eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostarczanie wyników badania Radio Track dotyczacego słuchalności stacji radiowych w Polsce (znak sprawyDK/WPzp-2/10)



Ogłoszenie z dnia 2010-04-19

Warszawa: Dostarczanie wyników badania Radio Track dotyczacego słuchalności stacji radiowych w Polsce (znak sprawy: DK/WPzp-2/10)
Numer ogłoszenia: 89051 - 2010; data zamieszczenia: 19.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Dział Obsługi Zamówień Publicznych, Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6459359, faks 022 6453959, 6455996.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczanie wyników badania Radio Track dotyczacego słuchalności stacji radiowych w Polsce (znak sprawy: DK/WPzp-2/10).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostarczanie wyników badania Radio Track dotyczacego słuchalności stacji radiowych w Polsce.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SMG/KRC Poland Media S.A., ul. Nowoursynowska 154 A, 02-797 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 450000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 534360,00

  • Oferta z najniższą ceną: 534360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 534360,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a) ustawy - Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.) dalej Pzp, Zamawiający może, udzielić zamówienia z wolnej ręki , jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Badanie Radio Track jest dotychczas jedynym w Polsce ciągłym badaniem pomiarowym dotyczącym słuchalności stacji radiowych umożliwiającym w szczególności wskaźnikową analizę rynku radiowego pod kątem znajomości stacji, zasięgu dziennego, udziału w rynku, czasu słuchania jak i struktury audytoriów poszczególnych rozgłośni. Badanie jest monomedialne - dedykowane wyłącznie radiu, realizowanie na próbie rocznej około 85 tysięcy respondentów. Badanie jest reprezentatywne pod względem płci, wieku, regionu oraz wielkości miejscowości zamieszkania i obejmuje całe audytorium radiowe na poziomie ogólnopolskim, regionalnym i lokalnym w odniesieniu do słuchaczy w wieku 15-75 lat. Badanie Radio Track prowadzone w sposób ciągły od 9 lat, co pozwala na uzyskanie spójnych metodologicznie i na bieżąco kontrolowanych danych, które są narzędziem powszechnie stosowanym w analizach rynku i planowaniu radiowych kampanii reklamowych w większości największych agencji reklamowych w Polsce oraz stosowanym przez większość polskich nadawców radiowych. Wyniki systematycznie prowadzonych badań rynkowych są niezbędne zarówno do celów programowych jak i handlowych. Analizy dokonywane na danych dostarczonych w wyniku badań są podstawą podejmowanych decyzji strategicznych związanych z działalnością Zamawiającego oraz innych nadawców radiowych. Zamawiający, podobnie jak inni nadawcy radiowi, nie jest w stanie skutecznie funkcjonować bez systematycznie otrzymywanych i analizowanych badań określających pozycje naszych programów na rynku. W związku z tym, rynek radiowy przyjął, że jedynym stabilnym standardem badawczym w naszym kraju jest Radio Track. Zakres badania oraz opracowanie jednolitego standardu badań radiowych skutkował powstaniem w roku 2001 tzw. Komitetu Technicznego Badań Radiowych (KBR), którego zadaniem było określenie standardu badań oraz wybieranie jego wykonawcy. KBR reprezentujący wszystkich najważniejszych nadawców radiowych w Polsce wskazał ofertę SMG/KRC jako spełniającą w największym stopniu oczekiwania Komitetu. Jednym z zasadniczych czynników wyboru było jednoznaczne opowiedzenie się przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych za badaniem Radio Track i jego wykonawcą. Wykonawca SMG/KRC w 2004 r wygrał konkurs organizowany przez KBR dotyczący przeprowadzenia ww. badań. W zaistniałej sytuacji wykonoawcą jedynego standardowego badania słuchalności radiowej w Polsce w latach 2005 - 2006 był SMG/KRC. Od roku 2007 KBR przedłużał na kolejne lata wspłópracę w tym zakresie z ww. Wykonawcą. Współpraca została również przedłuzona na rok 2010. Obecnie, korzystanie z usług i wyników badań poracowywanych przez tego Wykonawcę to jedyny dostęp do powszechnie przyjętego i funkcjonującego na rynku radiowym standardu badawczego. W świetle powyższego zaistniała przesłanka wyboru zamówienia z wolnej ręki, o której mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit.a) Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.