To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-26
Ogłoszenie nr 88672 - 2017 z dnia 2017-05-26 r.
Włocławek: "Rozbudowa sieci komunikacyjnej dróg rowerowych na terenie miasta"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 70668 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek, krajowy numer identyfikacyjny
910866910, ul.
ul. Zielony Rynek
11/13,
87-800
Włocławek, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
(54) 414 40 00, faks
(54) 414 42 57, e-mail
zamowienia@um.wloclawek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Rozbudowa sieci komunikacyjnej dróg rowerowych na terenie miasta"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w ramach realizacji zadania pn: "Rozbudowa sieci komunikacyjnej dróg rowerowych na terenie miasta" Zamówienie obejmuje rozbudowę ulicy Wienieckiej na odc. od ul. Wesołej w kier. ul. Toruńskiej, w zakresie budowy "ciągu pieszo- rowerowego". Droga dla pieszych i rowerzystów, popularnie nazywaną "ciągiem pieszo-rowerowym" składa się ze ścieżki rowerowej szer. 2,0m z AC 8S 50/70, chodnika z kostki betonowej szarej fazowanej gr. 6cm, oddzielonego pasa zieleni szerokości 1,0m. W rejonie zatok autobusowych zaprojektowano perony wraz z utwardzeniem terenu pod wiaty przystankowe. Na ul. Wysokiej pomiędzy chodnikiem i ścieżką rowerową zaprojektowano zabruko-wanie z kostki starobruk szarej grubość 6cm. Nawierzchnię ścieżki i chodnika należy obramować obrzeżem betonowym 8x30 ustawionym na ławie betonowej z betonu C12/15. Na połączeniu z jezdnią ustawić krawężnik najazdowy na szerokości chodnika wystawiony 2cm ponad jezdnią a na szerokości ścieżki wykonany na równo z jezdnią (na szerokości ścieżki rowerowej dopuszcza się nie wykonywanie krawężnika na połączeniu z jezdnią). W związku z kolizją z projektowanymi nawierzchniami należy usunąć istniejące maszty flagowe, elementy małej architektury oraz przestawić słup i tablicę reklamową. Z projektowaną ścieżką rowerową kolidują dwa drzewa, które należy wyciąć oraz dwa pnie pozostałe po wcześniejszych wycinkach. W celu prawidłowego powiązania ze ścieżką rowerową w ul. Budowlanych należy dokonać korekty łuku zmniejszając go do wartości R=16m oraz dokonać korekt na połączeniu ścieżek i chodników. Wszystkie przyległe nawierzchnie należy dostosować wysokościowo do projektowanych nawierzchni. KONSTRUKCJE Ścieżka rowerowa - Warstwa ścieralna z AC 8S 50/70 gr.3cm - warstwa profilująca z AC 8S 50/70 w il. 75kg/m2 - podbudowa z KŁSM pochodzenia magmowego gr. 12 cm (0/31,5mm) - warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm -profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe grubość nawierzchni 28 cm Chodnik - nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 6 cm - podsypka cementowo- piaskowa gr. 10 cm - warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm - profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe grubość nawierzchni 26 cm - Zabrukowanie pomiędzy chodnikiem i ścieżką rowerową ul. Wysoka - nawierzchnia z kostki betonowej szarej starodruk gr. 6 cm - podsypka cementowo- piaskowa gr. 10 cm - warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm - profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe grubość nawierzchni 26 cm ZESTAWIANIE POWIERZCHNI UTWARDZONYCH: - powierzchnia ścieżki rowerowej 1319,7 m2 - powierzchnia chodników - kostka nowa 1101,0 m2 - powierzchnia chodników - zabrukowanie 2,7 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, określone zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Gdziekolwiek w dokumentacji, SSTWiORB powołane są konkretne przepisy, normy, wytyczne i katalogi, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych przepisów, norm, wytycznych i katalogów. Tam, gdzie w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dokumentacji projekto-wej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, apro-baty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), a w treści SIWZ nie zostały określone wymagania Zama-wiającego względem parametrów materiałów równoważnych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz zapewnią uzyskanie parametrów techniczno-eksploatacyjnych - pod względem funkcjonalnym nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonanie przedmiotu zamówienia ma nastąpić zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 687 ze zm.) . W przypadku jakichkolwiek nieścisłości, niezgodności, niespójności w dokumentacji, wykonawca jest zobowiązany do opracowania na własny koszt zamiennych rozwiązań (wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień) i wykonania na ich podstawie robót również na własny koszt. Recepty laboratoryjne mieszanek betonowych muszą zostać przedłożone Zamawiającemu i uzyskać jego akceptację przed wbudowaniem. W zakresie przedmiotu zamówienia należy również uwzględnić: likwidację wszelkich odkrytych w toku robót, a nieujawnionych w dokumentacjach, kolizji z urządzeniami infrastruktury technicznej, w tym regulację wysokościową urządzeń obcych, - odtworzenie nawierzchni ulic przyległych, również w przypadku ingerencji większej niż przewidują dokumentacje projektowe (np. w przypadku usuwania kolizji), - roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, sporządzenie projektów tymczasowej or-ganizacji ruchu (w uzgodnieniu z Wydziałem Komunikacji Urzędu Miasta Włocławek, Miejskim Zarządem Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku, Policją), - przeprowadzenie czynności związanych utrwaleniem nowo wyznaczonych punktów granicznych dla dzia-łek ewidencyjnych nr 2/8, 2/6, 2/4, 1/1 KM 37 ( powstałych w wyniku podziału) położonych przy ul. Wienieckiej. Powyższe czynności należy przeprowadzać według zasad określonych w przepisach dot. geodezji i kartografii. - oznakowanie docelowe zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu drogowego; - wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. W przedmiotowych lokalizacjach mogą być jednocześnie prowadzone przez gestorów sieci na ich rzecz, bądź na rzecz Zamawiającego, inne roboty budowlane. Wykonawca, na polecenie Zamawiającego, ma obowiązek wpuścić na plac budowy wskazanych wykonawców robót. Okres rękojmi i gwarancji - zgodnie z ofertą przedstawioną przez Wykonawcę ale nie mniej, niż 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (maksymalnie 80 miesięcy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT365847.53 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 544289,02 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Remont ulicy Brzeskiej przy drodze powiatowej nr 2819C Torzewo - Lubraniec"
- Budowa zbiornika retencyjnego w Zakładzie Karnym we Włocławku
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych, maszyn budowlanych i wózków widłowych dla RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski, w podziale na trzy części
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ulicy Wiejskiej we Włocławku w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa/rekonstrukcja dróg powiatowych".
- Przebudowa ulic Granicznej i Leśnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa ulic Granicznej i Leśnej na odcinkach łączących jednostkę strukturalną Rybnica z wsią Józefowo"
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.