To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-26
Ogłoszenie nr 88911 - 2017 z dnia 2017-05-26 r.
Zakopane: Dostawa i montaż dodatkowych atrakcji wodnych w wewnętrznym basenie rekreacyjnym w Aqua Parku Zakopane w Zakopanem przy ulicy Jagiellońskiej 31
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 71387-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: POLSKIE TATRY S.A., krajowy numer identyfikacyjny
490067757, ul.
Droga do Białego
7 c,
34-500
Zakopane, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
18 206 37 30, faks
18 201 57 70, e-mail
zamowieniapubliczne@polskietatry.pl,
jozef.chowaniec@polskietatry.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.polskietatry.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż dodatkowych atrakcji wodnych w wewnętrznym basenie rekreacyjnym w Aqua Parku Zakopane w Zakopanem przy ulicy Jagiellońskiej 31
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AQ/INW/17/6
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są prace polegające na: dostawie i montażu dodatkowych atrakcji wodnych w wewnętrznym basenie rekreacyjnym NW1 w obiekcie Aqua Parku Zakopane zlokalizowanym w 34-500 Zakopane, ul. Jagiellońska 31. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 2.1 Zgodnie z projektem wykonawczym stanowiącym załącznik nr I do niniejszej SIWZ, przedsięwzięcie obejmuje: rozwiązanie procesu poboru wody i jej rozprowadzenia na poszczególne atrakcje, dobór pomp i dmuchaw atrakcji, zastosowanie oświetlenia podwodnego i zewnętrznego dla uatrakcyjnienia oferty oraz rozmieszczenie atrakcji bez ingerencji w istniejące dysze napływowe w basenie. Dostarczone atrakcje do basenu NW1 muszą posiadać wymagane prawem atesty bezpieczeństwa i inne atesty i certyfikaty wymagane dla tego typu urządzeń. Wszelkie dostarczone elementy atrakcji i atrakcja jako całość muszą spełniać wymagania aktualnych norm oraz posiadać potwierdzające to Certyfikaty lub Świadectwa zgodności z obowiązującymi normami bezpieczeństwa. Niecka NW1 może zostać opróżniona i ponownie napełniona jedynie w dniach 18.06.2017 r., do 27.06.2017 r. Opróżnianie niecki / jej napełnianie trwa około 72h. W związku z tym Wykonawca ma maksymalnie 5 dni na roboty montażowe. W przypadku zwłoki w wykonywanych robotach Zamawiający nie dopuszcza w danym miesiącu (czerwiec 2017 r.) innych terminów, a kolejny termin na dokończenie robót możliwy będzie do ustalenia dopiero we wrześniu 2017 r. 2.2 Zakres prac obejmuje: - prace przygotowawcze na miejscu budowy; montaż urządzeń (masażery, wylewki, huśtawka, leżanki, pompy, oświetlenie, itp.); wykonanie instalacji rurociągów technologicznych; wykonanie instalacji elektrycznych zasilania urządzeń technologicznych (pompy, szafy sterujące, itp.), rozruch instalacji; urządzenia do basenów kąpielowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
43324100-1
Dodatkowe kody CPV:
45113000-2,
45212212-5,
45252120-5,
45231000-5,
45232000-2,
45311000-0,
45317100-3,
45317200-4,
45232430-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art.93 ust.1 pkt 1, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT170642.52 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- TAPZ - usługa przewodnicka
- Dostawa Implantów - Zestaw do przezskórnej wertebroplastyki
- Dostawa materiałów medycznych 1 x użytku (igły, strzykawki, kaniule, ostrza, cewniki, kanki, zgłębniki, kraniki, kateter, infuzja, transfuzja, worki, opatrunki do mocowania, kaniule, itp.)
- Sporządzenie projektu uchwały w sprawie planu ogólnego Miasta Zakopane
- Budowa drogi od skrzyżowania ul. Spyrkówka z drogą krajową nr 47 do ul. Chyców Potok w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.