eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaDostawa materiałów opatrunkowych do Szpitala Ogólnego im. Dr Edmunda Wojtyły w Bielsku-Białej - ZP 6/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-29

Bielsko-Biała: Dostawa materiałów opatrunkowych do Szpitala Ogólnego im. Dr Edmunda Wojtyły w Bielsku-Białej - ZP 6/2010
Numer ogłoszenia: 88842 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły , ul. Wyspiańskiego 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8272501, faks 033 8272505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych do Szpitala Ogólnego im. Dr Edmunda Wojtyły w Bielsku-Białej - ZP 6/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 38 zadań w obrębie 21 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zapotrzebowane ilości zawierają formularze asortymentowo-cenowe -zał. A1/C-U1/C oraz formularze parametrów- zał. A1/P-U1/P.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 38.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.1. złożą stosowne oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków art.22 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 1.2. Posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę w/w warunku Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.3. oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków art.22 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ), 1.4. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia ww. warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.1. złożą stosowne oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków art.22 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę w/w warunku Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.2. oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków art.22 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ), Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia ww. warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.1. złożą stosowne oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę w/w warunku Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.2. oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia ww. warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.1. złożą stosowne oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę w/w warunku Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.2. oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia ww. warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.1. złożą stosowne oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , 4.2. posiadają polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę w/w warunku Zamawiający żąda następujących dokumentów: 4.3. oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ), 4.4. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia ww. warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    2. w celu potwierdzenia, bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów medycznych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a) Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach Medycznych).. - z zastrzeżeniem pkt. 2.1 b) Certyfikat EC producenta ( nie dotyczy klasy I niesterylnej wyrobu medycznego ). - z zastrzeżeniem pkt. 2.1 W przypadku wątpliwości Zamawiający będzie wymagał pod rygorem nieważności certyfikatu jednostki notyfikującej. c) W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. d) Deklaracja Zgodności. e) Kompletne karty charakterystyki produktu, wydane przez producenta lub oryginalne strony katalogowe (lub ich kserokopie). f) Karty techniczne wystawione przez producenta, zgodnie z kartami parametrów granicznych. g) Kserokopie etykiet opakowań, zgodnie z punktem 2.3. h) Do produktów sterylnych sterylizowanych parą wodną należy załączyć raport walidacji procesu sterylizacji wystawiony przez producenta . W przypadku uzasadnionych wątpliwości Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Zamawiający będzie oczekiwał wpisu lub zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, oraz certyfikatu CE z Deklaracją Zgodności (zgodnie z klasą). W przypadku niestosowania numerów katalogowych do oferty należy dołączyć oświadczenie producenta o ich niestosowaniu. 2.1 W przypadku braku wpisu lub zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, do oferty należy dołączyć certyfikat CE wraz z Deklaracją Zgodności (zgodnie z klasą). 2.2. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 ppkt. a-h winny być umieszczone w ofercie przetargowej w miejscu pod danym pakietem, którego dotyczą i powinny być opisane w następujący sposób: W prawym górnym rogu dokumentu należy wpisać numer pakietu i numer pozycji danego pakietu . Przykład : Dotyczy Pakietu nr : 00 pozycja nr : 00 2.3. Wszystkie opakowania mają być w języku polskim, ich kserokopie należy załączyć do oferty zgodnie z pkt 2 ppkt f. 2.4. Wymogi zawarte w parametrach granicznych należy udokumentować konkretnym dokumentem (np. Deklaracją Zgodności). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady spełnia -nie spełnia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.1. złożą ważną, nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89. ust. 1, zgodną z zapisami w SIWZ ofertę -wybrany formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr A1-C do U1-C i -formularz parametrów - zał. nr A1-P do U1-P do SIWZ - oferowanego zadania, w formie pisemnej i dodatkowo elektronicznej (płyta CD). W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę w/w wymagań Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.2. wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ -wybrany formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr A1-C do U1-C i -formularz parametrów - zał. nr A1-P do U1-P do SIWZ - oferowanego zadania, w formie pisemnej i dodatkowo elektronicznej (płyta CD).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Jakość - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - pok. zam. Publ.- I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.