Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-21
Grudziądz: DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
Numer ogłoszenia: 88962 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTA BUDŻETOWA SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH- WOJSKO.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY ELEKTRYCZNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY ELEKTRYCZNEJ DO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4503 PRZY UL. CZWARTAKÓW 1 I UL. 6 MARCA W GRUDZIĄDZU NASTĘPUJĄCO : ZADANIE NR 1: DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY ELEKTRYCZNEJ DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. 6 MARCA ZADANIE NR 2: DOSTAWA BATERII, LATAREK, ŻARÓWEK I BEZPIECZNIKÓW DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. CZWARTAKÓW 1 ZADANIE NR 3: DOSTAWA ŻARÓWEK I OŚWIETLENIA ZASTĘPCZEGO DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. CZWARTAKÓW 1 ZADANIE NR 4: DOSTAWA WTYKÓW TELEFONICZNYCH DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. CZWARTAKÓW 1 ZADANIE NR 5: DOSTAWA KABLA TELEFONICZNEGO DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. CZWARTAKÓW 1 ZADANIE NR 6: DOSTAWA LAMP I OŚWIETLENIA CHOINKOWEGO DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. CZWARTAKÓW 1 W ASORTYMENCIE I ILOŚCIACH JAK W ZAŁ. NR 1 DO SIWZ. DOSTARCZONY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA WINIEN BYĆ NOWY, W PIERWSZYM GATUNKU, SPEŁNIAJĄCY WYMAGANIA JAKOŚCIOWE OKREŚLONE PRZEZ PRODUCENTA DANEGO WYROBU ORAZ GWARANTUJĄCY BEZPIECZEŃSTWO, FUNKCJONALNOŚĆ I NIEZAWODNOŚĆ WYKORZYSTANIA W ZAKRESIE SWEGO PRZEZNACZENIA. WYROBY BĘDĄCE PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA W DANEJ POZYCJI ASORTYMENTOWEJ DOSTARCZONE DO ZAMAWIAJĄCEGO WINNY BYĆ JEDNAKOWE TJ. O TAKICH SAMYCH UWARUNKOWANIACH TECHNICZNYCH, KOLORYSTYCE, MODELU, WŁAŚCIWOŚCIACH DLA DANEJ DOSTARCZONEJ POZYCJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. WYROBY BĘDĄCE PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA WINNY POSIADAĆ DEKLARACJE ZGODNOŚCI, ATESTY/APROBATY DO UŻYTKU W BUDOWNICTWIE, CERTYFIKATY UPRAWNIAJĄCE DO UŻYTKU I/LUB EKSPLOATACJI ORAZ POSIADAĆ OZNAKOWANIE ZNAKIEM BEZPIECZEŃSTWA..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.42.00.00-6, 31.52.40.00-5, 31.71.11.10-7, 31.68.10.00-3, 31.20.00.00-8, 31.22.41.00-3, 29.71.50.00-4, 31.53.00.00-0, 31.53.11.00-8, 31.51.85.00-5, 31.73.10.00-9, 31.21.41.00-0, 31.73.00.00-2, 31.51.20.00-8, 31.30.00.00-9, 31.68.14.00-7, 31.21.31.00-3, 44.52.10.00-8, 31.21.13.00-1, 31.21.13.10-4, 44.32.24.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA OD WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ WNIESIENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WARUNEK ZOSTANIE SPEŁNIONY NA PODSTAWIE ZŁOŻONEGO OŚWIADCZENIA O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, O KTÓRYCH MOWA W ART.22 UST.1 PKT, 1-4 PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WARUNEK ZOSTANIE SPEŁNIONY NA PODSTAWIE ZŁOŻONEGO OŚWIADCZENIA O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, O KTÓRYCH MOWA W ART.22 UST.1 PKT, 1-4 PZP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WARUNEK ZOSTANIE SPEŁNIONY NA PODSTAWIE ZŁOŻONEGO OŚWIADCZENIA O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, O KTÓRYCH MOWA W ART.22 UST.1 PKT, 1-4 PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WARUNEK ZOSTANIE SPEŁNIONY NA PODSTAWIE ZŁOŻONEGO OŚWIADCZENIA O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, O KTÓRYCH MOWA W ART.22 UST.1 PKT, 1-4 PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WARUNEK ZOSTANIE SPEŁNIONY NA PODSTAWIE ZŁOŻONEGO OŚWIADCZENIA O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, O KTÓRYCH MOWA W ART.22 UST.1 PKT, 1-4 PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
WYKONAWCA PRZEDŁOŻY DOKUMENTY: FORMULARZ OFERTOWY (ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ), OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU (ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ), OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA (ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ), WYKAZ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, KTÓRE WYKONAWCA POWIERZA DO REALIZACJI PODWYKONAWCY O ILE DOTYCZY (ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ), INFORMACJE O WYKONAWCY (ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie dotyczącym: 1) zmiany urzędowej stawki podatku VAT; 2) podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 3) zmiany formy jednorazowej dostawy poprzez realizację dostawy w kilku jej częściach w okresie obowiązywania umowy, o ile będzie to korzystne dla Zamawiającego lub będzie wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy lub będzie to wynikać z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy jednak niezawinionych przez jego działanie lub zaniechanie; 4) zmiany miejsca tj. dostawy przedmiotu zamówienia pod warunkiem, iż nowo wskazane miejsce dostawy będzie znajdować się na terenie miasta Grudziądz. Zmiany jak powyżej pkt. 1, 2, 4 wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem. Zmiana, o której mowa w pkt. 3 nie wymaga aneksu, a jedynie pisemnego zgłoszenia przez stronę Zamawiającego na co najmniej dwa dni przed wymaganym terminem realizacji dostaw.