Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-05
Pabianice: DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
Numer ogłoszenia: 89020 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 22 59 285, faks 42 22 59 286.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zgm.pabianice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy JST.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych. Dokładne określenie zakresu dostaw zostało wyszczególnione w formularzach cenowych będących załącznikami do niniejszej SIWZ. Przedmiotem dostawy maja być wyłącznie materiały fabrycznie nowe. 2. Dostawa materiałów budowlanych następować do siedzib Zamawiającego usytuowanych przy ul. Warzywnej 6, Warszawskiej 28, Moniuszki 8a i Odrodzenia 15 w Pabianicach. 3. Materiały będą dostarczane sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w terminach i ilościach ustalanych wg bieżących potrzeb Zamawiającego, a dostawa materiału musi nastąpić następnego dnia roboczego do godz. 14:00 od daty złożenia zamówienia. 4. Zamawiający nie gwarantuje odbioru wszystkich wyszczególnionych w formularzach cenowych materiałów budowlanych ani wyszczególnionych ilości. 5. Pozostałe dokładne wymagania dotyczące przedmiotu umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącej część III SIWZ. 6. Termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0, 44.11.10.00-1, 44.11.15.20-2, 44.19.00.00-8, 14.62.20.00-7, 42.21.41.00-0, 44.16.20.00-3, 44.16.31.00-1, 44.16.32.00-2, 44.16.70.00-8, 44.19.00.00-8, 44.19.10.00-5, 44.19.20.00-2, 44.51.00.00-1, 44.83.13.00-7, 14.82.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Dokument potwierdzający dysponowanie zasobami podmiotów trzecich, w szczególności przedstawiający pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 3. Oświadczenie podmiotów trzecich o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. 4. Wykaz części zamówienia, która będzie wykonywana przez podwykonawców, jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zadania innym podmiotom. 5. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej. 6. Wykaz zastrzeżonych informacji, jeżeli Wykonawca zamierza zastrzec dokumenty stanowiące dla Wykonawcy tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT - wartość tego podatku zostanie obliczona wg obowiązującej w chwili wystawiania rachunku stawki tego podatku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.pabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały do robót dekarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów, np. papy, blachy ocynkowanej, rynien, rur spustowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.11.15.20-2, 44.19.00.00-8, 14.62.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały różne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiłów, np. pieców, farb, siatki ogrodzeniowej, silikonów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.21.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały do robót hydraulicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiłaów do instalacji wod-kan, c.o., gazowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.20.00-3, 44.16.31.00-1, 44.16.32.00-2, 44.16.70.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały do robót stolarskich..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów np. tarcica i tarcica podłogowa, okucia budowlane..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8, 44.19.10.00-5, 44.19.20.00-2, 44.51.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały do robót szklarskich..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szkła, kitów, zszywek szklarskich..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.83.13.00-7, 14.82.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów elektrycznych, budowlanych, ślusarsko-stolarskich i hydraulicznych
- Zakup z dostawą i montażem sprzętu gastronomicznego do Kuchni Cateringowych w Kielcach przy: ul. Kołłątaja 4, Krzyżanowskiej 8, Jagiellońska 76
- Montaż (wymiana) zbiornika retencyjnego na istniejącym fundamencie po uprzednio zdemontowanym takim samym zbiorniku na SUW Ordzin, gm. Obrzycko
- Dostawa narzędzi oraz drobnych materiałów na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów budowlanych i wyrobów instalacji sanitarnej
- Sukcesywne dostawy materiałów ogólnobudowlanych oraz hydraulicznych dla potrzeb KWP w Łodzi i jednostek jej podległych
więcej: Stal »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.