To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-24
Nowy Sącz: ZP.272.6.2014 Zamówienie na wykonanie i
dostawę materiałów promocyjnych z nadrukiem logo i herbu Powiatu Nowosądeckiego
Numer ogłoszenia: 88887 - 2014; data zamieszczenia: 24.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55943 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141600, faks 18 4141700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.272.6.2014 Zamówienie na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych z nadrukiem logo i herbu Powiatu Nowosądeckiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logo/herbu Powiatu Nowosądeckiego. CZĘŚĆ 1 1. koszulka bawełniana czarna i biała wg wizualizacji i parametrów:- model JHK TSRA 150 lub równoważny: koszulka wykonana z bawełny o gramaturze bawełny 150 g, w czarnym kolorze i białym, podwójny szew przy rękawach, na ramionach i wzdłuż brzegu dolnego, brak bocznych szwów, ściągacz przy szyi wzmocniony lycrą, - ilość: 2000 szt., w tym: - 1500 szt. czarnych w rozmiarach: S - 400 szt., M - 500 szt., L - 400 szt., XL - 150 szt., XXL - 50 szt., - 500 szt. białych w rozmiarach: S - 100 szt., M - 150 szt., L - 150 szt., XL - 100 szt. - nadruk w dwóch miejscach - zgodnie z proporcjami na wizualizacji: na czarnej koszulce: z przodu 3 kolory, z tyłu 1 kolor, na białej koszulce: z przodu 3 kolory, z tyłu 1 kolor, - koszulka pakowana indywidualnie w zaklejany woreczek foliowy PP przezroczysty. 2. kubek ceramiczny wg wizualizacji i parametrów: - kubek model Tribeca lub równoważny: w kolorze białym, z silikonową pokrywką i opaską dookoła, - wymiary: średnica 90 mm (? 1%), wysokość 120 mm (? 1%), pojemność ok. 400 ml (? 1%), - ilość: 504 szt. (mix kolorów), w tym: pomarańczowy, czerwony, niebieski, zielony, popielaty, - znakowanie: nadruk 1 kolor - zgodnie z proporcjami na wizualizacji, - kubek pakowany indywidualnie w pudełko kartonowe (z oznaczeniem koloru kubka na opakowaniu). 3. pendrive o pojemności min. 8 GB wg wizualizacji i parametrów: - model Twister lub równoważny: pendrive w obudowie metalowo-gumowej (korpus wykonany z gumy w kolorze jasnozielonym, część obrotowa - metalowa), - pojemność min. 8 GB, - ilość 500 szt., - znakowanie laserowe na obrotowej metalowej części pendriva - zgodnie z proporcjami na wizualizacji, - pendrive pakowany indywidualnie w pudełeczko kartonowe. 4. torba papierowa mała biało-zielona wg wizualizacji i parametrów: - rozmiar: szer. 24 cm (?1 cm), głęb. 10 cm (?1 cm), wys. 24 cm (?1 cm), - papier biały powlekany min. 190 g/m2, - uszlachetnienie: folia matowa, - druk 1 stronny 3 kolory (zgodnie z dostarczoną wizualizacją), - uchwyty: krótkie 2 x 40 cm ze sznurka PP z zabezpieczonymi końcówkami, kolor biały lub jasnozielony (dopasowany do koloru nadruku), sznurek przewlekany przez otwory, grubość sznurka 5 mm, - dno torby: usztywnione tekturą ok. 450 g/m2 - góra torby: usztywniona tekturą ok. 800 g/m2 - ilość: 2000 szt. 5. torba papierowa mała czerwono-złota wg wizualizacji i parametrów: - rozmiar: szer. 24 cm (?1 cm), głęb. 10 cm (?1 cm), wys. 24 cm (?1 cm), - papier biały powlekany min. 190 g/m2, - uszlachetnienie: folia matowa, - druk 1 stronny 2 kolory (zgodnie z dostarczoną wizualizacją), - uchwyty: krótkie 2 x 40 cm ze sznurka PP z zabezpieczonymi końcówkami, kolor złoty, sznurek przewlekany przez otwory, grubość sznurka 5 mm, - dno torby: usztywnione tekturą ok. 450 g/m2 - góra torby: usztywniona tekturą ok. 800 g/m2 - ilość: 2000 szt. 6. termos/kubek próżniowy wg wizualizacji i parametrów: - termos model Crema lub równoważny: termos ze stali nierdzewnej wewnątrz i na zewnątrz, z odkręcaną plastikową pokrywą i wbudowanym, składanym otworem do picia, kolorowa guma wokół otworu i na spodzie, kolorowy element zamykający otwór do picia, obudowa kubka w kolorach białym lub kremowym lub jasnoszarym, - wymiary: pojemność 400 ml (? 