eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyśleniceRemont ogrodzenia Sądu Rejonowego w Myślenicach - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-29

Myślenice: Remont ogrodzenia Sądu Rejonowego w Myślenicach - II etap
Numer ogłoszenia: 88986 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Myślenicach, ul. marszałka Józefa Piłsudskiego 7, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 3735135, fax 012 3720780.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ogrodzenia Sądu Rejonowego w Myślenicach - II etap.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia Sądu Rejonowego w Myślenicach - II etap w zakresie: - rozebranie istniejącego ogrodzenia - rozebranie obróbek blacharskich - rozebranie częściowo nawierzchni z kostki - rozebranie podbudowy - wykonanie wykopów - przygotowanie i montaż zbrojenia - ułożenie mieszanki betonowej - wykonanie muru oporowego - wykonanie cokołu z cegły - wykonanie słupków stalowych - montaż nowych parapetów - wykonanie tynku na cokołach - montaż przęseł stalowych - montaż furtki stalowej - uzupełnienie brakujących elementów nawierzchni z kostki - uporządkowanie terenu budowy

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.34.10.00 - Wznoszenie płotów Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.10.00 - Wznoszenie płotów .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: wadium: 3000zł, słownie: trzy tysiące złotych.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: a)spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z dnia 9 lutego 2004r. Nr 19 poz. 177 z późn. zmianami) tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj.: w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie zrealizowali co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00zł brutto. Na potwierdzenie spełniania tego warunku, w ofercie należy przedstawić informację o doświadczeniu Wykonawcy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające wykonanie wykazanych zadań z należytą starannością c) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy w specjalności ogólnobudowlanej Na potwierdzenie spełniania tego warunku do oferty należy dołączyć uprawnienia kierownika budowy, jego wpis do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz zobowiązanie do kierowania robotami - na załączniku nr 6 d) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej Na potwierdzenie spełniania tego warunku do ofert należy dołączyć aktualną polisę odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia (suma gwarancyjna) - co najmniej 100 000zł. e) złożą w terminie ofertę zgodną z SIWZ oraz wniosą wadium Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a:Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne z treścią załącznika nr 4 do specyfikacji. b: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c:Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d: Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e: Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f: Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g: Dokumenty stwierdzające uprawnienia kierownika budowy: specjalność ogólnobudowlana. h: Zaświadczenie właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzające przynależność Wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert i: Zobowiązanie kierownika/ów budowy zgodne z treścią załącznika nr 6 do SIWZ j: Wykaz robót budowlanych wykonywanych w okresie ubiegłych pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich podstawowych parametrów technicznych, wartości, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z treścią załącznika nr 5 do specyfikacji. Wymaga się wykazania wykonania co najmniej 2 robót ogólnobudowlanych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00zł. k: Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w wykazie prac - załącznik nr 5 zostały wykonane z należytą starannością. l: Aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż ostatniego dnia związania ofertą) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności co najmniej na kwotę 100 000zł. m: Dowód wniesienia wadium

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://myslenice.sr.sisco.info

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://myslenice.sr.sisco.info.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 08:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Myślenicach ul. Piłsudskiego 7 32-400 Myślenice pokój nr 9.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.