Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-21
Strawczyn: Wyposażenie świetlic działających na terenie gminy Strawczyn
Numer ogłoszenia: 8893 - 2015; data zamieszczenia: 21.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn , ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie świetlic działających na terenie gminy Strawczyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1: Dostawa wraz z montażem wyposażenia do świetlic wiejskich w Korczynie, Oblęgorze i Promniku. Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Korczynie: Szafa zamykana szt. 2 Szafka ekspozycyjna szt. 1 Piłkarzyki - gra szt. 1 Zestaw komputerowy All in One szt. 1 Biurko szt. 1 Stroje dla zespołu tanecznego kpl. 20 Wzmaczniacz gitarowy szt. 1 Multiefekt do gitary szt. 1 Stoły szt. 10 Krzesła szt. 20 Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Oblęgorze: Laptop szt. 1 Ekran multimedialny na stojaku szt. 1 Rzutnik szt. 1 Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Promniku: Telewizor z WiFi szt. 1 Konsola zestaw 1 szafa zamykana szt. 1 Stoły szt. 20 Krzesła szt. 50 Piłkarzyki - gra szt. 1 kącik zabaw dla dzieci (stolik, krzesła, biblioteczka z pufami) kpl. 1 CZĘŚĆ 2: Dostawa wraz z montażem telewizji przemysłowej w świetlicach wiejskich w Korczynie, Oblęgorze i Promniku. Przedmiotem Części 2 jest dostawa wraz z montażem telewizji przemysłowej w systemie IP do ww. placówek, w skład której wchodzą kamery zewnętrzne z oświetleniem IR 2 Mpix, kamery wewnętrzne kopułowe 2 Mpix, rejestrator IP 8 kanałowy z zapisem 2 Mpix, dysk o pojemności 2TB, zasilacz POE 8 portów, monitor 32 HD, szafa na rejestrator i monitor wraz z montażem (w tym: okablowanie, ułożenie listew), uruchomieniem i konfiguracją systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 37.46.12.00-9, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 32.34.31.00-0, 32.34.30.00-9, 32.32.35.00-8, 38.65.34.00-1, 30.19.12.00-6, 32.32.46.00-6, 37.52.40.00-7, 30.23.12.00-9, 18.40.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: Część 1 Dostawa wraz z montażem wyposażenia do świetlic w Korczynie, Oblęgorze i Promniku: 500,00 zł (słownie złotych: pięćset zł) Część 2 Dostawa wraz z montażem telewizji przemysłowej w świetlicach wiejskich w Korczynie, Oblęgorze i Promniku: 500,00 zł (słownie złotych: pięćset zł)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg. wzoru zał. Nr3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: *dla CZĘŚCI 1 - co najmniej 1 dostawę o minimalnej wartości zamówienia 20 000 PLN brutto obejmującą dostawę wyposażenia *dla CZĘŚCI 2- co najmniej 1 dostawę telewizji przemysłowej wraz z montażem o wartości 10 000 PLN brutto. - na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz wykazu wykonanych głównych dostaw wg. wzoru zał. Nr 9 do SIWZ wraz z załączonymi dowodami, że dostawy zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg. wzoru zał. Nr3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg. wzoru zał. Nr3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg. wzoru zał. Nr3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty 2. Dowód wniesienia wadium 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów o których mowa w rozdz. V pkt 3 SIWZ (jeżeli dotyczy) 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Gwarancja na przedmiot dostawy - 1
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany postanowień umowy zawartej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacjach jak niżej: a) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia: -wystąpienia okoliczności siły wyższej jako zdarzenia niezależnego od żadnej ze stron umowy, które nastąpiło po jej zawarciu -wydłużenia okresu trwania umowy z uwagi na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmiany w harmonogramie projektu) b) zmiana w przypadku następujących okoliczności -w przypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenionych jako korzystne dla zamawiającego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony umowy, których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności c)zmiany osób przy pomocy których realizowany jest przedmiot umowy, a zmiany te nie mają wpływu na warunki realizowanej umowy d)wystąpienia zmian, których konieczność wprowadzenia wynikała będzie z wymagań instytucji współfinansowanej zadanie e)w przypadku zmian obowiązującą formą jest forma pisemna - aneks
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie
ul. Żeromskiego 16
26-067 Strawczyn
I piętro, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. nr 3 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z montażem wyposażenia do świetlic wiejskich w Korczynie, Oblęgorze i Promniku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem wyposażenia do świetlic wiejskich w Korczynie, Oblęgorze i Promniku. Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Korczynie: Szafa zamykana szt. 2 Szafka ekspozycyjna szt. 1 Piłkarzyki - gra szt. 1 Zestaw komputerowy All in One szt. 1 Biurko szt. 1 Stroje dla zespołu tanecznego kpl. 20 Wzmaczniacz gitarowy szt. 1 Multiefekt do gitary szt. 1 Stoły szt. 10 Krzesła szt. 20 Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Oblęgorze: Laptop szt. 1 Ekran multimedialny na stojaku szt. 1 Rzutnik szt. 1 Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Promniku: Telewizor z WiFi szt. 1 Konsola zestaw 1 szafa zamykana szt. 1 Stoły szt. 20 Krzesła szt. 50 Piłkarzyki - gra szt. 1 kącik zabaw dla dzieci (stolik, krzesła, biblioteczka z pufami) kpl. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 37.46.12.00-9, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 32.34.31.00-0, 32.34.30.00-9, 32.32.35.00-8, 38.65.34.00-1, 30.19.12.00-6, 32.32.46.00-6, 37.52.40.00-7, 30.23.12.00-9, 18.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Gwarancja na przedmiot dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z montażem telewizji przemysłowej w świetlicach wiejskich w Korczynie, Oblęgorze i Promniku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części 2 jest dostawa wraz z montażem telewizji przemysłowej w systemie IP do ww. placówek, w skład której wchodzą kamery zewnętrzne z oświetleniem IR 2 Mpix, kamery wewnętrzne kopułowe 2 Mpix, rejestrator IP 8 kanałowy z zapisem 2 Mpix, dysk o pojemności 2TB, zasilacz POE 8 portów, monitor 32 HD, szafa na rejestrator i monitor wraz z montażem (w tym: okablowanie, ułożenie listew), uruchomieniem i konfiguracją systemu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 37.46.12.00-9, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 32.34.31.00-0, 32.34.30.00-9, 32.32.35.00-8, 38.65.34.00-1, 30.19.12.00-6, 32.32.46.00-6, 37.52.40.00-7, 30.23.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Gwarancja na przedmiot dostawy - 1
INNE PRZETARGI STRAWCZYN
więcej: przetargi STRAWCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa, rozładunek i wniesienie fabrycznie nowych mebli biurowych oraz foteli biurowych do lokalizacji w Warszawie oraz zakup wraz z dostawą foteli biurowych do Oddziałów GIOŚ na terenie kraju
- Zakup sprzętu informatycznego
- Dostawa sprzętu animacyjnego i sportowego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli
- Dostawa koszulek sportowych na potrzeby realizacji programu Mały Mistrz na terenie województwa śląskiego
- Sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz akcesoriami komputerowymi dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Zakup i dostawa monitorów, komputerów i laptopów w podziale na IV części
więcej: Odzież specjalna i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.