Ogłoszenie z dnia 2006-02-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Poznań: projekt budowlano-wykonawczy renaturyzacji Obiegu Wody w Dolinie Konińskiej
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu, do kontaktów: Maciej Jurga 061 8646343; Danuta Hryniewiecka 061 8462040, ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8668821, fax 061 8660982, e-mail: przetargi@poznan.gddkia.gov.pl, www.poznan.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projekt budowlano-wykonawczy renaturyzacji Obiegu Wody w Dolinie Konińskiej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wraz ze wszystkimi przewidzianymi prawem pozwoleniami i uzgodnieniami oraz materiałów przetargowych dla realizacji inwestycji "Renaturyzacja Obiegu Wody w Centralnej Części Doliny Konińskiej między Zagórowem a Lądem". 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Centralna Część Doliny Konińskiej między Zagórowem a Lądem. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.20.00 - Usługi związane z zarządzaniem Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Projekt budowlano-wykonawczy renaturyzacji obiegu wody w centralnej części Doliny Konińskiej między Zagórowem a Lądem. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2006;
III.1) Wymagane wadium: 2 950,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej 1 Głównego projektanta z wykształceniem wyższym z uprawnieniami projektowymi melioracyjnymi i ze stażem min. 5 lat od uzyskania uprawnień przy projektowaniu. Uwaga: Główny projektant będzie osobą wskazaną w umowie, upoważnioną w imieniu wykonawcy do zarządzania realizacją umowy i do bezpośrednich kontaktów z zamawiającym. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, tj. od kwietnia 2003 r. do marca 2006 r. wykonał co najmniej 3 podobne dokumentacje projektowe.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 31.03.2006, cena - 15,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.04.2006 godzina 11:45. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.04.2006, godzina 12:00, pok. nr 406.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.02.2006.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Roboty budowlane w zakresie wykonania izolacji przeciwwilgociowej w budynku Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy pl. Cyryla Ratajskiego 5
- roboty budowlane w obiektach UAM, 2 części
- roboty remontowe w obiektach UAM, 2 części
- "Przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection lub dostawa innego równoważnego systemu antywirusowego wraz ze wsparciem technicznym dla UAP"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
- Dostawa chromatografu cieczowego HPLC
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.