To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-26
Ogłoszenie nr 88898 - 2017 z dnia 2017-05-26 r.
Leżajsk: Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót oraz na zarządzaniu inwestycją, w tym funkcji inspektora nadzoru zgodnie z prawem budowlanym przy zadaniu pn.: Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach: "Przebudowy drogi powiatowej nr 1084R (Nowy Kamień) gr. pow. - Łętownia - Sarzyna w km 4+300 - 6+250 i 10+900 - 15+052 - II etap"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 73491-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Leżajsk, krajowy numer identyfikacyjny
69058646800000, ul.
ul. Kopernika
8,
37300
Leżajsk, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
0-17 2404500, 2404560, faks
0-17 2404509, e-mail
powiat@starostwo.leżajsk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.starostwo.lezajsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót oraz na zarządzaniu inwestycją, w tym funkcji inspektora nadzoru zgodnie z prawem budowlanym przy zadaniu pn.: Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach: "Przebudowy drogi powiatowej nr 1084R (Nowy Kamień) gr. pow. - Łętownia - Sarzyna w km 4+300 - 6+250 i 10+900 - 15+052 - II etap"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót oraz na zarządzaniu inwestycją, w tym funkcji inspektora nadzoru zgodnie z prawem budowlanym przy zadaniu pn.: Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach: "Przebudowy drogi powiatowej nr 1084R (Nowy Kamień) gr. pow. - Łętownia - Sarzyna w km 4+300 - 6+250 i 10+900 - 15+052 - II etap". Zadanie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Zakres robót przewidzianych do wykonania: Część projektowa: ? sporządzenie projektu budowlanego / materiałów do zgłoszenia robót, ? uzyskanie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę do 16.08.2017r. (decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia bez oceny oddziaływania na środowisko z dnia 17.08.2016r.) ? uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia wodno - prawnego na przebudowę, budowę urządzeń wodnych i szczególnego korzystania z wód, ? sporządzenie projektów wykonawczych branży drogowej i sanitarnej i innych branż jeżeli będą wymagane, ? sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla ww. branż, ? sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów wykonawczych dla ww. branż, ? opracowanie informacji BIOZ, ? sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i organizacji na czas wykonywania robót, Podstawowy zakres przebudowy: ? budowa nowej konstrukcji nawierzchni jezdni o warstwie ścieralnej i wiążącej z betonu asfaltowego na podbudowie z MCE, ? budowa chodników, ? budowa ścieżki rowerowej, ? budowa zatoki autobusowej, ? remont istniejących rowów przydrożnych z przebudową przepustów pod zjazdami, ? przebudowa przepustów pod korona drogi, ? oznakowanie pionowe i poziome, ? budowa rowu krytego, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, który zawarty jest w rozdziale III niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
71540000-5,
71520000-9,
71521000-6,
73111000-3,
71330000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT78000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 44157.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku
- Dostawa produktów nabiałowych
- Dostawa mięsa i wędlin
- Dostawa produktów spożywczych
- "Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, jaj oraz ziemniaków w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.01.2025 R. DO 30.06.2025 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.