eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubańOdbudowa mostu w Stankowicach na drodze nr 2466D w km 3+900

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-20

Lubań: Odbudowa mostu w Stankowicach na drodze nr 2466D w km 3+900
Numer ogłoszenia: 88742 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54902 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. J. Dąbrowskiego 29c, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6463750, faks 075 6462192.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa mostu w Stankowicach na drodze nr 2466D w km 3+900.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obiekt zostanie odbudowany w formie konstrukcji podatnej wykonanej z blachy falistej stalowej. Konstrukcję obiektu stanowi stalowa blacha falista o rozpiętości 5,155 m i wyniosłości 2,42 m (typowa konstrukcja stalowa podatna z blachy falistej np. Viacon SuperCor SC-12B). Wlot konstrukcji stalowej ścięty jest w pochyleniu 1:1, a wylot w pochyleniu 1:1,5. Długość konstrukcji stalowej w osi górą wynosi Lg= 13,497 m, a dołem wynosi Ld= 18,942 m. Kąt ścięcia wlotu i wylotu konstrukcji stalowej względem osi trasy wynosi 66,50o. Projektowana wysokość naziomu nad konstrukcją stalową wraz z warstwami konstrukcyjnymi nawierzchni jezdni wynosi min. 1,03 m. Nad konstrukcją stalową oraz na dojazdach do obiektu projektowana jest nawierzchnia jezdni o następującej konstrukcji (typowa konstrukcja KR3): - warstwa ścieralna z AC 11 S (beton asfaltowy) wg WT-2 gr. 5 cm, - warstwa wiążąca z AC 16 W (beton asfaltowy) wg WT-2 gr. 6 cm, - podbudowa pomocnicza z AC 22 P (beton asfaltowy) wg WT-2 gr. 7 cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne lub tłucznia kamiennego gr. 20 cm,Konstrukcja z blachy stalowej o grubości 5,5 mm zabezpieczona będzie przed korozją poprzez ocynkowanie gorącą kąpielą galwaniczną warstwą cynku o grubości 70 ?m (zgodnie z PN-EN ISO 1461:2009). Od wewnętrznej strony konstrukcja stalowa zostanie pokryta dodatkową antykorozyjną powłoką epoksydowo-poliuretanową o grubości min. 200 ?m. Posadowienie stalowej konstrukcji podatnej projektowane jest jako bezpośrednie. Konstrukcja stalowa zostanie posadowiona na monolitycznych ławach fundamentowych wykonanych z betonu B30 (C25/30) zbrojonego stalą klasy A-IIIN. Połączenie ław fundamentowych z konstrukcją podatną zrealizowane będzie poprzez systemowe kotwy stalowe fi 20mm w rozstawie 0,381 m zabetonowane w ławach fundamentowych. W celu zwiększenia trwałości połączenia konstrukcji stalowej z ławami fundamentowymi projektowane są monolityczne ławy ochronne z betonu B30 (C25/30) zbrojonego stalą klasy A-IIIN. Na wlotach konstrukcji stalowej projektowane są monolityczne wieńce o wymiarach 0,40x0,55 m wykonane z betonu B30 (C25/30) zbrojonego stalą klasy A-IIIN. Wieńce kotwione będą do konstrukcji stalowej typowymi kotwami fi 20mm przewidzianymi przez producenta konstrukcji podatnej. Powierzchnie betonowe wieńców stykające się z gruntem będą pokryte powłokową izolacją bitumiczną, układaną w 3 warstwach. Izolację należy wyprowadzić min. 15 cm ponad powierzchnię projektowanego terenu. Na częściach odpowietrznych wieńców wykonane zostaną zabezpieczenia antykorozyjne powierzchni betonowych. Na obiekcie obustronnie zamontowane zostaną typowe barieroporęcze mostowe typu sztywnego o parametrach H2 W1 B. Poręcze zostaną zlokalizowane na wysokości minimum 1,10 m licząc od powierzchni jezdni. Słupki barieroporęczy mocowane będą za pomocą typowych kotew prętowych zabetonowanych w ławach fundamentowych. Ławy fundamentowe o wymiarach w przekroju poprzecznym 0,50x1,00 m wykonane zostaną z betonu B30 (C25/30) zbrojonego stalą A-IIIN. Wszystkie elementy barieroporęczy oraz kotew zabezpieczone będą antykorozyjnie zgodnie ze specyfikacjami technicznymi. Wszystkie powierzchnie betonowe ław fundamentowych barieroporęczy pokryte zostaną powłokową izolacją bitumiczną, układaną w 3 warstwach. Wzdłuż dojazdów do obiektu na poboczach zamontowane zostaną typowe stalowe ochronne bariery drogowe o parametrach N2 W3 B. Poniżej obiektu wzdłuż cieku na niewielkich odcinkach projektowane są mury oporowe wykonane z kamienia łamanego 120/300 układanego na betonie B20 (C16/20). Mury oporowe wykonane zostaną na monolitycznych ławach fundamentowych o wymiarach w przekroju poprzecznym 0,80x1,10 m wykonanych z betonu B30 (C25/30) zbrojonego stalą A-IIIN. Dno cieku w rejonie obiektu i murów oporowych umocnione zostanie okładziną kamienną gr. 20 cm z kamienia łamanego 120/300 układanego na betonie B15 (C12/15) gr. 20 cm. Na zakończeniach okładzin dna cieku projektowane jest wykonanie gurtów dennych o wymiarach w przekroju poprzecznym 0,40x1,00m z betonu B30 (C25/30) zbrojonego stalą A-IIIN. Na odcinku długości 5,0 m za murami oporowymi projektowane jest umocnienie dna i skarp cieku narzutem kamiennym gr. 30 cm wykonanym z kamienia łamanego. Narzut wykonany zostanie kamieniem hydrotechnicznym o minimalnej gr. 10 cm. Powierzchnie skarp na wlotach zostaną umocnione zostanie okładziną kamienną gr. 15 cm z kamienia łamanego układanego na betonie B15 (C12/15) gr. 15 cm. Umocnienia podstaw skarp wykonane zostaną z krawężnika betonowego 20x30x100cm na ławie betonowej z oporem. Na zakończeniach umocnień wbudowane zostaną betonowe oporniki 8x30x100cm układane na ławie betonowej. Na czas odbudowy obiektu ciek należy przełożyć do koryta tymczasowego lub ująć w rury o odpowiednio dobranej średnicy co pozwoli na bezpieczne i prawidłowe przeprowadzenie prac przy budowie obiektu. W razie konieczności dodatkowo należy zastosować pompy w celu ochrony strefy prac przed zalaniem wodą..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo - Budowlany ELMTECH Krzysztof Elminowski, ul.3 Maja 30, 59-830 Olszyna, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 663349,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 430423,20

  • Oferta z najniższą ceną: 430423,20 / Oferta z najwyższą ceną: 765213,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.