eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeDostawa instrumentów muzycznych oraz urządzeń i sprzętu komputerowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Gryficach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Gryfice: Dostawa instrumentów muzycznych oraz urządzeń i sprzętu komputerowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Gryficach
Numer ogłoszenia: 88635 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Wojciecha Kilara , ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 3, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 384 27 33, faks 91 384 27 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szkola-muzyczna.neth.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Szkoła Muzyczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa instrumentów muzycznych oraz urządzeń i sprzętu komputerowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Gryficach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę instrumentów muzycznych oraz urządzeń i sprzętu komputerowego wg opisu przedmiotu zamówienia: Część I: 1.Akordeon guzikowy z konwertorem Pigini Peter Pan z pokrowcem lub równoważny 1 szt. 2.Akordeon guzikowy z konwertorem Pigini Genesis lub równoważny 1 szt. 3.Akordeon guzikowy z konwertorem Pigini Genesis Maxima lub równoważny 1 szt. 4.Akordeon guzikowy z konwertorem Pigini Caracter lub równoważny 1 szt. Część II: 1.Flet poprzeczny Trevor James lub równoważny 2 sztuki 2.Klarnet C dla dzieci Nuvo Clarineo lub równoważny 2 sztuki 3.Skrzypce Start I rozmiar 1/4 lub równoważne 3 sztuki 4.Skrzypce Start I rozmiar 1/2 lub równoważne 3 sztuki 5.Pianino cyfrowe przenośne YAMAHA CP 300 lub równoważne 1 sztuka 6.Zestaw instrumentów perkusyjnych: 1)Dzwonki chromatyczne PRESTO lub równoważne 11 sztuk 2)Bębenek z błony 10 sztuk 3)Tulipan akustyczny w zestawie z pałeczką, długość 25 cm 6 sztuk 4)Talerze perkusyjne 3 sztuki 5)Kastaniety kołatka z rączką, plastikowe 4 sztuki 6)Kastaniety kołatka z rączką, drewniane, środkowa część wystrugana razem z rączką 4 sztuki 7)Marakasy grzechotki średnica 10 cm, długość 27 cm 8 sztuk 8)Janczary 5 dzwonków na rączce 6 sztuk 9)Janczary 21 dzwonków na kijku 4 sztuki 10)Profesjonalny Tamburyn MEINL CTA2S BK dzwonki z mosiądzu lub równoważny 4 sztuki 11)Trójkąty z pałeczką 15 cm skórzany uchwyt 10 sztuk 12)Bongosy CLUB SALSA Bongo lub równoważny 2 sztuki 13)Zestaw Deco Gong 7 PAISTE lub równoważny 1 sztuka Część III. 1.Komputer ASUS VivoBook S400 Ultrabook lub równoważny 1 sztuka 2.Drukarka HP LaserJet P1102W Printer lub równoważna 1 sztuka 3.Profesjonalny edytor tekstu nutowego FINALE 2012 lub równoważny 1 sztuka Załącznik Nr 4 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1, 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0, 48.70.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez zamawiającego i podanych w SIWZ dołączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez zamawiającego i podanych w SIWZ dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez zamawiającego i podanych w SIWZ dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez zamawiającego i podanych w SIWZ dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szkola-muzyczna.neth.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Wojciecha Kilara ul. J. Piłsudskiego 3 72-300 Gryfice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2013 godzina 12:15, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Wojciecha Kilara ul. J. Piłsudskiego 3 72-300 Gryfice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NINIEJSZE PRZEDSIĘWZIĘCIE DOFINANSOWANO ZE ŚRODKÓW MINISTRA KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa akordeonów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 4 sztuk akordeonów o parametrach określonych w Załączniku Nr 4 część I do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa instrumentów muzycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa instrumentów muzycznych Flet poprzeczny Trevor James lub równoważny - 2 sztuki Klarnet C dla dzieci Nuvo Clarineo lub równoważny - 2 sztuki Skrzypce Start I rozmiar 1/4 lub równoważne - 3 sztuki Skrzypce Start I rozmiar 1/2 lub równoważne - 3 sztuki Pianino cyfrowe przenośne YAMAHA CP-300 lub równoważne - 1 sztuka Zestaw instrumentów perkusyjnych Zgodnie z załącznikiem Nr 4 część II do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość - 60

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa urządzeń i sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń i sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem Komputer ASUS VivoBook S400 Ultrabook lub równoważny 1 sztuka Drukarka HP LaserJet P1102W Printer lub równoważna 1 sztuka Profesjonalny edytor tekstu nutowego FINALE 2012 lub równoważny 1 sztuka zgodnie z Załącznikiem Nr 4 część III do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0, 48.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.