To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-05
Szamotuły: Usługę serwisu pogwarancyjnego mammografu Lorad M IV s/n 19207106497 dla SPZOZ w Szamotułach
Numer ogłoszenia: 88642 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10558 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę serwisu pogwarancyjnego mammografu Lorad M IV s/n 19207106497 dla SPZOZ w Szamotułach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwis dwuletni mammografu Lorad M IV s/n19207106497 zgodnie z zaleceniami producenta, w tym 1 przegląd/rok - łącznie 2 przeglądy. Wg następującej specyfikacji: 1.Przeglądy okresowe: Regularne przeglądy okresowe - interwał i zakres przeglądów według wymagań producenta, terminy przeglądów uzgodnione z Zamawiającym; Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego; Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego; Kontrola występowania usterek zewnętrznych; Sprawdzenie, pomiary i korekta fizycznych parametrów ekspozycji; Sprawdzenie i korekta geometrii wiązki promieniowania; Sprawdzenie i korekta systemu kompresji piersi; Sprawdzenie i korekta systemu automatycznej kontroli ekspozycji AEC; Kontrola jakości obrazów; Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła; Inspekcji zużycia części; Smarowanie ruchomych części mechanicznych; Konserwacji oprogramowania systemowego i aplikacyjnego; Sprawdzenie i ocena funkcjonalności aparatu i jego gotowości do pracy; Przygotowanie szczegółowego protokołu z przeglądu zawierającego wyniki pomiarów w odniesieniu do obowiązujących norm; Wystawienie Certyfikatu sprawności 2. Naprawy: Interwencje na wezwanie Zamawiającego w ciągu 48 godzin w dni robocze; Praca inżyniera w miejscu lokalizacji aparatu wraz z dojazdem; Diagnozowanie błędów; Usuwanie usterek oraz naprawa szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części; Kontrola funkcjonalności aparatu po przeprowadzonej naprawie; Sporządzenie raportu serwisowego/karty pracy z wykonanych czynności po naprawie 3. Modyfikacje i uaktualnienia: Wykonywanie wymaganych przez producenta aktualizacji oprogramowania systemowego; 4. Części zamienne: Serwis nie obejmuje dostawy części zamiennych W przypadku konieczności wymiany części zamiennych zostanie wystawione stosowna oferta do potwierdzenia przez Zamawiającego Dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów; 5. Czas pracy serwisu: Prace serwisowe prowadzone będą w godzinach od 8:30 do 17:30 Prace serwisowe prowadzone będą od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy 6.Wszystkie części wymieniane w ramach usługi serwisowej będą oryginalne (z atestem producenta), fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. 7 Wykonawca w przypadku wymiany istotnych elementów aparatu, wykona testy akceptacyjne w zakresie testów specjalistycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18.02.2011r.w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznych - rozdz. 1 par. 9 pkt. 8. Przedmiot zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień pod kodem i pojęciem: 50421200-4 - usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego. 9. Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych zgodnie z art. 83 ust. 1 Ustawy. 11. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 14. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. Złożenie załącznika w zakresie podwykonawstwa jest fakultatywne. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony - Załącznik do SIWZ z wykazem zakresu zadań zlecanych Podwykonawcom. W przypadku nie złożenia w/w załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca zamierza wykonać zadanie samodzielnie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TIMKO Sp. z o.o., ul. Syrokomli 30`, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51069,60
Oferta z najniższą ceną: 51069,60 / Oferta z najwyższą ceną: 51069,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
więcej: przetargi w Szamotułach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.