To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-26
Ogłoszenie nr 88735 - 2017 z dnia 2017-05-26 r.
Ciechocin: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Urzędu Gminy w Ciechocinie wraz z wymianą wyposażenia na energooszczędne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZadanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 58630-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 64248-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ciechocin, krajowy numer identyfikacyjny
53147600000, ul.
Ciechocin
172,
87-408
Ciechocin, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
56 683 77 81, faks
56 683 77 08, e-mail
lidia.jankowska@ciechocin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ciechocin.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.ciechocin.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Urzędu Gminy w Ciechocinie wraz z wymianą wyposażenia na energooszczędne
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZOŚ.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przewidywane roboty to: a. W zakresie ścian piwnic poniżej poziomu gruntu: - rozebranie istniejących nawierzchni z kostki betonowej, rozebranie starej opaski betonowej, wywóz powstałego gruzu, odkopanie ścian budynku do poziomu wierzchu ław fundamentowych, oczyszczenie mechaniczne i zmycie ścian, wyrównanie ścian, izolacja bitumiczna, docieplenie ścian płytami XPS lambda 0.036 gr. 8 cm klejonymi na klej bitumiczny do styropianu b. W zakresie ścian piwnic powyżej poziomu gruntu: - demontaż starych parapetów zewnętrznych, zabezpieczenie okien, oczyszczenie mechaniczne i zmycie ścian, docieplenie ścian płytami XPS lambda 0,036 gr. 8 cm, montaż nowych parapetów. c. W zakresie ścian parteru i piętra: - montaż rusztowań, demontaż starych parapetów zewnętrznych, zabezpieczenie okien, oczyszczenie mechaniczne i zmycie ścian, docieplenie ścian płytami XPS lambda 0,036 gr. 20 cm, montaż nowych parapetów. d. W zakresie dachu: - demontaż czapek kominowych, remont kominów dymowych i wentylacyjnych, pomurowanie nowych kominów, wyższych o 20 cm, wykonanie tynku na styropianie na ścianach kominów, montaż czapek kominowych i kratek wentylacyjnych, wklejenie poziomego pasa do łączenia styropianu z papą, zamocowanie pasa z płyty OSB za pomocą dybli, ułożenie ocieplenia dachu z płyt styropapy, przymocowanie płyt styropapy do dachu, wklejenie pasa papy termozgrzewalnej wzdłuż krawędzi dachu, wykonanie obróbek z papy termozgrzewalnej wokół kominów, pokrycie dachu dwoma warstwami papy termozgrzewalnej, wykonanie obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych. e. Roboty elektryczne - budowę linii wlz w kierunku projektowanych rozdzielnic,- wykonanie nowej instalacji gniazd wtyczkowych 230/400V z wymianą osprzętu,- wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego z wymianą opraw oświetleniowych na oprawy wyposażone w źródła światła LED, - wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego z montażem nowych opraw,- dodatkową ochronę przeciwporażeniową,- instalację szyny wyrównawczej,- wykonanie pełnej instalacji ochrony odgromowej budynku,- ochronę przeciwprzepięciową. f. Roboty sanitarne - wymiana instalacji centralnego ogrzewania, wymiana pieca centralnego ogrzewania. Prace montażowe poprzedzone całkowitym demontażem instalacji elektrycznych istniejących w pomieszczeniach objętych zakresem opracowania. W trakcie prac należy ze szczególną starannością zabezpieczyć elementy istniejących instalacji elektrycznych pozostawiane (np. instalacje telefoniczne, teleinformatyczne i sygnalizacji, znajdujące się wewnątrz budynku).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45262700-8
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45321000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT527632.76 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 648988,30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.