eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówdostawa wyrobów medycznych do krążenia pozaustrojowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-17

Kraków: dostawa wyrobów medycznych do krążenia pozaustrojowego
Numer ogłoszenia: 88795 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów medycznych do krążenia pozaustrojowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów medycznych do krążenia pozaustrojowego (między innymi:Wenty komorowe dla dorosłych, Kaniule wieńscowe zagięte i proste, Kaniule Two Stage dla dorosłych, Kaniule do podawania kardiopleginy dla dorosłych, Zestawy do podawania kardiopleginy krwistej, Zestaw do podawania kardiopleginy krystalicznej, Cybanty, Konektory, Zestaw do podawania kardiopleginy przez kaniule wieńcowe (dren), Kaniula żylno-udowa i Kaniula żylna do zabiegów małoinwazyjnych, Kaniula tętnicza, ssawka prykardialna i igły do kardiopleginy do zabiegów małoinwazyjnych). Całkowita wielkość zamówienia wynosi 543 240 zł.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.12.20-8, 33.14.13.22-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Ponadto Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1.)certyfikat CE lub deklaracja zgodności CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych dla oferowanych wyrobów medycznych, 2.)dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia potwierdzające parametry zaoferowanych wyrobów medycznych zgodnie z siwz 3.)schematy zaoferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. Istotna zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy jest możliwa, w szczególności, gdy: a)wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzielaniu świadczeń zdrowotnych, lub b)w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług, lub towarów, lub c)zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub d)potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e)potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitaljp2.krakow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego ul. Prądnicka 80, w Dziale Zamówień Publicznych (pierwsze piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie, w budynku administracyjnym A-V(dziennik podawczy-hol I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Went komorowy dla dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Went komorowy dla dorosłych 1000 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kaniula wieńcowa zagięta i prosta dla dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula wieńcowa zagięta i prosta dla dorosłych 1700 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kaniula Two Stage dla dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula Two Stage dla dorosłych 2 000 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kaniula do podawania kardiopleginy dla dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula do podawania kardiopleginy dla dorosłych 2 000 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw do podawania kardiopleginy krwistej i Zestaw do podawania kardiopleginy krystalicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do podawania kardiopleginy krwistej 1 400 sztuk 2. Zestaw do podawania kardiopleginy krystalicznej 1000 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Cybant.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cybant 6 000 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Konektor do drenów do ECC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konektor do drenów do ECC 1 700 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestaw (Adapter) do podawania kardiopleginy przez kaniule wieńcowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw (Adapter) do podawania kardiopleginy przez kaniule wieńcowe 900 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kaniula żylno -udowa i Kaniula żylna do zabiegów małoinwazyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaniula żylno -udowa 25 sztuk 2. Kaniula żylna 50 zestaw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kaniule tętnicze, Ssawka perikardialna, Igła do kardiopleginy do zabiegów małoinwazyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaniula tętnicza 50 zestaw 2. Kaniula tętnicza 50 zestaw 3. Ssawka perikardialna 40 sztuk 4. Igła do kardiopleginy 40 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.14.13.22-3.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.