, pakiet nr 3 - dostawa papierów, pakiet nr 4 - dostawa dyskietek CD.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 22.60.00.00 - Tusz 30.37.32.08 - 30.37.32.08 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe KAS J. KAsperski Sp. j., ul. Hutnicza 16, 81-061 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31440,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30742,93
Oferta z najniższą ceną: 30742,93 / Oferta z najwyższą ceną: 35377,92
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe KAS J. Kasperski Sp.j., ul. Hutnicza 16, 81-061 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96522,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84248,69
Oferta z najniższą ceną: 62002,84 / Oferta z najwyższą ceną: 90960,76
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Predsiębiorstwo Handlowe KAS J. Kasperski Sp. j., ul. Hutnicza16, 81-061 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25773,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28955,60
Oferta z najniższą ceną: 28955,60 / Oferta z najwyższą ceną: 33094,70
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe KAS J. Kasperski Sp.j., ul. Hutnicza 16, 81-061 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7076,00
Oferta z najniższą ceną: 7076,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10004,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Prace remontowe w budynku nr 6 i budynku nr 12 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni.
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy obiektów sportowo-rekreacyjnych wraz z infrastrukturą na terenie Zespołu Wczesnej Edukacji nr 1 (SP nr 45) przy ul. Wiczlińskiej 33 w Gdyni, dzielnica Dąbrowa
- DOSTAWA ODZIEŻY I SPRZĘTU BHP Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI : Część I: dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony indywidualnej Część II: dostawa sprzętu bhp do prac wysokościowych
- "Wykonanie izolacji ścian fundamentowych w budynku C przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
- "Taktyka straży przybrzeżnej" - "Taktyka działania grupy kontrolnej straży przybrzeżnej podczas inspekcji statku - szkolenie podstawowe"
- Modernizacja 2 odcinków ul. Hutniczej w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Sukcesywne dostawy papieru ksero na potrzeby Jednostek Lasów Państwowych.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
- Dostawę materiałów biurowych w podziale na dziewięć części:
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.