eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GąsawaBudowa boiska sportowego ze sztucznej trawy wodnej wraz z przebudową i rozbudową budynku szatniowo - sanitarnego na stadionie w Gąsawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Gąsawa: Budowa boiska sportowego ze sztucznej trawy wodnej wraz z przebudową i rozbudową budynku szatniowo - sanitarnego na stadionie w Gąsawie.
Numer ogłoszenia: 88837 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gąsawa , ul. Żnińska 8, 88-410 Gąsawa, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3036210, faks 052 3036220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gasawa.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska sportowego ze sztucznej trawy wodnej wraz z przebudową i rozbudową budynku szatniowo - sanitarnego na stadionie w Gąsawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego ze sztucznej trawy wodnej wraz z przebudową i rozbudową budynku szatniowo - sanitarnego w Gąsawie w zakresie: a) budowa boiska sportowego ze sztucznej trawy wodnej o wymiarach 95,00m x 57,00m w tym: - wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej mokrej na podbudowie dynamicznej, - wykonanie systemu nawodnienia boiska, - wykonanie odwodnienia liniowego, - budowa trybuny, - wykonanie ogrodzenia wraz z piłkochwytami, - dostawa i montaż tablicy wyników, - dostawa i montaż nagłośnienia, - oświetlenie boiska; b) przebudowa i rozbudowa budynku szatniowo - sanitarnego na stadionie w Gąsawie w tym: - roboty ogólnobudowlane, - wykonanie instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji wod. - kan. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w dokumentacji budowlano - wykonawczej pod nazwą -Budowa boiska sportowego do hokeja na trawie w miejscowości Gąsawa- zatwierdzonej pismem Starosty Żnińskiego nr UA.7352-134/08 z dnia 25.04.2008 r. oraz - dokumentacji pod nazwą -Przebudowa i rozbudowa budynku szatniowo - sanitarnego na stadionie w Gąsawie- zatwierdzonej decyzją nr 93 Starosty Żnińskiego UA 7351-1-56/09 z dnia 24.03.2009r., specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji oraz są dostępne na stronie internetowej zamawiającego. W celu prawidłowego skalkulowania przedmiotu zamówienia należy szczegółowo przeanalizować projekt techniczny oraz sprawdzić warunki techniczne do wykonania zamówienia na terenie obiektu. Przy wykonaniu robót Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania materiałów i wyrobów technicznych posiadających odpowiednie aprobaty techniczne lub oceny zgodności technicznej oraz atesty zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92 poz. 881). Z uwagi na to, że w dokumentacji budowlano-wykonawczej pewne urządzenia i materiały oznaczone są za pomocą znaków towarowych lub pochodzenia należy założyć, że każdemu temu oznaczeniu towarzyszą wyrazy -lub równoważny-. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych Zamawiający zleci je dotychczasowemu wykonawcy zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 5..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000,00 PLN 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Pałuki w Żninie 83 8181 0000 0000 0065 2000 0001 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Gąsawie pokój nr 14 lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej WADIUM dołączonej do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na postawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. 7. Kwota wadium może być zatrzymana przez zamawiającego wraz z odsetkami jeżeli wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń na wezwanie - o których mowa w art. 25 ust.1, chyba ze udowodni iż wynika to przyczyn nie leżących po jego stronie - art. 45. ust.1 pkt. 4 i 46 ust.1 pkt. 4a.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) współpracują z innymi podmiotami, które pisemnie zobowiążą się do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, potwierdzone wykonaniem w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, tj. przed terminem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, co najmniej 3 robót budowlanych w zakresie: 1) wykonania boisk o nawierzchni z trawy syntetycznej wodnej o powierzchni porównywalnej z powierzchnią projektowanego boiska tj. ok. 5.500 m2; 2) wykonania systemu nawadniania boiska ze sztucznej trawy wodnej; 3) wykonania tablicy wyników o wartości łącznej (pkt 1, 2 i 3) co najmniej 3.000.000,00 PLN; 4) wykonania robót ogólnobudowlanych odpowiadającym swym zakresem przedmiotowi zamówienia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia - wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Wykonawca winien udzielić gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. 6. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia według formularza nr 2 i 2A oraz dokumentów określonych w rozdziale 6. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca do oferty sporządzonej według formularza nr 1 zobowiązany jest przedłożyć oświadczenia według formularza nr 2 i 2A o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz poniższe dokumenty. 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału do reprezentowania wykonawcy - o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp należy przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu; a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - według formularza nr 3 i 3a oraz załączeniem dokumentów (np. referencje, protokół odbioru końcowego robót) potwierdzających, że roboty budowlane przedstawione w wykazie zostały wykonane należycie; 2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według formularza nr 4 z przedłożeniem dla kierownika robót budowlanych: - uprawnień budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, wodno - kanalizacyjnej i elektrycznej, - aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3) autoryzację producenta systemu nawadniającego dla Wykonawcy zadania z podaniem adresu i nazwy inwestycji; 4) autoryzację producenta trawy syntetycznej udzieloną Wykonawcy zadania z podaniem adresu i nazwy inwestycji: W celu potwierdzenia jakości oferowanej trawy syntetycznej wodnej oferent powinien załączyć w oryginale: - kartę techniczną produktu - certyfikat FIH - wyniki badań laboratoryjnych potwierdzających wymagania FIH - atest PZH na oferowaną nawierzchnię, - próbkę nawierzchni w formacie min. 25 x 15 cm z metryką określającą nazwę producenta i nazwę oferowanej nawierzchni oraz przeznaczenie (nazwę i miejsce inwestycji). Minimalne wymagania trawy syntetycznej: 1. Wysokość włókna: min. 13 mm +/- 5%. 2. Kompozycja włókna runa nawierzchni: 100% włókien monofilowych, 100% nylon (PA). 3. Kompozycja osnowy: mata z włókna poliestrowego z zabezpieczeniem akrylowym. 4. Warstwa elastyczna: zintegrowana z nawierzchnią w formie pianki PU o grubości 5 mm. 5. Ciężar całkowity: min. 4 300 gr/m2 +/- 5%. 6. Metoda produkcji: dziane. 7. Rozstaw ściegów: 1/6 cala. 8. Szerokość rolki: min. 460 cm. 9. DTEX: min. 5600 +/- 5%. 10. Odporność na promieniowanie UV: tak. 11. Wypełnienie: brak. 12. Kolor nawierzchni: zielony. 13. Linie: wklejone w nawierzchnię - białe. 5) ogłaszający przetarg wymaga, aby zaproponowany system nawadniania zastosowany był na minimum trzech obiektach do hokeja na trawie. Fakt ten powinien zostać udokumentowany przez oferenta stosownymi referencjami; 6) oferent (jego konsorcjant lub podwykonawca) powinien udokumentować instalację oferowanej tablicy wyników na trzech obiektach do hokeja na trawie i potwierdzić to stosownymi referencjami; 7) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 8) oświadczenie, czy zamówienie zostanie wykonane silami własnymi, czy przy udziale podwykonawców - jeżeli tak, to jaka część zamówienia będzie im powierzona (formularz nr 5). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. W przypadku złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6.1, 6.3.1, 6.3.2, 6.3.3 muszą być złożone przez każdego z nich. Pozostałe dokumenty można składać wspólnie. 6. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 7. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - tj. osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu. 8. Ponadto do oferty należy przedłożyć harmonogram rzeczowo - finansowy oraz kosztorys ofertowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gasawa.bip.net.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gąsawa ul. Żnińska 8 88-410 Gąsawa pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gąsawa ul. Żnińska 8 88-410 Gąsawa pokój nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.