eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY ELEKTRYCZNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-21

Grudziądz: DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
Numer ogłoszenia: 88962 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTA BUDŻETOWA SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH- WOJSKO.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY ELEKTRYCZNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY ELEKTRYCZNEJ DO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4503 PRZY UL. CZWARTAKÓW 1 I UL. 6 MARCA W GRUDZIĄDZU NASTĘPUJĄCO : ZADANIE NR 1: DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY ELEKTRYCZNEJ DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. 6 MARCA ZADANIE NR 2: DOSTAWA BATERII, LATAREK, ŻARÓWEK I BEZPIECZNIKÓW DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. CZWARTAKÓW 1 ZADANIE NR 3: DOSTAWA ŻARÓWEK I OŚWIETLENIA ZASTĘPCZEGO DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. CZWARTAKÓW 1 ZADANIE NR 4: DOSTAWA WTYKÓW TELEFONICZNYCH DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. CZWARTAKÓW 1 ZADANIE NR 5: DOSTAWA KABLA TELEFONICZNEGO DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. CZWARTAKÓW 1 ZADANIE NR 6: DOSTAWA LAMP I OŚWIETLENIA CHOINKOWEGO DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. CZWARTAKÓW 1 W ASORTYMENCIE I ILOŚCIACH JAK W ZAŁ. NR 1 DO SIWZ. DOSTARCZONY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA WINIEN BYĆ NOWY, W PIERWSZYM GATUNKU, SPEŁNIAJĄCY WYMAGANIA JAKOŚCIOWE OKREŚLONE PRZEZ PRODUCENTA DANEGO WYROBU ORAZ GWARANTUJĄCY BEZPIECZEŃSTWO, FUNKCJONALNOŚĆ I NIEZAWODNOŚĆ WYKORZYSTANIA W ZAKRESIE SWEGO PRZEZNACZENIA. WYROBY BĘDĄCE PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA W DANEJ POZYCJI ASORTYMENTOWEJ DOSTARCZONE DO ZAMAWIAJĄCEGO WINNY BYĆ JEDNAKOWE TJ. O TAKICH SAMYCH UWARUNKOWANIACH TECHNICZNYCH, KOLORYSTYCE, MODELU, WŁAŚCIWOŚCIACH DLA DANEJ DOSTARCZONEJ POZYCJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. WYROBY BĘDĄCE PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA WINNY POSIADAĆ DEKLARACJE ZGODNOŚCI, ATESTY/APROBATY DO UŻYTKU W BUDOWNICTWIE, CERTYFIKATY UPRAWNIAJĄCE DO UŻYTKU I/LUB EKSPLOATACJI ORAZ POSIADAĆ OZNAKOWANIE ZNAKIEM BEZPIECZEŃSTWA..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.42.00.00-6, 31.52.40.00-5, 31.71.11.10-7, 31.68.10.00-3, 31.20.00.00-8, 31.22.41.00-3, 29.71.50.00-4, 31.53.00.00-0, 31.53.11.00-8, 31.51.85.00-5, 31.73.10.00-9, 31.21.41.00-0, 31.73.00.00-2, 31.51.20.00-8, 31.30.00.00-9, 31.68.14.00-7, 31.21.31.00-3, 44.52.10.00-8, 31.21.13.00-1, 31.21.13.10-4, 44.32.24.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA OD WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WARUNEK ZOSTANIE SPEŁNIONY NA PODSTAWIE ZŁOŻONEGO OŚWIADCZENIA O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, O KTÓRYCH MOWA W ART.22 UST.1 PKT, 1-4 PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WARUNEK ZOSTANIE SPEŁNIONY NA PODSTAWIE ZŁOŻONEGO OŚWIADCZENIA O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, O KTÓRYCH MOWA W ART.22 UST.1 PKT, 1-4 PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WARUNEK ZOSTANIE SPEŁNIONY NA PODSTAWIE ZŁOŻONEGO OŚWIADCZENIA O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, O KTÓRYCH MOWA W ART.22 UST.1 PKT, 1-4 PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WARUNEK ZOSTANIE SPEŁNIONY NA PODSTAWIE ZŁOŻONEGO OŚWIADCZENIA O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, O KTÓRYCH MOWA W ART.22 UST.1 PKT, 1-4 PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WARUNEK ZOSTANIE SPEŁNIONY NA PODSTAWIE ZŁOŻONEGO OŚWIADCZENIA O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, O KTÓRYCH MOWA W ART.22 UST.1 PKT, 1-4 PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

WYKONAWCA PRZEDŁOŻY DOKUMENTY: FORMULARZ OFERTOWY (ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ), OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU (ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ), OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA (ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ), WYKAZ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, KTÓRE WYKONAWCA POWIERZA DO REALIZACJI PODWYKONAWCY O ILE DOTYCZY (ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ), INFORMACJE O WYKONAWCY (ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie dotyczącym: 1) zmiany urzędowej stawki podatku VAT; 2) podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 3) zmiany formy jednorazowej dostawy poprzez realizację dostawy w kilku jej częściach w okresie obowiązywania umowy, o ile będzie to korzystne dla Zamawiającego lub będzie wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy lub będzie to wynikać z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy jednak niezawinionych przez jego działanie lub zaniechanie; 4) zmiany miejsca tj. dostawy przedmiotu zamówienia pod warunkiem, iż nowo wskazane miejsce dostawy będzie znajdować się na terenie miasta Grudziądz. Zmiany jak powyżej pkt. 1, 2, 4 wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem. Zmiana, o której mowa w pkt. 3 nie wymaga aneksu, a jedynie pisemnego zgłoszenia przez stronę Zamawiającego na co najmniej dwa dni przed wymaganym terminem realizacji dostaw.