eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont szatni w budynku Szko³y Podstawowej nr 25 przy ul. Grzybowskiej 35 w Warszawie.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-06-05

Warszawa: Remont szatni w budynku Szko³y Podstawowej nr 25 przy ul. Grzybowskiej 35 w Warszawie.
Numer og³oszenia: 88927 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sto³eczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarno¶ci 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, faks 022 5048592.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont szatni w budynku Szko³y Podstawowej nr 25 przy ul. Grzybowskiej 35 w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Informacje o obiekcie: Obiekt posadowiony jest na dzia³ce nr 39,40,41,42,43,44,45 z obrêbu nr 6- 01- 06 Stan w³asno¶ci - m. st. Warszawa Pow. 0,8457 ha ZAKRES PRAC: Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z remontem szatni w budynku Szko³y Podstawowej nr 25 przy ul. Grzybowskiej 35 w Warszawie w ramach zakresu robót przewiduje siê do wykonania w szczególno¶ci: 1.remont szatni 1) roboty rozbiórkowe - wykucie o¶cie¿nicy drzwiowej w szatni - wywiezienie gruzu spryzmowanego 2) naprawa boksów szatniowych 3) malowanie ¶cian i sufitów 4) wygrodzenie magazynku - monta¿ drzwi stalowych pe³nych z zamkami i okuciami - monta¿ naro¿ników ochronnych drewnianych na naro¿ach 5) wymiana opraw o¶wietleniowych 2.wymianê okien w piwnicy 1) roboty rozbiórkowe - wykucie z muru o¶cie¿nic drewnianych okiennych - wywiezienie gruzu spryzmowanego 2) monta¿ okien PCV 3) roboty tynkarskie i malarskie wokó³ okien INFORMACJE DODATKOWE: 1.Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Przedmiarach robót i dokumentacji i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca nie mo¿e u¿yæ do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jako¶ciowych ni¿, te wskazane w Specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót i Przedmiarze robót. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii zosta³y podane jedynie w celu jak najdok³adniejszego okre¶lenia elementów, urz±dzeñ, materia³ów, które mog± byæ u¿yte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, ¿e Wykonawca nie bêdzie zobowi±zany do zastosowania konkretnych wyrobów i ¿e mo¿e on stosowaæ inne pod warunkiem ich zgodno¶ci z wyrobami podanymi w dokumentacji pod wzglêdem: a)gabarytów i konstrukcji (wielko¶æ, rodzaj i liczba elementów sk³adowych), b)charakteru u¿ytkowego (to¿samo¶æ funkcji), c)charakterystyki materia³owej (rodzaj i jako¶æ tworzywa), d)parametrów technicznych (np. wytrzyma³o¶æ, trwa³o¶æ, konstrukcja itp.), e)wygl±du (struktura, faktura, barwa). 2.Wykonawca zobowi±zany bêdzie do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, wiedz± i sztuk± techniczn±, zaleceniami jednostek uzgadniaj±cych, obowi±zuj±cymi normami technicznymi. 3.Zakres prac musi zostaæ wykonany zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót. 4.Wszystkie wyroby zastosowane przez Wykonawcê powinny posiadaæ niezbêdne, wymagane przez Prawo budowlane aprobaty techniczne. Wykonawcy wolno zastosowaæ zamienniki produktów pod warunkiem, ¿e bêd± pochodziæ od jednego producenta i zostan± zaakceptowane przez przedstawiciela Zamawiaj±cego. 5.Przyjête w przedmiarze nazwy handlowe maj± na celu wskazanie standardów jako¶ciowych i nie s± nakazem ich stosowania. 6.Przed z³o¿eniem oferty wykonawca powinien dok³adnie zapoznaæ siê z terenem wykonania przysz³ych robót budowlanych. Gwarancja: okres udzielonej przez wykonawcê gwarancji powinien wynosiæ: 1)na roboty - nie mniej ni¿ 36 miesiêcy a na stolarkê okienn± i drzwiow± 60 m-cy..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 26.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunki udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysoko¶ci 1.000,00 z³. (jeden tysi±c z³otych)

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, tj.: 1.Posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, które obejmuj± swym zakresem przedmiot zamówienia. 2.Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1)Wykonawca musi wykazaæ, ¿e nale¿ycie wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia za min. 50.000,00 z³ brutto ka¿da. 2)Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje osobami (kadry kierowniczej i pracowników), zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: a)Kierownik budowy musi posiadaæ uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej i nale¿eæ do Izby In¿ynierów Budownictwa. b)Kierownik robót musi posiadaæ uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci elektrycznej - instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych oraz nale¿eæ do Izby In¿ynierów Budownictwa. 3. Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada aktualn± na dzieñ sk³adania ofert polisê ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê nie mniejsz± ni¿ 50.000,00 z³, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci. 4. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. Ocena spe³niania w/w warunków dokonywana bêdzie wg formu³y: spe³nia / nie spe³nia, na podstawie z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ, o których mowa w czê¶ci V SIWZ..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowania. 1.O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - o tre¶ci zgodnej ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3.Aktualn± na dzieñ sk³adania ofert polisê ubezpieczeniow± od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej w wysoko¶ci co najmniej 50 000, 00 z³ na czas trwania umowy. W przypadku gdy polisa wyga¶nie wcze¶niej, ni¿ czas trwania umowy konieczne jest do³±czenie do oferty o¶wiadczenia wykonawcy o przed³u¿eniu jej wa¿no¶ci. W przypadku braku ww. polisy inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci. 4.Wykaz wykonanych robót wraz z informacjami tj.: nazwy zadania, ca³kowitej warto¶ci, terminu wykonywania, o tre¶ci zgodnej ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikaæ spe³nienie warunków postawionych przez zamawiaj±cego w czê¶ci IV ust. 2 pkt 1 SIWZ. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. 5.Wykaz osób (kadry kierowniczej i pracowników), które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia niezbêdnego do wykonania zamówienia, o tre¶ci zgodnej ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikaæ spe³nienie warunków postawionych przez zamawiaj±cego w czê¶ci IV ust. 2 pkt 2 SIWZ. Do wykazu nale¿y do³±czyæ kserokopie uprawnieñ i aktualne za¶wiadczenia z Izby In¿ynierów Budownictwa. Wykonawca musi do³±czyæ do wykazu pisemne zobowi±zanie innego podmiotu do udostêpnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia, je¶li wykonawca wskaza³ takie osoby w wykazie. 6.Potwierdzenie wniesienia wadium, je¿eli wadium zosta³o wniesione w innej formie ni¿ pieni±dz, tj. orygina³ dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniê¿nej. V. 2 Inne o¶wiadczenia i dokumenty 1.W przypadku gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik - pe³nomocnictwo do podpisania oferty, okre¶laj±ce jego zakres i podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawcy. 2.W przypadku gdy ofertê sk³adaj± wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie wymagane jest za³±czenie dokumentu pe³nomocnictwa okre¶laj±cego zakres umocowania pe³nomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postêpowaniu, stosownie do art. 23 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. UWAGA! WA¯NE! 1.Wykonawca sk³adaj±c ofertê powinien sprawdziæ, czy do oferty do³±czy³ wszystkie dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w czê¶ci V Specyfikacji, jak równie¿ zgodno¶æ dokumentów i o¶wiadczeñ z wymaganiami zamawiaj±cego a w szczególno¶ci: daty wystawienia dokumentów, tre¶æ referencji (zakres robót), zakres uprawnieñ itp. 2.W przypadku gdy wykonawca ma w±tpliwo¶ci dotycz±ce zapisów Specyfikacji, mo¿e zadaæ zamawiaj±cemu pytanie na zasadach okre¶lonych w czê¶ci VII Specyfikacji. 3.W przypadku nie z³o¿enia, wymaganych przez zamawiaj±cego, dokumentów lub o¶wiadczeñ albo z³o¿enie dokumentów lub o¶wiadczeñ zawieraj±cych b³êdy zamawiaj±cy, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wezwie do z³o¿enia w³a¶ciwych dokumentów lub o¶wiadczeñ w wyznaczonym terminie. Z³o¿one na wezwanie zamawiaj±cego o¶wiadczenia i dokumenty powinny potwierdzaæ spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz spe³nianie przez oferowane roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego, nie pó¼niej ni¿ w dniu, w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert. 4.Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa powy¿ej, nie z³o¿y dokumentów, o¶wiadczeñ lub pe³nomocnictw potwierdzaj±cych spe³nienie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, chyba ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn niele¿±cych po jego stronie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (cena 11,55 z³) mo¿na odebraæ w siedzibie zamawiaj±cego, pokój Nr 220 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 14:00, miejsce: Miast Sto³eczne Warszawa Dzielnica Wola, Al. Solidarno¶ci 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 220 Wydzia³u Zamówieñ Publicznych dla dzielnicy Wola.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.