Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-29
Poznań: przetarg nieograniczony na dostawę przełącznika Fibre Channel firmy Brocade , zespołu 9 serwerów kasetowych (typu blade) wraz z modułem przełącznika Fibre Channel, oraz narzędzi do kontroli i monitorowania sieci komputerowej - 3 partie
Numer ogłoszenia: 88914 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, fax 061 8294012, 8291103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę przełącznika Fibre Channel firmy Brocade , zespołu 9 serwerów kasetowych (typu blade) wraz z modułem przełącznika Fibre Channel, oraz narzędzi do kontroli i monitorowania sieci komputerowej - 3 partie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa : partia I - przełącznika Fibre Channel firmy Brocade, partia II - zespołu 9 serwerów kasetowych (typu blade) wraz z modułem przełącznika Fibre Channel, partia III - narzędzi do kontroli i monitorowania sieci komputerowej - 3 partie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Partia I 2.940,00 PLN Partia II 4.050,00 PLN Partia III 3.650,00 PLN razem: 10.640,00 PLN Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym przedmiotem niniejszego postępowania, 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. mają do dyspozycji odpowiednią ilość odpowiednio wykwalifikowanego personelu w celu realizacji niniejszego zamówienia, spełniają wymagania wymienione w SIWZ, jak również zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, którego dotyczy oferta; 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, tj. mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia w wysokości ceny oferty bez uwzględniania zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu [wg załącznika Nr 3 do SIWZ]; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. oświadczenie o doświadczeniu zawodowym - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; [wg załącznika nr 4 do SIWZ] 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1 zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 2.2 Dokumenty, o których mowa w ppkt. 2.1a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 2.1 i 2.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ppkt. 2.3 stosuje się odpowiednio. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 3.1 dokumenty i oświadczenia wymienione w punktach: 1.1- 1.2 oraz albo w punkcie 2.1a (w zależności, czy jest to wykonawca krajowy czy zagraniczny) winny być złożone przez każdego Wykonawcę, 3.2 winni złożyć pozostałe wymagane oświadczenia i dokumenty, 3.3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszego przetargu, 3.4 ww. pełnomocnictwo lub umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, musi być załączona do oferty, 3.5 w przypadku wybrania oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, jeżeli nie została ona załączona do oferty. 4.W celu potwierdzenia spełnienia wymagań technicznych dotyczących przedmiotu zamówienia oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 4.1 opis techniczny oferowanych urządzeń zawierający wszelkie niezbędne informacje, umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia ( np.: zestawienie nazw własnych, konfiguracji i parametrów, producentów oferowanych urządzeń itp.), wg wymienionych - patrz opis przedmiotu zamówienia w SIWZ. 4.2 oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu 5. Do oferty należy dołączyć: 5.1 Formularz oferty [wg załącznika nr 1 do SIWZ] 5.2 Formularz cenowy [wg załącznika nr 2 do SIWZ] 6. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Głównego Inżyniera ds. Aparatury Naukowej i Zaopatrzenia Laboratoryjnego ul. Grunwaldzka 6, 60-780 Poznań, pokój 047 poniedziałek - piatek, w godzinach 8:00-15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Dział Głównego Inżyniera ds. Aparatury Naukowej i Zaopatrzenia Laboratoryjnego ul. Grunwaldzka 6, 60-780 Poznań, pokój 047.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: partia I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełącznika Fibre Channel firmy Brocade z serii Enterprise Director Solution (lub równoważnego) w konfiguracji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: partia II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 9 serwerów typu blade HS21 (lub równoważnych) do montażu w istniejącej obudowie IBM Blade Center model 8677 - 3TG S/N 86773TG. Równoważne serwery muszą pracować w istniejącej obudowie. Ponadto moduł przełącznika Fibre Channel do obudowy IBM Blade Center firmy Brocade, konieczny ze względu na współpracę z pozostałymi elementami istniejącej sieci SAN w serwerowni Ośrodka Informatyki w konfiguracji:.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: partia III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa narzędzi do kontroli i monitorowania sieci kom¬pu¬terowej wykonanej w technologiach miedzianych, światłowodowych oraz radiowych o przepływnościach do 10 Gbps..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zadanie 55304 TUREK pn. "Budowa infrastruktury telekomunikacyjnej i teleinformatycznej" Zadanie 55305 TUREK pn. "Budowa trafostacji" Zadanie 55306 TUREK pn. "Budowa drogi pożarowej"
- Dostawa naczyń i artykułów jednorazowych
- Dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej
- Rewaloryzacja skweru po klasztorze dominikanów u zbiegu ul. Garbary i ul. Stawnej - teren osady św. Gotarda - ETAP I
- zakup 2 egz. używanych samochodów osobowych
- Wykonanie robót budowalnych przy budynku pałacu, położonego na działce numer 168/4, wpisanego do rejestru zabytków pod nr rej. A-436, w miejscowości Żelice, gmina Wągrowiec.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej w ramach rozbudowy sieci informatycznej Gminy Tuchomie.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu "Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Wisła" - na rzecz placówek oświatowych będących realizatorami projektu.
- "DOSTAWA Z INSTALACJĄ ORAZ KONFIGURACJĄ SERWERA BAZODANOWEGO Z SYSTEMEM OPERACYJNYM W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNA GMINA CIĘZKOWICE: CYBERBEZPIECZEŃSTWO W SAMORZĄDZIE"
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 6 części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.