To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-21
Zielona Góra: Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 11 w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 88810 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36458 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 11 w Zielonej Górze.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 11 w Zielonej Górze. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ oraz w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 1 do Programu funkcjonalno-użytkowego. 3. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie projektu wykonawczego pełnobranżowego i wybudowanie budynku dydaktycznego wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr 279, 265/8, 265/9 obr.6 w Zielonej Górze ramach zadania : Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 11 wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Projektowana rozbudowa ma być utrzymana w charakterze budynku istniejącego. Wybudowany budynek będzie posiadał kubaturę: 4 088,66 m3 i powierzchnię zabudowy 357,66 m3. Rozbudowa budynku obejmuje: 3 sale lekcyjne, salę komputerową, świetlicę, gabinety, zaplecza, sanitariaty oraz komunikację i rekreację. Załącznikiem do Programu funkcjonalno - użytkowego jest projekt budowlany na podstawie, którego Prezydent Miasta Zielona Góra udzielił pozwolenia na budowę decyzją nr 8/12 z dnia 09 stycznia 2012 roku. Całe zamierzenie przewidziane jest do realizacji jednoetapowej zgodnie z przyjętym harmonogramem. 4. Opracowanie projektu wykonawczego. a) opracowanie projektu wykonawczego wielobranżowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) w ilości 4 kpl. wraz z wersją elektroniczną na płycie CD- 2 kpl, b) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (wszystkie branże) po 4 kpl. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. (Dz..U Nr.202, poz.2072) obejmujących tylko rozwiązania zawarte w projektach wykonawczych wraz z wersją elektroniczną na płycie CD- 2 kpl, c) opracowanie harmonogramu realizacji robót - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną na płycie CD- 2 kpl. 4.1 Obowiązki Wykonawcy na etapie opracowywania projektu wykonawczego: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania minimum 3 spotkań roboczych Projektantów z Inwestorem i Użytkownikiem na etapie sporządzania projektu wykonawczego w celu omówienia przyjętych rozwiązań projektowych i materiałowych, które muszą zakończyć się pisemnymi protokółami podpisanymi przez strony; 2) Wykonawca zapewni opracowanie projektu wykonawczego z należytą starannością w sposób określony w decyzji o pozwoleniu na budowę i wymaganiami ustaw oraz obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 3) Opracowany projekt wykonawczy będzie wzajemnie skoordynowany technicznie i kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć; 4) W opracowanym projekcie wykonawczym będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku uzgodnione z Zamawiającym na spotkaniach roboczych. 5. Budowa budynku dydaktycznego wraz z zagospodarowaniem terenu dla Szkoły Podstawowej nr 11 realizowana będzie na podstawie opracowanego projektu, programu funkcjonalno użytkowego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie dla wybudowanego obiektu. 6. Opis sposobu obliczenia ceny wykonania przedmiotu zamówienia na wykonanie Rozbudowy Szkoły Podstawowej nr 11 Zielona Góra, ul. Spawaczy 3d, działka nr 279, 265/8, 265/9. 1) Umowa będzie zawarta na całość prac projektowych i wykonawczych związanych z wykonaniem projektu wykonawczego i zrealizowaniem na podstawie opracowanego projektu inwestycji w ramach zadania Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 11 w Zielonej Górze; 2) Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie wszystkie koszty związane z realizacją robót objętych dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania robót oraz programem funkcjonalno - użytkowym w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacja przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty; 3) Ustalona w umowie wysokość wynagrodzenia za przedmiot umowy w formie ryczałtu przysługującego Wykonawcy jest ostateczna niezależnie od rozmiaru prac projektowych, wykonawczych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji; 4) W celu obliczenia wynagrodzenia ryczałtowego oferenci otrzymają projekt budowlany wielobranżowy wraz z pozwoleniem na budowę określający zakres realizowanej inwestycji. Za ustalenie ilości prac projektowych, wykonawczych i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca; 5) Złożenie przez Wykonawcę oferty oznacza ,że projekt budowlany jest kompletny i nadaje się do prawidłowego opracowania projektu wykonawczego i na jego podstawie zrealizowanie inwestycji; 6) Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe, b) pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów, d) wykonanie powykonawczej dokumentacji technicznej oraz mapy geodezyjnej powykonawczej (po 3 egz. dla każdej branży z oznaczeniem w kolorach wykonanych sieci i urządzeń wraz z określeniem rzędnych ułożenia sieci, rzędne końcówek rur osłonowych, średnice rur oraz rodzaje), e) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody, gazu i energii elektrycznej na potrzeby budowy, f) zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, g) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, h) po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; i) wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robot wraz ze wskazaniami objazdów i zapewnieniem dojazdu do istniejących posesji wraz z ewentualną budową tymczasowych odcinków dróg objazdowych wynikającej z przyjętej technologii robót. Organizację ruchu należy uzgodnić z właściwymi jednostkami. j) koszty związane z zajęciem pasa drogowego k) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót zanikających) oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu. l) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. 7. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 1) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia; 2) harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania prac. 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia na okres 5 lat i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKANSKA S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2318886,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1769739,01
Oferta z najniższą ceną: 1769739,01 / Oferta z najwyższą ceną: 2447700,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- Wykonanie badań laboratoryjnych przy robotach drogowych i mostowych na drogach wojewódzkich województwa lubuskiego w latach 2025-2027
- NZ.261.62.2024 Sukcesywne dostawy asortymentu do zabiegów ortopedyczno-urazowych wraz z akcesoriami umożliwiającymi ich wszczepienie na potrzeby chirurgii dziecięcej
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do Zespołu Edukacyjnego nr 2 w Zielonej Górze.
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji wizyty studyjnej do Danii z udziałem członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji ds. kształcenia ustawicznego i uczenia się przez całe życie (...)
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku CRS przy ul. Sulechowskiej 41 w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "1.59 Przebudowa peronu przystankowego na przystanku tramwajowym nr 10412" Dolmed"
- Budowa żłobka w Chwaszczynie w ramach programu Maluch + (w formule zaprojektuj i wybuduj)
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - wykonawczej, technicznej i kosztorysowej dla inwestycji pn.: "Termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej w Żórawinie"
- wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim
- "Projekt Budowlany budowy sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Dymaczewie Starym".
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.