Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-06-17
Kórnik: Zakup mebli dla Szko³y Podstawowej w Kamionkach przy ulicy Mieczewskiej 36
Numer og³oszenia: 89013 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kórnik , Plac Niepodleg³o¶ci 1, 62-035 Kórnik, woj. wielkopolskie, tel. 61 8170411.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kornik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup mebli dla Szko³y Podstawowej w Kamionkach przy ulicy Mieczewskiej 36.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz z za³±cznikami zosta³ okre¶lony w opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.20.00 - Krzes³a .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 20.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W tym zakresie Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owego warunku
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawcy: wykazali, ¿e wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) dostawy wraz z monta¿em mebli biurowych, o warto¶ci równej lub wiêkszej ni¿ 100.000,00 z³ brutto ka¿da, wynikaj±ca z oddzielnej umowy.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W tym zakresie Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W tym zakresie Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W tym zakresie Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owego warunku
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
- okre¶lenie dostaw lub us³ug, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o dostawach lub us³ugach niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
W tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawcy: wykazali, ¿e wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) dostawy wraz z monta¿em mebli biurowych, o warto¶ci równej lub wiêkszej ni¿ 100.000,00 z³ brutto ka¿da, wynikaj±ca z oddzielnej umowy.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Przed³u¿ony termin gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cym zakresie: 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ zawartej umowy. Zmiany mog± dotyczyæ: a. terminu wykonania umowy; b. podwy¿szenia lub zmniejszenie stawki podatku od towarów i us³ug VAT; 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mog± nast±piæ w nastêpuj±cych sytuacjach: a. zmiana terminu wykonania us³ug objêtych umow± mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej ( np. klêski ¿ywio³owe) oraz w przypadku wyst±pienia przerw w realizacji umowy z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ, po pisemnym stwierdzeniu tego faktu przez Zamawiaj±cego, termin realizacji umowy zostaje zawieszony na czas przerwy. Ulega wówczas przesuniêciu termin zakoñczenia umowy bez naliczenia kar umownych ;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kornik.pl/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w Kórniku, Plac Niepodleg³o¶ci 1, 62-035 Kórnik-pokój 205.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 25.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miejski w Kórniku, Plac Niepodleg³o¶ci1, 62-035 Kórnik-sekretariat Burmistrza-I piêtro.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KÓRNIK
- Wykonanie rozbiórki hali oraz infrastruktury towarzysz±cej zlokalizowanych w Czo³owie ul. Le¶na dzia³ka nr 239/4
- Opracowanie pe³nobran¿owej dokumentacji projektowej pn: "Rozbudowa i przebudowa budynku biblioteki gminnej wraz z infrastruktur± i zagospodarowaniem terenu na dz. nr ewid. 363 w Kórniku.
- Dostawa samochodu s³u¿bowego dla Stra¿y Miejskiej w Kórniku
wiêcej: przetargi KÓRNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposa¿enia do Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposa¿enia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materia³ów, pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szko³a marzeñ"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposa¿enia do Urzêdu Gminy w Studzienicach"
- Dostawa krzese³ biurowych
- Dostawa mebli do mieszkañ treningowych w Górnie.
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.