eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-17

Żagań: ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Numer ogłoszenia: 88794 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777839, 4777840, faks 068 4777839, 4777840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.zagan.pl; www.bip.wrota.lubuskie.pl/pupzagan

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: ABC przedsiębiorczości dla grupy maksymalnie 51 osób bezrobotnych ubiegających się o dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej w grupach po 4-6 osób w okresie do 19 grudnia 2014r. Szkolenie każdej grupy zostanie przeprowadzone w terminie najpóźniej 2 tygodni od faktu zgłoszenia Jednostce Szkolącej gotowości grupy szkoleniowej. 2. Wymagana liczba godzin przypadająca na jednego uczestnika szkolenia to ogółem 30 godzin szkolenia zawierających część teoretyczno-praktyczną. Szkolenie powinno być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Godzina zegarowa szkolenia obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Przerwa może być ustalona w sposób elastyczny. Zajęcia nie mogą kończyć się przerwą. Zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku między 8.00 a 16.00. 3. Szkolenie ma profesjonalnie przygotować słuchaczy do założenia, prowadzenia i rozliczania własnej działalności gospodarczej. 4. Założenia programowe: - Czynności organizacyjne i dokumenty niezbędne do założenia i prowadzenia firmy, zasady funkcjonowania małego przedsiębiorstwa - 5 godz. - Podstawy prawne i finansowe prowadzenia firmy - 5 godz. - Rozliczenia US i ZUS - 9 godz. - Podstawy prawa pracy i rachunkowości - 5 godz. - Podstawy marketingu i promocji, pozyskiwanie środków finansowych z innych funduszy - 4 godz. - Egzamin wewnętrzny - 2 godz. Razem - 30 godz. 5. Szkolenie musi się kończyć wewnętrznym egzaminem końcowym i uzyskaniem przez uczestników zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z § 18 ust.2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Załącznik 5), zawierającego suplement z informacją o okresie trwania szkolenia, tematach i wymiarze godzin zajęć edukacyjnych oraz numerem z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie oraz zgodnie z § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy. 6. Miejscem szkolenia ma być teren miasta Żagań. 7. Wykonawca jest zobowiązany do: a) zapewnienia uczestnikom szkolenia odpowiednich warunków jakościowych w miejscu szkolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska i organizacji pracy. Sala szkoleniowa powinna być przestronna, odpowiednio oświetlona, wentylowana, wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane do przeprowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. Powinien być zapewniony co najmniej rzutnik multimedialny, ekran, tablica flipchart. b) zapewnienia odpowiednich stanowisk szkoleniowych - osobnych miejsc dla każdego uczestnika szkolenia c) zapewnienia materiałów dydaktycznych i materiałów piśmiennych przechodzących na własność uczestnika, tj. materiałów biurowych (notatnik, teczka, długopis) i podręcznika (skryptu szkoleniowego w wersji drukowanej- zbindowanej) oraz innych materiałów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia. d) zapewnienia nadzoru wewnętrznego w miejscu szkolenia. Szkolenie będzie współfinansowane ze środków Funduszu Pracy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiadanie zaktualizowanego na bieżący rok kalendarzowy wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zapewnienie uczestnikom szkolenia odpowiednich warunków jakościowych w miejscu szkolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska i organizacji pracy. Sala szkoleniowa powinna być przestronna, odpowiednio oświetlona, wentylowana, wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane do przeprowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. Powinien być zapewniony co najmniej rzutnik multimedialny, ekran, tablica flipchart. - zapewnienie odpowiednich stanowisk szkoleniowych - osobnych miejsc dla każdego uczestnika szkolenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zapewnienie odpowiedniej kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje odpowiadające kierunkowi szkolenia, tj. zapewnienie co najmniej 1 osoby - która posiada kwalifikacje zawodowe w nauczaniu w tematyce związanej z prowadzeniem działalności gospodarczej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1. 2) Preliminarz kosztów szkolenia - zgodnie z załącznikiem nr 2. 3) Oświadczenie Wykonawcy o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych - zgodnie z załącznikiem nr 3. 4) Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - zgodnie z załącznikiem nr 4. 5) Program szkolenia - zgodnie z załącznikiem nr 8. 6) Certyfikat jakości usług (jeżeli Wykonawca posiada). [Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe. Będą brane pod uwagę różne formy certyfikatów, np.: Certyfikaty Systemu Zarządzania Jakością ISO, akredytacje, np. Kuratora Oświaty, Polskiego Towarzystwa Informatycznego, atesty, itp.].

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie kadry dydaktycznej - 30
  • 3 - Doświadczenie wykonawcy - 5
  • 4 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, 2) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego, 3) zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - z przyczyn niezależnych od Jednostki szkolącej (po uzyskaniu pisemnej zgody Urzędu), pod warunkiem zapewnienia nowej kadry o co najmniej takim samym doświadczeniu zawodowym i posiadającej kwalifikacje zgodnie z wymaganiami SIWZ. Jednostka szkoląca zobowiązuje się: - poinformować o przyczynach skutkujących koniecznością dokonania zmiany osób - przedłożyć wykaz nowej kadry z opisem jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i zakresu zadań, które będzie realizowała przy wykonywaniu zamówienia - przedstawić oryginały zobowiązań do współpracy każdej z tych osób, jeżeli będzie polegała na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. 4) zmiana miejsca przeprowadzenia szkolenia - z przyczyn niezależnych od Jednostki szkolącej (po uzyskaniu pisemnej zgody Urzędu), pod warunkiem zapewnienia warunków szkolenia zgodnie z wymaganiami SIWZ. Jednostka szkoląca zobowiązuje się: - poinformować o przyczynach skutkujących koniecznością dokonania zmiany miejsca szkolenia - przedstawić oryginał zobowiązania do udostępnienia zaplecza technicznego, jeżeli będzie polegała na zasobach innego podmiotu. 5) zmiana osób / podmiotów, które zobowiązały się do udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego - z przyczyn niezależnych od Jednostki szkolącej (po uzyskaniu pisemnej zgody Urzędu), pod warunkiem, że nowe osoby / podmioty zapewnią potencjał techniczny zgodnie z wymaganiami SIWZ. Jednostka szkoląca zobowiązuje się: - poinformować o przyczynach skutkujących koniecznością dokonania zmiany w tym zakresie - przedstawić oryginał zobowiązania do udostępnienia potencjału technicznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/pupzagan
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Dworcowa 9 68-100 Żagań pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2014 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Dworcowa 9 68-100 Żagań pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.