To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-28
Ogłoszenie nr 89046 - 2017 z dnia 2017-05-28 r.
Jelenia Góra: PRACE KONSERWATORSKIE PRZY KAMIENNEJ ELEWACJI BAZYLIKI MNIEJSZEJ ŚW.ERAZMA I PANKRACEGO W JELENIEJ GÓRZE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 56706-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Erazma i Pankracego, krajowy numer identyfikacyjny
4009900700000, ul.
Plac Kościelny
42371,
58500
Jelenia Góra, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
0-75 7522160, faks
, e-mail
jelenia.gora.zach@diecezja.legnica.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bazylika.jgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: kościelna osoba prawna, jednostka organizacyjna kościoła
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRACE KONSERWATORSKIE PRZY KAMIENNEJ ELEWACJI BAZYLIKI MNIEJSZEJ ŚW.ERAZMA I PANKRACEGO W JELENIEJ GÓRZE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, polegające na likwidacji katastrofalnego stanu zachowania kamieniarki i na przywróceniu prawidłowego stanu zachowania kamiennej elewacji wieży Bazyliki Mniejszej św. Erazma i Pankracego w Jeleniej Górze, Plac Kościelny 1-2. Ogólna powierzchnia kamiennej elewacji, która poddana zostanie pracom konserwatorskim: 143 000dm2. Planowany zakres prac obejmuje usunięcie zwietrzałych i skorodowanych bloków kamienia, odspojonych cementowych uzupełnień spoin kamienia, przegląd i konserwację elementów metalowych wieży, w tym głownie skorodowanego sklamrowania wieży, konieczną wymianę architektonicznych elementów wieży i jej kamiennych detali, przeprowadzenie pełnej konserwacji technicznej i estetycznej kamienia. W ramach prac konserwatorskich planowane jest czyszczenie kamienia bezinwazyjną metodą ścierną, wykonanie impregnacji wzmacniającej powierzchnie kamienia, uzupełnienie ubytków, konserwacja i wymiana spoin. Szczegółowy opis prac konserwatorskich określony jest w Programie prac konserwatorskich, stanowiącym Część III. SIWZ. Stosownie do treści art. 29 ust.3a upzp, Zamawiający żąda zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 50% osób zatrudnionych w zespole konserwatorów wykonujących prace konserwatorskie na kamiennej elewacji stanowiącej przedmiot zamówienia, których wykonywane czynności polegać będą na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z 26.06.1974 r.- Kodeks Pracy Dz.U. z 2014 r. poz.1502, z późn.zm. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku każdorazowej zmiany personalnej osób Wykonawca jest zobowiązany bez wezwania do aktualizacji oświadczenia oraz przedłożenia odpowiedniej umowy/ów, o których mowa w podpunkcie 6.4 Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: Wykaz osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem, które z wymienionych osób zatrudnione są w oparciu o umowę o pracę. Nieprzedłożenie Wykazu w wyżej określonym terminie skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż wykonawca uchyla się od podpisania umowy, a następnie Zamawiający zatrzyma mu wadium na podstawie art.46 ust.5 pkt 1,3 upzp. Jeżeli wykonawca będzie się uchylał od przedłożenia Wykazu, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, zgodnie z art. 94 ust 3 upzp.W celu sporządzenia Wykazu osób - wykonawca może posłużyć się ponownie wzorem stanowiącym Załącznik nr4 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w punkcie 6. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu oraz dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogu, zwrócenia się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności , dla których wskazano sposób zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy /umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności związane z pracami konserwatorskim kamiennej elewacji stanowiącej przedmiot zamówienia. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Z tytułu niespełnienia, na etapie realizacji przedmiotu Umowy, przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w punkcie 6. Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w Części II. Wzór umowy - §11.4 Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres konserwacji wynikający z Programu prac konserwatorskich - bez względu na trudności i nieprzewidziane okoliczności , jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji oraz sporządzić dokumentację konserwatorską z przeprowadzonych prac i przekazać ją Zamawiającemu nie później Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. W sytuacji, kiedy wykonawca wygrał przetarg, reklamacje dotyczące zmiany wartości oferty w świetle zobowiązań wykonawcy określonych powyżej nie będą rozpatrywane. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości przed złożeniem oferty. W przypadku, kiedy Wykonawca korzystać będzie z zasobów wiedzy i doświadczenia innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust.2b upzp. - podmiot udostępniający jest zobowiązany do wystąpienia przy realizacji zamówienia w charakterze podwykonawcy. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dla całego przedmiotu zamówienia - minimum 60 miesięcy- licząc wraz z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdza się występowania wad lub wraz z dniem podpisania protokołu odbioru usunięcia wad i usterek stwierdzonych w protokole odbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
95522100-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT651900 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 590400 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
- Usługi fizycznej ochrony osób i mienia Zdrojowego Teatru Animacji w Jeleniej Górze im. Bogdana Nauki w 2025 roku
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.