Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-26
Ogłoszenie nr 89033 - 2017 z dnia 2017-05-26 r.
Warszawa:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 509940-N-2017
Data: 16/05/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina, Krajowy numer identyfikacyjny 27570200000, ul.
ul. Okólnik
2,
00368
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
228 278 309, e-mail
przetargi@chopin.edu.pl, faks
228 278 309.
Adres strony internetowej (url): www.bip.chopin.edu.pl
Adres profilu nabywcy: www.chopin.edu.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest: Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu niniejszej Umowy, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną; 3) wystąpi potrzeba zmiany sposobu wykonania określonego elementu zamówienia (roboty zamienne); wycena prac nastąpi na postawie protokołu konieczności uzgodnionego pomiędzy Stronami, 4) zmiana osób wskazanych w ofercie, biorących udział w realizacji Umowy na wniosek Wykonawcy wymaga pisemnej zgody Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż osoba ta powinna posiadać doświadczenie i kompetencje nie niższe niż wskazana w ofercie, 5) możliwość zaniechania realizacji lub dostawy niektórych elementów przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia takiej okoliczności, która będzie leżała w interesie publicznym, przy czym wycena takich elementów nastąpi na podstawie uśrednionych kosztorysów Wykonawcy i Zamawiającego przygotowanych w takich okolicznościach, w takim przypadku obniżeniu ulega wynagrodzenie Wykonawcy, 6) w uzasadnionym przypadku gdy z uwagi na plan zajęć, wydarzenia akademickie i artystyczne niemożliwe będzie prowadzenie prac w szczególności głośnych, odpowiedniemu wydłużeniu może ulec termin wykonania Umowy, 7) w przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego przekazanie terenu budowy będzie niemożliwe w terminie określonym Umową, odpowiedniemu wydłużeniu ulegnie termin wykonania Umowy.
W ogłoszeniu powinno być: Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów, a obowiązek zmiany umowy będzie wynikał wprost z przepisów wprowadzających powyższe zmiany, w takim przypadku umowa może ulec zmianie w zakresie i na zasadach przewidzianych w tych przepisach;
2) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), w takim przypadku zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia brutto Wykonawcy, które zostanie obliczone jako suma wynagrodzenia netto Wykonawcy oraz wartości podatku VAT według stawki obowiązującej w chwili wystawienia faktury;
3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w takim przypadku Strony mogą zmienić zakres umowy w stopniu odpowiadającym zmianom wprowadzonym w umowie pomiędzy Zamawiającym a inna niż Wykonawca stroną;
4) wystąpi potrzeba zmiany sposobu wykonania określonego elementu zamówienia (roboty zamienne); wycena prac nastąpi na postawie protokołu konieczności uzgodnionego pomiędzy Stronami, w takim wypadku Strony mogą zmienić zakres przedmiotowy umowy w zakresie w jakim jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy oraz zmienić wysokość wynagrodzenia z zastrzeżeniem, że zmiana wysokości wynagrodzenia nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia brutto Wykonawcy;
5) Wykonawca w trakcie realizacji umowy utraci prawo do dysponowania osobą wskazaną w ofercie, w takim przypadku Wykonawca po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, może zastąpić taką osobę inną osobą, z zastrzeżeniem, iż osoba taka powinna posiadać doświadczenie i kompetencje nie niższe niż osoba wskazana w ofercie,
6) możliwość zaniechania realizacji lub dostawy niektórych elementów przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia takiej okoliczności, która będzie leżała w interesie publicznym, przy czym wycena takich elementów nastąpi na podstawie uśrednionych kosztorysów Wykonawcy i Zamawiającego przygotowanych w takich okolicznościach, w takim przypadku obniżeniu ulega wynagrodzenie Wykonawcy, w takim przypadku możliwa jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, polegająca na obniżeniu łącznego wynagrodzenia Wykonawcy o wartość prac zaniechanych;
7) w uzasadnionym przypadku, gdy z uwagi na zmiany w planie zajęć (daty, godziny, sale), wydarzenia akademickie i artystyczne, Wykonawca wstrzyma prace na żądanie Zamawiającego zmianie może ulec termin wykonania Umowy, w takim przypadku termin wykonania umowy może zostać wydłużony o liczbę dni odpowiadającą liczbie dni wstrzymania prac na żądanie Zamawiającego,
8) w przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Stron przekazanie terenu budowy będzie niemożliwe w terminie określonym Umową, odpowiedniemu wydłużeniu ulegnie termin wykonania Umowy, w takim przypadku termin wykonania Umowy ulega wydłużeniu o liczbę dni odpowiadającą liczbie dni pomiędzy faktycznym a przewidzianym umownie terminem wprowadzenia na budowę.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.