Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-29
Kołobrzeg: świadczenie usług medycznych w zakresie opieki nad kuracjuszami przebywającymi w obiektach Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. - pełnienie dyżurów lekarskich.
Numer ogłoszenia: 88926 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna , ks. Piotra Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3548802, faks 0-94 35 225 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług medycznych w zakresie opieki nad kuracjuszami przebywającymi w obiektach Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. - pełnienie dyżurów lekarskich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń zdrowotnych przez lekarzy specjalistów w zakresie pełnienia dyżurów lekarskich stacjonarnych i na wezwanie dla Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. w Kołobrzegu. W zakres świadczeń wchodzi pełnienie dyżurów lekarskich w dni robocze, trwających 16 godzin i 25 minut, stacjonarnych w ilości 423 dyżury; pełnienie dyżurów lekarskich w dni robocze, trwających 16 godzin i 25 minut, na wezwanie w ilości 423 dyżury; pełnienie dyżurów lekarskich w dni świąteczne, trwających 24 godziny, stacjonarnych w ilości 184 dyżury; pełnienie dyżurów lekarskich w dni świąteczne, trwających 24 godziny, na wezwanie w ilości 184 dyżury. Szczegółowy wykaz usług objętych zamówieniem podany jest w załączniku nr 1 - Formularz Cenowy, który został przygotowany w oparciu o aktualne potrzeby Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. Integralną częścią SIWZ jest projekt umowy wraz z załącznikami, w których dokładnie sprecyzowano zakres wymaganych świadczeń. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zapisami Ustawy o Zakładach Opieki Zdrowotnej z dnia 30 sierpnia 1991 r. z póź. zmianami i instrukcjami stanowiącymi załączniki do projektu umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00 - Usługi medyczne 85.12.11.00 - Ogólne usługi lekarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać aktualne decyzje administracyjne wymagane przepisami prawa tj.: - prawo wykonywania zawodu ważne co najmniej na czas obowiązywania umowy, - wpis do rejestru indywidualnych (grupowych) praktyk lekarskich w Okręgowej Izbie Lekarskiej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. są lekarzami specjalistami z zakresu balneologii, chorób wewnętrznych, diabetologii, pulmonologii, reumatologii, neurologii, rehabilitacji medycznej. Wymagana jest umiejętność obsługi komputera oraz doświadczenie w pracy w obiekcie sanatoryjnym (prowadzenie kuracjuszy sanatoryjnych skierowanych przez NFZ). Zalecane jest ukończenie kursu podstawowego z zakresu balneologii i medycyny fizykalnej, dodatkowe specjalizacje oraz znajomość przynajmniej jednego języka obcego, najlepiej języka niemieckiego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także inne wymienione w dalszej części specyfikacji dokumenty oraz którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn, o których mowa w art. 24 uPzp. 2. Oferentem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3.Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzić działalność o charakterze zbieżnym z niniejszym zamówieniem.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - znajomość języka niemieckiego, kursy balneologiczne, dodatkowe specjalizacje lub drugi stopień specjalizacji - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Kołobrzeg S.A
ul. Ściegiennego 1
78-100 Kołobrzeg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Kołobrzeg S.A ul. Ściegiennego 1 78-100 Kołobrzeg.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 3 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa warzyw, owoców i wyrobów garmażeryjnych mrożonych
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym oraz udostępnieniu skrytki pocztowej w punkcie nadawczym Wykonawcy
- Dostawa produktów piekarniczo - cukierniczych do punktów żywienia w obiektach "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu
- Dostawa mięsa drobiowego i wędlin drobiowych do punktów żywienia w obiektach "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu
- Dzierżawa napędów akumulatorowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia, ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów, ubezpieczenia jednostek pływających Gminy Kołobrzeg
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zabezpieczenia medycznego zajęć wojskowych w 2025 roku.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP w Skarżysku Kamienna
- Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Sosnowcu
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Starachowice
- "Świadczenia zdrowotne z zakresu medycyny pracy - woj. dolnośląskie"
- Usługi medycyny pracy dla pracowników/funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Warszawie
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.