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JAK POWYŻEJ, Z KASY JW 4503 UL.CZWARTAKÓW 1, 86-300 GRUDZIĄDZ- 7ZŁ, NA WNIOSEK -WYSYŁKA 14,15ZŁ.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2012 godzina 08:30, miejsce: KANCELARIA JW 4503 UL.CZWARTAKÓW 1, 86-300 GRUDZIĄDZ (POM.7,BUD.1) -OSOBIŚCIE LUB PRZESYŁKA, WYKONAWCA UWZGLĘDNIA CZAS NIEZBĘDNY NA DOSTARCZENIE OFERTY BEZPOŚREDNIO DO KANCELARII.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oznaczenie koperty z ofertą:DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY ELEKTRYCZNEJ - sprawa nr 15/2012 nie otwierać do dnia 29.03.2012 r. do godziny 9.00. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii Zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie oferty..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY ELEKTRYCZNEJ DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. 6 MARCA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów branży elektrycznej do JW 4503 w Grudziądzu przy ul. 6 Marca w tym m.in.Bateria 9V, Bateria R 14,Bateria R 20, Bateria R 6, Oprawa zwieszakowa, Oprawka halogenowa 220 stała,Przekaźnik NHODH , Przekaźnik NKIDPH, Przykrywka na puszkę uniwersalna,Puszka hermetyczna 4x2,5,Puszka hermetyczna 4x6,Puszka PKW 60,Puszka typu EX KX 2025 IP 65 asortyment i ilości szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.42.00.00-6, 31.52.40.00-5, 31.71.11.10-7, 31.68.10.00-3, 31.20.00.00-8, 31.22.41.00-3, 29.71.50.00-4, 31.53.00.00-0, 31.53.11.00-8, 31.51.85.00-5, 31.73.10.00-9, 31.21.41.00-0, 31.73.00.00-2, 31.51.20.00-8, 31.30.00.00-9, 31.21.31.00-3, 31.21.13.00-1, 44.52.10.00-8, 31.21.13.10-4, 31.68.00.00-6, 44.32.24.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA BATERII, LATAREK, ŻARÓWEK I BEZPIECZNIKÓW DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. CZWARTAKÓW 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa baterii, latarek, żarówek i bezpieczników do JW 4503 w Grudziądzu ul. Czwartaków 1 w tym Bateria R-6 alkaiczna,Bateria płaska 3R-12,Bateria R 14,Bateria R 20,Latarka LED- brelok,Oświetlenie chemiczne,Latarka czołowa diodowa,Żarówka halogenowa do podświetlania celów 24V 50W,Żarówka halogenowa 1000W 230V,Bezpiecznik topikowy - wkładka od 0,4A,Bezpiecznik topikowy - wkładka od 10A,Zarówka halogenowa do podświetlania celów 24V 100W.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.41.10.00-0, 31.52.13.20-3, 31.53.10.00-7, 31.21.13.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA ŻARÓWEK I OŚWIETLENIA ZASTĘPCZEGO DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. CZWARTAKÓW 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żarówek i oświetlenia zastępczego do JW 4503 w Grudziądzu ul. Czwartaków 1 w tym Żarówka 60W E27 230V przeźroczysta w ilości 200 sztuk, Oświetlenie zastępcze w ilości 20 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.10.00-7, 31.52.13.30-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA WTYKÓW TELEFONICZNYCH DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. CZWARTAKÓW 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wtyków telefonicznych do JW 4503 w Grudziądzu, ul. Czwartaków 1 w skład wchodzą Wtyk telefoniczny 6P4C a100 - 1 opakowanie , Wtyk telefoniczny 6P6C a100 - 1 opakowanie, Wtyk telefoniczny 8P8C (RJ45) a100 - 1 opakowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.41.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DOSTAWA KABLA TELEFONICZNEGO DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. CZWARTAKÓW 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kabla telefonicznego w ilości 150 m do JW 4503 w Grudziądzu ul. Czwartaków 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.35.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DOSTAWA LAMP I OŚWIETLENIA CHOINKOWEGO DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. CZWARTAKÓW 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lamp do wideoprojektorów w ilości 3 szt. i oświetlenie choinkowe w ilości 10 kpl. dla JW 4503 w Grudziądzu ul. Czwartaków 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.20.00-8, 31.52.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa żywności dla ZPM Bursa Grudziądz w 2025 r.
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej wzdłuż ul. Miłoleśnej
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych, pasków odczynnikowych wyrobów diagnostycznych i jednorazowych artykułów medycznych.
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Grudziądzu w 2025 r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji w roku 2024 i 2025.
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział Materiałoznawstwo.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa stanowisk dydaktycznych dla wydziału samochodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego w Ełku
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia ulicznego miasta Nowego Sącza w roku 2025
- Dostawa części elektrycznych
- Modernizacja sieci komputerowej w Sielinku
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu "Robotyk - zawód przyszłości"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.