Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-14
Łask: Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 88962 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1158 , ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 261 554 591, faks 261 554 709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych. 2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 3 części. 3.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Formularz cenowy (część I i II) ma na celu ustalenie cen jednostkowych zamawianych materiałów oraz wyłonienie wykonawcy zamówienia. Zamawiający będzie zamawiał materiały (wyszczególnione w formularzu cenowym) w ilościach niezbędnych do utrzymania bieżącej sprawności jednostki wojskowej. Wartość zamówienia zostanie ograniczona wartością umowy brutto. 5.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji. 6.Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 7.Wszystkie dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą być po regeneracji, renowacji. Za fabrycznie nowy Zamawiający nie uznaje wyrobów w przypadku których pojemnik został wyczyszczony i ponownie napełniony..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.19.76.30-1, 30.19.28.00-9, 24.95.90.00-1, 24.96.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 600,00 PLN dla całości zamówienia lub: część I - 2 300,00 PLN; część II - 200,00 PLN; część III - 100,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: Wadium nr sprawy 27PN2016. Nr NIP (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 25.04.2016 r. do godz. 1100. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ; 3. potwierdzenie wpłaty wadium; 4. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie; 5. oraz załączniki i dokumenty wymienione poniżej w treści pkt 6.SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostawy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego, budynek nr 222 pokój 307, 308 lub pocztą (bezpłatnie) lub pobrać ze strony Internetowej Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy przesłać na adres Zamawiającego podany w punkcie 1.1.1. SIWZ lub składać osobiście w siedzibie Zamawiającego podany w punkcie 1.1.2 SIWZ, biuro przepustek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych. 2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 3 części. 3.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Formularz cenowy (część I i II) ma na celu ustalenie cen jednostkowych zamawianych materiałów oraz wyłonienie wykonawcy zamówienia. Zamawiający będzie zamawiał materiały (wyszczególnione w formularzu cenowym) w ilościach niezbędnych do utrzymania bieżącej sprawności jednostki wojskowej. Wartość zamówienia zostanie ograniczona wartością umowy brutto. 5.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki chemiczne do obsługi sprzętu teleiformatycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych. 2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 3 części. 3.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Formularz cenowy (część I i II) ma na celu ustalenie cen jednostkowych zamawianych materiałów oraz wyłonienie wykonawcy zamówienia. Zamawiający będzie zamawiał materiały (wyszczególnione w formularzu cenowym) w ilościach niezbędnych do utrzymania bieżącej sprawności jednostki wojskowej. Wartość zamówienia zostanie ograniczona wartością umowy brutto. 5.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.28.00-9, 24.95.90.00-1, 24.96.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych. 2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 3 części. 3.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa kabli i sprzętu związanego z komputerami
- Przebudowa ulicy Słowiczej i ulicy Kanarkowej we Wronowicach
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych I
- Dostawa artykułów medycznych i farmaceutycznych - nr 1
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Łopatki gmina Łask
- Modernizacja drogi powiatowej nr 3706E w miejscowości Wiewiórczyn - ul. Konstantynowska na odcinku ok. 1,2 km
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa tonerów, tuszy do drukarek i kserokopiarek wraz z wykonywaniem przeglądów okresowych oraz odbiorem odpadów
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych do Warmińsko - Mazurskiego Centrum Chorób Płuc w Olsztynie
- Dostawa papieru do urządzeń biurowych, płyt DVD i kopert na płyty dla potrzeb Jednostek USK.
- Dostawa materiałów biurowych i tonerów
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.