To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-26
Ogłoszenie nr 88922 - 2017 z dnia 2017-05-26 r.
Kościelisko: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Kościelisko w Gminie Kościelisko
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 13931-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, krajowy numer identyfikacyjny
49052655000000, ul.
ul. Strzelców Podhalańskich
44,
34511
Kościelisko, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
182 079 100, faks
, e-mail
przetargi@koscielisko.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminaoscielisko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Kościelisko w Gminie Kościelisko
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wsi Kościelisko w Gminie Kościelisko, pod nazwą MPZP Kościelisko zgodnie z następującymi wytycznymi: - Treść i zakres planu zostały określone Uchwałą Nr XXI/156/16 Rady Gminy Kościelisko z dnia 21 września 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wsi Kościelisko w Gminie Kościelisko, pod nazwą MPZP Kościelisko oraz na załączniku graficznym do w/w uchwały, które są opublikowane w BIP Urzędu Gminy Kościelisko - link do uchwały: https://bip.malopolska.pl/ugkoscielisko,a,1238942,uchwala-nr-xxi15616-w-sprawie-przystapienia-do-sporzadzenia-miejscowego-planu-zagospodarowania-przes.html - Orientacyjna powierzchnia terenu objętego zadaniem wynosi około 1400 ha. - W trakcie wykonywania MPZP Kościelisko projektant zobowiązany będzie do wykonania wszelkich czynności niezbędnych do prawidłowego i kompletnego przeprowadzenia procedur wynikających z art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2016 roku poz. 778 z późniejszymi zmianami), ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochro-nie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2016 roku poz. 353 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy o ochronie przyrody (tj. Dz. U. z 2015 roku poz. 1651 z późniejszymi zmianami). - Opracowanie winno spełniać obowiązujące przepisy prawa (zakres, forma oraz procedury wykonania), w tym m.in. ustawa z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2016 roku poz. 778 z późniejszymi zmianami), rozporządzenie w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 roku nr 164 poz. 1587), ustawa z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2016 roku poz. 353 z późniejszymi zmianami) i innych ustaw powiązanych - Opracowanie obejmować winno strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko. - Projekt planu należy wykonać w formie elektronicznej oraz w formie papierowej. Rysunek projektu planu wykonany będzie w skali 1:2000. Dopuszcza się możliwość drukowania pomniejszonego projektu rysunku planu na etapach: koncepcji, opiniowania i uzgadniania, przy czym wersja elektroniczna (tiff, jpg, pdf) z zachowaniem skali oryginalnej. - Opracowanie należy wykonać w ilości: niezbędnej do weryfikacji na etapie koncepcji min. 1 egzemplarz - tekst i rysunek (w wersji papierowej pomniejszony, w wersji elektronicznej w skali oryginalnej) projektu planu, niezbędnej do zaopiniowania i uzgodnień w formie papierowej i elektronicznej: tekst i rysunek projektu planu (w wersji papierowej pomniejszony, w wersji elektronicznej w skali oryginalnej) stosownie do rozdzielnika, tekst i rysunek prognozy oddziaływania na środowisko (min. 3 egzemplarze w wersji papierowej z dopuszczeniem pomniejszenia rysunku i w wersji elektronicznej w skali 1:2000), tekst i rysunki opracowania ekofizjograficznego (1 egzemplarz w wersji papierowej z dopuszczeniem pomniejszenia rysunku i w wersji elektronicznej w skali 1:2000), prognoza skutków finansowych (min. 2 egzemplarze), egzemplarz rysunku i tekstu planu uwzględniający wyniki opiniowania i uzgodnień, egzemplarz rysunku i tekstu planu z naniesionymi uwagami, niezbędnej do uchwalenia przez Radę Gminy Kościelisko: projekt uchwały na sesję min. 2 egzemplarze w formie papierowej - tekst i rysunek planu(w oryginalnej skali i pomniejszony)oraz projekt w formie elektronicznej, po uchwaleniu przez Radę Gminy Kościelisko: w wersji papierowej w skali 1:2000- 8 egzemplarzy oraz wersja elektroniczna uchwały zgodna ze standardem GIS, spełniającym poniższe wymagania
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71400000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało UNIEWAŻNIONE na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku poz. 1020 z późniejszymi zmianami), w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 93 ust. 1 pkt.1,gdyż nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.