eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomBudowa ścieżek rowerowych - ścieżka rowerowa układu podstawowego Etap I oraz ścieżka rowerowa układu obsługującego Etap I - Park im. F. Kachla

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Bytom: Budowa ścieżek rowerowych - ścieżka rowerowa układu podstawowego Etap I oraz ścieżka rowerowa układu obsługującego Etap I - Park im. F. Kachla
Numer ogłoszenia: 88853 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżek rowerowych - ścieżka rowerowa układu podstawowego Etap I oraz ścieżka rowerowa układu obsługującego Etap I - Park im. F. Kachla.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - budowę ścieżek rowerowych i chodnika na odcinku od ul. Chrzanowskiego do ul. Chopina w Bytomiu, - budowę ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż zachodniej granicy Parku im. F. Kachla na odcinku od ul.Wrocławskiej do ulicy wykonanej z trylinki, - wycinkę kolidujących drzew i krzewów wraz z usunięciem korzeni zgodnie z decyzją nr 3359/09 wydaną przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki do specyfikacji tj.: - projekt budowlany- załącznik nr 6 do SIWZ, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 7 do SIWZ, - przedmiary robót - załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Park im. F. Kachla jest parkiem zabytkowym. 4. Podczas prowadzenia robót należy dokonać ich prawidłowego oznakowania zgodnie z przepisami BHP oraz zabezpieczając w rejonie robót ruch pieszych. 5. Pozyskane drewno z wycinki drzew jest własnością Gminy Bytom. Na polecenie przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia na teren Bazy Transportowej MZDiM Bytom ul. Hajdy 1a drewna użytkowego pozyskanego z wycinki (w postaci dłużycy, kłód, wałków). Pozostałe pozyskane drewno podlega przepisom ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (j.t. Dz.U. z 2007r., nr 39, poz. 39, z późn. zm.). 6. Do realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca winien używać jedynie takiego sprzętu który nie spowoduje negatywnych skutków w otoczeniu prowadzonych robót. 7. Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, liczonej od dnia końcowego odbioru robót. 8. Wymagany termin wykonania zamówienia: do 60 dni od dnia przekazania terenu budowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 67.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100) 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego, tj. Gmina Bytom-Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) okres ważności gwarancji (nie może być krótszy niż okres związania ofertą), e) oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek zapłaty wadium, wskazanych w ustawie Pzp, 3) Postanowienia części VII pkt 2 ppkt 2 stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust. 6 pkt 2 i 5 ustawy. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego Getinbank O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731 z podaniem nazwy, nr zamówienia w niniejszej SIWZ. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro - pok. nr 14 - Dział Zamówień Publicznych), a kopię dowodu wniesienia wadium dołączyć do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Warunkiem koniecznym i wystarczającym jest wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (j.t - Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe stawiane Wykonawcom przystępującym do przetargu: a. W związku z robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych Wykonawca winien dysponować co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego tj. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie oraz aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa stosownie do przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późń. zm.) i odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenie prac konserwatorskich, restauracyjnych, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań architektonicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579), b. W związku z pracami o charakterze technicznym w zakresie konserwacji parków zabytkowych Wykonawca winien dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej średnie wykształcenie w zakresie pielęgnacji zieleni albo posiadająca co najmniej 12-miesieczną praktykę zawodową przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków, c. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie ciągów pieszych lub rowerowych lub pieszo-jezdnych o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), 2. oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 4. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z warunkiem określonym w cz. IV pkt 2 ppkt a i b) - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby (załącznik nr 5 do SIWZ), 5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z warunkiem określonym w cz. IV pkt 2 ppkt c) - oryginał lub kopia dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie roboty poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby (załącznik nr 4 do SIWZ), oraz - jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał osoby zdolne do wykonywania zamówienia i/lub potencjał techniczny innych podmiotów: 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z warunkami SIWZ. Wykonawca winien złożyć dokumenty we wskazanej kolejności. UWAGA NR 1: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej stosuje się odpowiednio przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) UWAGA NR 2: Oświadczenie i dokumenty winny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Powyższe stosuje się odpowiednio do ewentualnych pełnomocnictw..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, ul. Smolenia 35 (II piętro, pok. nr 14), 41-902 Bytom.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, ul. Smolenia 35 (II piętro, pok. nr 14), 41-902 Bytom.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.