eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójPełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniemZMIANA ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZESTRZENI PUBLICZNEJ PL.ZWYCIĘSTWA (RYNEK) I PÓŁNOCNEGO FRAGMENTU UL.A.MICKIEWICZA W BUSKU-ZDROJU realizowanego w ramach projektu Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-07

Busko-Zdrój: Pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ZMIANA ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZESTRZENI PUBLICZNEJ PL.ZWYCIĘSTWA (RYNEK) I PÓŁNOCNEGO FRAGMENTU UL.A.MICKIEWICZA W BUSKU-ZDROJU realizowanego w ramach projektu Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap I
Numer ogłoszenia: 8886 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ZMIANA ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZESTRZENI PUBLICZNEJ PL.ZWYCIĘSTWA (RYNEK) I PÓŁNOCNEGO FRAGMENTU UL.A.MICKIEWICZA W BUSKU-ZDROJU realizowanego w ramach projektu Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ZMIANA ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZESTRZENI PUBLICZNEJ PL.ZWYCIĘSTWA (RYNEK) I PÓŁNOCNEGO FRAGMENTU UL. A.MICKIEWICZA W BUSKU-ZDROJU realizowanego w ramach projektu Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap I. Zamawiający wymaga w szczególności zapewnienia ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w specjalnościach: - archeologicznej, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - zieleni. 2. Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie obejmowało: 2.1. w zakresie branży: archeologicznej: a. pełnienie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi inwestycji prowadzonej na terenie wpisanym do rejestru zabytków jako układ urbanistyczny (wpis do rejestru stary nr 868 z dnia 08.08.1975r., nowy wpis nr A14 z 27.03.2008r.) zgodnie z decyzjami: - Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 04.02.2010r. (znak: WUOZ 4310/220/10), z dnia 02.07.2012r. (Nr 184A/2012) oraz z dnia 25.11.2009r. (WUOZ 4001/4398/09); - o pozwoleniu na budowę kanalizacji deszczowej, Starosty Buskiego z dnia 23.06.2010r. (Nr 218/10) oraz zmieniającej z dnia 28.11.2012r.; - o pozwoleniu na budowę sieci elektroenergetycznej, Starosty Buskiego z dnia 13.07.2010r. (Nr 263/10) oraz zmieniającej z dnia 28.11.2012r.; - o pozwoleniu na budowę zmiany zagospodarowania terenu przestrzeni publicznej Pl.Zwycięstwa, Starosty Buskiego z dnia 01.10.2010r. (Nr 410/10) oraz zmieniającej z dnia 28.11.2012r. - o pozwoleniu na budowę sieci wodociągowej, Starosty Buskiego z dnia 13.07.2010r. (Nr 278/10) oraz: - Ustawą z dnia 23.07.2003r. O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2003.162.1568 ), - Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań archeologicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. 2011.165.987) b. przygotowanie wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na prowadzenie prac archeologicznych przy realizacji przedmiotowej inwestycji; c. udzielanie instruktażu Wykonawcy robót ziemnych co do sposobu realizacji robót, umożliwiającego sprawowanie nadzoru archeologicznego, d. stała obecność podczas prowadzenia robót ziemnych oraz uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego;; e. wykonywanie na bieżąco archeologicznej dokumentacji fotograficznej, rysunkowej i opisowej - Archeolog zapewni właściwą organizację i odpowiednie tempo prac archeologicznych nad robotami ziemnymi pozwalające na bezprzestojową realizację robót budowlanych prowadzonych przez Zamawiającego. f. zabezpieczenie ruchomego materiału zabytkowego w przypadku jego napotkania; g. przygotowanie sprawozdania z przeprowadzonych prac archeologicznych h. opracowanie naukowe wyników pełnionego nadzoru archeologicznego, zgodnie z warunkami podyktowanymi przez Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach. 2.2. w zakresie branży: drogowej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; zieleni: a. pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami zgodnie z decyzjami: - o pozwoleniu na budowę kanalizacji deszczowej, Starosty Buskiego z dnia 23.06.2010r. (Nr 218/10) oraz zmieniającej z dnia 28.11.2012r.; - o pozwoleniu na budowę sieci elektroenergetycznej, Starosty Buskiego z dnia 13.07.2010r. (Nr 263/10) oraz zmieniającej z dnia 28.11.2012r.; - o pozwoleniu na budowę zmiany zagospodarowania terenu przestrzeni publicznej Pl.Zwycięstwa, Starosty Buskiego z dnia 01.10.2010r. (Nr 410/10) oraz zmieniającej z dnia 28.11.2012r. - o pozwoleniu na budowę sieci wodociągowej, Starosty Buskiego z dnia 13.07.2010r. (Nr 278/10). b. zarządzanie techniczne, finansowe i administracyjne zadaniem - w związku z tym nadzór nad realizacją umowy na roboty przez zespół specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami polskiego Prawa Budowlanego; c. organizację i koordynację całego zadania; d. zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji inwestycji, w tym zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Wykonawcę; e. sprawdzanie kompletności oraz prawidłowości dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót (w tym rozliczeń finansowych), zgodnie z zapisami umowy z Wykonawcą robót; f. pełnienie obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane; g. reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych związanych z realizacją inwestycji; h. kontrolę prawidłowości wykonywania robót budowlanych pod względem zgodności z projektem oraz pozostałymi dokumentami technicznymi, szczegółowymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną; i. w przypadku stwierdzenia wad projektowych albo konieczności wprowadzenia zmian w trakcie realizacji robót - przygotowanie pisemnego wystąpienia do projektanta, uzasadniającego i opisującego wprowadzenie koniecznych zmian; j. pisemne opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania, materiałowych oraz wyposażenia proponowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego; k. sprawdzenie jakości wykonywanych robót oraz wykorzystywanych wyrobów budowlanych. Inspektor Nadzoru nie może dopuścić do zastosowanych wyrobów i materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; l. sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych (również tych prowadzonych przez dysponentów sieci); ł. udział w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym, oraz potwierdzenie usunięcia wad i usterek wskazanych w protokołach odbioru; m. potwierdzanie obmiaru robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót. n. informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu i zmianę kosztów realizacji inwestycji; o. obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmii: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcję wad usuwanych przez Wykonawcę robót budowlanych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Inspektor Nadzoru wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) ARCHEOLOG - 1 usługa polegająca na pełnieniu nadzoru archeologicznego podczas wykonywania robót ziemnych w terenie objętym nadzorem archeologicznym; b) INSPEKTOR NADZORU W SPECJALNOŚCI DROGOWEJ: - 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi w branży drogowej w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg lub chodników o nawierzchni z kostki granitowej i/lub z płyt granitowych w terenach miejskich o powierzchni co najmniej 500m2 każda; c) INSPEKTOR NADZORU W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYCH, GAZOWYCH, WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH: - 1 usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi w branży sanitarnej w zakresie budowy, przebudowy lub wymiany kanalizacji deszczowej, sanitarnej lub wodociągowej w terenie miejskim o wartości robót co najmniej 200.000,00zł brutto; d) INSPEKTOR NADZORU W SPECJALNOŚCI W INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH: - 1 usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi w branży elektrycznej w zakresie budowy, przebudowy lub wymiany oświetlenia ulicznego na terenie miejskim o wartości robót co najmniej 500.000,00zł brutto; e) INSPEKTOR NADZORU W SPECJALNOŚCI OGRODNICZEJ: - 1 usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad robotami związanymi z urządzaniem terenów zielonych o powierzchni co najmniej 1000m2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli zapewniony zostanie nadzór nad robotami przez wykwalifikowanych inspektorów. Zamawiający wymaga, aby Inspektorzy Nadzoru posiadali: a) ARCHEOLOG - 1 osoba: - uprawnienia do wykonywania badań archeologicznych; b) INSPEKTOR NADZORU W SPECJALNOŚCI DROGOWEJ - 1 osoba: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń; c) INSPEKTOR NADZORU W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYCH, GAZOWYCH, WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH - 1 osoba: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń; d) INSPEKTOR NADZORU W SPECJALNOŚCI W INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH - 1 osoba: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń; e) INSPEKTOR NADZORU W SPECJALNOŚCI OGRODNICZEJ - 1 osoba: - wykształcenie minimum średnie z zakresu architektury krajobrazu. Uwaga! Wszystkie osoby o których mowa powyżej (pkt b) - d)) powinny posiadać uprawnienia w odpowiednich specjalnościach do kierowania robotami budowlanymi -zgodnie z wymogami określonymi przepisami kraju, w którym osoba uzyskała właściwe uprawnienia oraz być członkami właściwej izby samorządu zawodowego lub innej organizacji, o ile przepisy prawa kraju, w którym osoba uzyskała właściwe uprawnienia, wymagają członkostwa w izbie samorządu zawodowego lub innej organizacji do wykonywania zawodu regulowanego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika 1

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy. 1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach, gdy ulegnie zmianie termin wykonania i rozliczenia robót budowlanych zadania. 3. Zmiana treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Inspektora Nadzoru, może nastąpić w w przypadku konieczności zastąpienia osób wyznaczonych do pełnienia funkcji inspektora Nadzoru nowymi osobami - zgodnie z procedurą opisaną we wzorze Umowy § 2 pkt 4-5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. nr 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie stanowiące przedmiot zamówienia będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.