5%), średnica 7 cm (? 5%), wysokość 19,5 cm (? 5%), - ilość: 500 szt. (mix kolorów), w tym: biało-zielony, białopomarańczowy, biało-niebieski, biało-czarny, - znakowanie: laser - zgodnie z proporcjami na wizualizacji, - termos pakowany indywidualnie w pudełko kartonowe. 7. długopis metalowy wg wizualizacji i parametrów: - długopis model Mooi lub równoważny: długopis metalowy oksydowany, z wkładem niebieskim lub czarnym, wykończenia chromowane (szpic, frezowane trzy ringi na dolnej części korpusu, nasadka mechanizmu przyciskowego), długość 140-145 mm (? 1%), - ilość: 3000 szt. (mix kolorów), w tym: grafitowy, pomarańczowy, czerwony, fioletowy, ciemnoniebieski, ciemnozielony, biały, - znakowanie: laser - zgodnie z proporcjami na wizualizacji, - długopisy pakowane po 100 szt. w woreczek foliowy PP przezroczysty. CZĘŚĆ 2 1. poduszka relaksacyjno-antystresowa wg wizualizacji i parametrów: - wymiary: 20 cm x 20 cm, - materiał wierzchni/pokrycie: poliester w kolorze czerwonym i jasnozielonym (lub zadruk w takich kolorach), - wypełnienie: granulat EPS, - nadruk sublimacyjny w jednym kolorze dwustronny zgodnie z proporcjami na wizualizacji, - ilość: 500 szt., w tym: czerwonych 250 szt., jasnozielonych 250 szt., - poduszka pakowana indywidualnie w zaklejany woreczek foliowy PP przezroczysty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: CZĘŚĆ 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 31.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grzegorz Żółtowski, Michał Biedrzycki STUDIO SIEDEM s.c., ul. Myślenicka 186, 30-698 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62110,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55151,60
Oferta z najniższą ceną: 55151,60 / Oferta z najwyższą ceną: 94170,32
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: CZĘŚĆ 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marek Poliński PROMOTEX, os. Wichrowe Wzgórze 31/26, 61-698 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3505,00
Oferta z najniższą ceną: 3505,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10580,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z trzech cmentarzy zlokalizowanych na terenie Nowego Sącza
- BZP.271.107.2024 Wykonanie operatu szacunkowego w celu ustalenia odszkodowania za usunięte drzewa.
- Świadczenie usług drukarskich dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia grupowego pn. "Księgowy"
- Dostawa foteli biurowych
- BZP.271.109.2024 Wykonanie dwóch koncepcji programowo-przestrzennych oraz dokumentacji projektowej w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn. "Magiczna Kraina Przygód".
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oznakowanych materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby projektu pn. "Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie"
- ZP.138.2024 Dostawa kalendarzy
- Dostawa gadżetów dla Narodowego Centrum Kultury
- ZP.153.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- " Dostawa gadżetów reklamowych Dostawa gadżetów reklamowych na potrzeby Biura współpracy z zagranicą AWF Warszawa".
- Dostawa materiałów promocyjnych dla IPN
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.