To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-26
Ogłoszenie nr 88950 - 2017 z dnia 2017-05-26 r.
Osjaków: E-administracja Gminy Osjaków
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, działanie VII.1 Technologie Informacyjno-komunikacyjne ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 35744-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 39220-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osjaków, krajowy numer identyfikacyjny
73093467700000, ul.
ul. Targowa 26
,
98320
Osjaków, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
(043) 842 33 91, faks
(043) 842 33 91 w. 31, e-mail
rkostrzycka@osjakow.bip.net.pl
Adres strony internetowej (URL): www.osjakow.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
E-administracja Gminy Osjaków
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Realizacja Projektu polega na pełnieniu roli Wykonawcy prac związanych z realizacją projektu/zadania pn. "E-administracja Gminy Osjaków". Zakres prac Wykonawcy obejmuje dostawę sprzętu komputerowego (urządzeń teleinformatycznych), oprogramowania, prace wdrożeniowe oraz szkolenia związane z kompleksową realizacją projektu. 2.Projekt pn. "E-administracja Gminy Osjaków" współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, działanie VII.1 Technologie informacyjno-komunikacyjne. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)dostawę, montaż wraz z uruchomieniem, konfigurację oraz świadczenie usług serwisu gwarancyjnego sprzętu komputerowego (urządzeń teleinformatycznych) wyspecyfikowanego w Załączniku Nr 1 - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i na warunkach określonych w tym opisie oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i umowie zawartej z Wykonawcą, 2)dostawę, wdrożenie, świadczenie usług Serwisu Gwarancyjnego oraz Asysty Technicznej w zakresie oprogramowania użytkowego (dziedzinowe) wyspecyfikowanego w Załączniku Nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, 3)dostawę licencji serwerowego systemu operacyjnego wraz z niezbędnymi licencjami dostępowymi wymaganymi do realizacji projektu na warunkach określonych w treści Załącznika Nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 4)dostawę licencji pakietu aplikacji biurowych na warunkach określonych w treści Załącznika Nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 5)przeprowadzenie szkoleń dla Użytkowników Końcowych, zgodnie z warunkami określonymi w Załączniku Nr 11 - Zasady oraz warunki organizacji szkoleń 6)dostarczenie Dokumentacji Technicznej Systemu oraz Dokumentacji Użytkowej dla poszczególnych Modułów i Administratora całości Systemu, 7)świadczenie usług Gwarancyjnych - Gwarancji Jakości na warunkach określonych w Załączniku Nr 12 - Warunki świadczenia serwisu oraz we wzorze umowy, 8)świadczenie usług Asysty Technicznej na warunkach określonych w Załączniku Nr 12 do SIWZ, 9)świadczenie usług Asysty Wdrożeniowej na warunkach określonych w Załączniku Nr 12 do SIWZ, 10)przeniesienie w terminach i na zasadach określonych we wzorze umowy praw autorskich, licencji przysługujących Wykonawcy lub które Wykonawca zobowiązany jest nabyć w wyniku realizacji niniejszej Umowy - Załącznik nr 10 do SIWZ, 11)współpracę z Zamawiającym, w tym wykonywanie zadań związanych z zarządzaniem projektem opisanych w SIWZ. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ i stanowi jej integralną całość. 5.Jeżeli w dokumentach przetargowych w odniesieniu do niektórych urządzeń są wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonych rozwiązań. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Ciężar udowodnienia, że zastosowane materiały lub urządzenia są równoważne w stosunku do określonych przez zamawiającego spoczywa na wykonawcy składającym ofertę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
48000000-8
Dodatkowe kody CPV:
48620000-0,
48820000-2,
32420000-3,
30213000-5,
49000000-7,
77263000-6,
72265000-0,
48610000-7,
72268000-1,
72000000-5,
72212000-4,
72211000-7,
79632000-3,
80533100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT530209.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 650325,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.