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JAK POWYŻEJ, Z KASY JW 4503 UL.CZWARTAKÓW 1, 86-300 GRUDZIĄDZ- 7ZŁ, NA WNIOSEK -WYSYŁKA 14,15ZŁ.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2012 godzina 08:30, miejsce: KANCELARIA JW 4503 UL.CZWARTAKÓW 1, 86-300 GRUDZIĄDZ (POM.7,BUD.1) -OSOBIŚCIE LUB PRZESYŁKA, WYKONAWCA UWZGLĘDNIA CZAS NIEZBĘDNY NA DOSTARCZENIE OFERTY BEZPOŚREDNIO DO KANCELARII.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oznaczenie koperty z ofertą:DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY ELEKTRYCZNEJ - sprawa nr 15/2012 nie otwierać do dnia 29.03.2012 r. do godziny 9.00. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii Zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie oferty..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY ELEKTRYCZNEJ DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. 6 MARCA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów branży elektrycznej do JW 4503 w Grudziądzu przy ul. 6 Marca w tym m.in.Bateria 9V, Bateria R 14,Bateria R 20, Bateria R 6, Oprawa zwieszakowa, Oprawka halogenowa 220 stała,Przekaźnik NHODH , Przekaźnik NKIDPH, Przykrywka na puszkę uniwersalna,Puszka hermetyczna 4x2,5,Puszka hermetyczna 4x6,Puszka PKW 60,Puszka typu EX KX 2025 IP 65 asortyment i ilości szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.42.00.00-6, 31.52.40.00-5, 31.71.11.10-7, 31.68.10.00-3, 31.20.00.00-8, 31.22.41.00-3, 29.71.50.00-4, 31.53.00.00-0, 31.53.11.00-8, 31.51.85.00-5, 31.73.10.00-9, 31.21.41.00-0, 31.73.00.00-2, 31.51.20.00-8, 31.30.00.00-9, 31.21.31.00-3, 31.21.13.00-1, 44.52.10.00-8, 31.21.13.10-4, 31.68.00.00-6, 44.32.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA BATERII, LATAREK, ŻARÓWEK I BEZPIECZNIKÓW DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. CZWARTAKÓW 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa baterii, latarek, żarówek i bezpieczników do JW 4503 w Grudziądzu ul. Czwartaków 1 w tym Bateria R-6 alkaiczna,Bateria płaska 3R-12,Bateria R 14,Bateria R 20,Latarka LED- brelok,Oświetlenie chemiczne,Latarka czołowa diodowa,Żarówka halogenowa do podświetlania celów 24V 50W,Żarówka halogenowa 1000W 230V,Bezpiecznik topikowy - wkładka od 0,4A,Bezpiecznik topikowy - wkładka od 10A,Zarówka halogenowa do podświetlania celów 24V 100W.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.41.10.00-0, 31.52.13.20-3, 31.53.10.00-7, 31.21.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA ŻARÓWEK I OŚWIETLENIA ZASTĘPCZEGO DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. CZWARTAKÓW 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żarówek i oświetlenia zastępczego do JW 4503 w Grudziądzu ul. Czwartaków 1 w tym Żarówka 60W E27 230V przeźroczysta w ilości 200 sztuk, Oświetlenie zastępcze w ilości 20 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.10.00-7, 31.52.13.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA WTYKÓW TELEFONICZNYCH DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. CZWARTAKÓW 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wtyków telefonicznych do JW 4503 w Grudziądzu, ul. Czwartaków 1 w skład wchodzą Wtyk telefoniczny 6P4C a100 - 1 opakowanie , Wtyk telefoniczny 6P6C a100 - 1 opakowanie, Wtyk telefoniczny 8P8C (RJ45) a100 - 1 opakowanie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DOSTAWA KABLA TELEFONICZNEGO DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. CZWARTAKÓW 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kabla telefonicznego w ilości 150 m do JW 4503 w Grudziądzu ul. Czwartaków 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.35.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DOSTAWA LAMP I OŚWIETLENIA CHOINKOWEGO DO JW 4503 W GRUDZIĄDZU, UL. CZWARTAKÓW 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lamp do wideoprojektorów w ilości 3 szt. i oświetlenie choinkowe w ilości 10 kpl. dla JW 4503 w Grudziądzu ul. Czwartaków 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.20.00-8, 31.52.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.