To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-21
Poznań: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby
Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w roku 2012
Numer ogłoszenia: 88798 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38821 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w roku 2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w roku 2012: Zamówienie obejmuje dostawę artykułów biurowych zgodnie z wykazem asortymentowo - ilościowym określonym w załączniku nr 1 do umowy, wraz z transportem i wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, do następujących placówek MOPR: 1. MOPR siedziba główna ul. Cześnikowska 18 2. MOPR Dział Ekonomiczny ul. Cześnikowska 18B 3. MOPR Filia Grunwald ul. Matejki 50 III piętro 4. MOPR Program Pomocy Rodzinie z Osobą Uzależnioną, ul. Matejki 50 parter 5. MOPR Twórcze Rozwiązywanie Trudności Wychowawczych, ul. Matejki 50 parter 6. MOPR Filia Jeżyce ul. Długosza 18a 7. MOPR Filia Nowe Miasto os. Piastowskie 81 8. MOPR Filia Stare Miasto ul. Ratajczaka 5/7 9. MOPR Filia Wilda ul. Opolska 58 10. MOPR Filia Piątkowo os. W. Łokietka 104 11. MOPR Sekcja ds. DPS w budynku PCŚ ul. Wszystkich Św. 1 III piętro 12. MOPR Projekt PAW, ul. Dąbrowskiego 23/1 Główny przedmiot zamówienia: CPV - 3019000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe. Dodatkowe przedmioty zamówienia: CPV - 30197630-1 - Papier do drukowania. Całość zamówienia należy realizować w dwóchdostawach (marzec, wrzesień) na poszczególne placówki MOPR, zgodnie z pisemnym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego w terminie 3 dni przed dostawą w ww. miesiącach. Szczegółowy wykaz artykułów biurowych oraz ich ilość będący podstawą do obliczenia ceny wykonania zamówienia przez dostawcę stanowi załącznik nr 1 do umowy. Podane w załączniku nr 1 do umowy nazwy artykułu mają na celu przybliżenie parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie artykułów biurowych równoważnych w stosunku do wskazanych z nazwy, pod warunkiem posiadania przez te artykuły niegorszych parametrów. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RODAN Sp z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63577,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63400,00
Oferta z najniższą ceną: 63400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 84064,54
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny i ich szczątków z dróg wojewódzkich na terenie działania WZDW w Poznaniu - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole
- Zakup produktów leczniczych w tym leków w ramach Programu Lekowego B.31. LECZENIE TĘTNICZEGO NADCIŚNIENIA PŁUCNEGO (PAH) i B.101 LECZENIE PACJENTÓW Z ZABURZENIAMI LIPIDOWYMI.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 434 odcinek Kleszczewo - Szczodrzykowo.
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Ponesimodum
- Zakup dostępu do Systemu Informacji Prawnej (SIP) z sieci lokalnej Zamawiającego bez limitu użytkowników oraz wersja On-Line na potrzeby Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie przy ul. Przemysłowej 122
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na przedszkolaków"
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO SIEDZIBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO w okresie 01.01. 2025 - 31.12.2025 ROKU
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Dostawa papieru do drukarek , artykułów biurowych i opasek identyfikacyjnych.
- "Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru ksero"
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.