To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-22
Warszawa: Dostawa immunoglobuliny ludzkiej normalnej o zawartości 98% IgG do Apteki
Numer ogłoszenia: 88812 - 2011; data zamieszczenia: 22.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102243 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa immunoglobuliny ludzkiej normalnej o zawartości 98% IgG do Apteki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa immunoglobuliny ludzkiej normalnej o zawartości co najmniej 98 % immunoglobuliny IgG dawka 1 g fiolki po 10 ml, roztwór do infuzji 100mg/1ml do Apteki Szpitala. Wykonawca we własnym zakresie dostarczy określony niniejszą Specyfikacją lek. Szczegółowy wykaz oraz opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Miejsce dostawy immunoglobuliny ludzkiej normalnej o zawartości 98%IgG: sukcesywne dostawy do Apteki Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej-Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul.Inflancka 6. 3. Wielkość dostaw będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podana ilość leku ma charakter szacunkowy i może ulec zmianie. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania zapotrzebowania CITO, NA RATUNEK w ciągu max 3 godz. od momentu zgłoszenia. 5. Termin dostarczenia zamawianego towaru - maksymalnie 48 godzin (2 dni robocze) od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faxem lub przez telefon). 6. Minimalny okres ważności dostarczonego leku - 12 miesięcy od daty dostawy. 7. Oprócz faktury VAT (dokument papierowy) musi być dostarczona dyskietka/płyta CD nagrana w systemie DATA FARM lub DR MALICKI. 8. Zmiana ilości (fiolek) produktu leczniczego w opakowaniu nie powoduje zmiany asortymentu. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą wskazanie producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 11. Oferowany przez Wykonawcę produkt leczniczy musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie wpisu do Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych (dokument do wglądu na każde żądanie Zamawiającego). Należy dołączyć do oferty oświadczenie mówiące o spełnieniu warunku, że lek jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie wpisu do Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych - załączyć do oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.15.20 - Immunoglobuliny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BAXTER POLSKA Sp. z o.o., Ul. kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19440,00
Oferta z najniższą ceną: 19440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19440,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.