eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRemont pomieszczeń w skrzydle od ulicy Niepodległości wraz z wbudowaniem windy w ramach zadania 738 (etap II) pod nazwą Adaptacja pomieszczeń zwolnionych przez Wydział Biologii wraz z modernizacją sal wykładowych w budynku Collegium Maius Uniwersytetu im.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-29

Poznań: Remont pomieszczeń w skrzydle od ulicy Niepodległości wraz z wbudowaniem windy w ramach zadania 738 (etap II) pod nazwą Adaptacja pomieszczeń zwolnionych przez Wydział Biologii wraz z modernizacją sal wykładowych w budynku Collegium Maius Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Fredry 10
Numer ogłoszenia: 89096 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, fax 061 8294012, 8291103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: uczelnia wyższa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w skrzydle od ulicy Niepodległości wraz z wbudowaniem windy w ramach zadania 738 (etap II) pod nazwą Adaptacja pomieszczeń zwolnionych przez Wydział Biologii wraz z modernizacją sal wykładowych w budynku Collegium Maius Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Fredry 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: I.REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU COLLEGIUM MAIUS: 1.Remont klatki schodowej w budynku Collegium Maius od strony Al. Niepodległości 2.Remont III piętra budynku Collegium Maius od strony Al. Niepodległości: roboty rozbiórkowe i murarskie, roboty malarskie, stolarka drzwiowa i okienna, roboty posadzkowe, transport gruzu i utylizacja, sanitariat, rozbiórka balkonu. 3. Remont II piętra (część od strony al. Niepodległości): roboty rozbiórkowe i murarskie, roboty malarskie, stolarka drzwiowa i okienna, roboty posadzkowe, transport gruzu i utylizacja, sanitariat, rozbiórka balkonu. 4. Remont parteru (część od strony al. Niepodległości): roboty rozbiórkowe i murarskie, roboty malarskie, stolarka drzwiowa i okienna, roboty posadzkowe, sanitariat, zabytkowy portal drzwiowy, transport gruzu i utylizacja, rozbiórka balkonu. 5. Przyziemie (część od strony al. Niepodległości ): roboty rozbiórkowe i murarskie, roboty malarskie, stolarka drzwiowa i okienna, roboty posadzkowe, transport gruzu i utylizacja, sanitariat, stolarka drzwiowa zewn. 6. Remont piwnic w budynku Collegium Maius od strony al. Niepodległości. 7. Remont trzech pomieszczeń piwnicznych w budynku Collegium Maius: rozbiórki, roboty murarsko - tynkarskie i malarskie, roboty posadzkarskie, roboty instalacji wod.-kan., roboty elektryczne 8. Remont pomieszczeń i sanitariatów w skrzydle budynku Collegium Maius od strony al. Niepodległości - branża instalacyjna: prace demontażowe, poziomy i piony ciepłej wody i cyrkulacji, piony zimnej wody i kanalizacji, roboty uzupełniające i pomocnicze, toalety męskie - Instalacje wod-kan z białym montażem i instalacją c.o., toalety damskie - Instalacje wod-kan z białym montażem i instalacją c.o. 9. Instalacje elektryczne - remont pomieszczeń w skrzydle budynku od ul. Al. Niepodległości, instalacja elektryczna wewnętrzna: tablice rozdzielcze, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtykowych, pomiary, demontaże. 10. Instalacja RTV 11. Multimedia sala nr 19: wykonanie instalacji teletechnicznej wraz z montażem urządzeń, zakup urządzeń systemu audiowizualnego. 12. Multimedia sala 328: wykonanie instalacji teletechnicznej wraz z montażem urządzeń, zakup urządzeń systemu audiowizualnego. 13. Multimedia sala 2: wykonanie instalacji teletechnicznej wraz z montażem urządzeń, zakup urządzeń systemu audiowizualnego. 14. Instalacja strukturalna: okablowanie pionowe, okablowanie poziome, pomiary. II. WBUDOWANIE DŹWIGU OSOBOWEGO W SKRZYDLE ZACHODNIM 1. Branża budowlana: prace rozbiórkowe, elementy żelbetowe, stalowe i murowe, prace wykończeniowe (posadzki, tynki, szpachlowanie, malowanie, stolarka drzwiowa, docieplenie szachtu windowego, podłączenie ciągów wentylacyjnych do komina), montaż windy. 2. Branża sanitarna: instalacje wod-kan., instalacja c.o., instalacja wentylacji. 3. Branża elektryczna: instalacje elektryczne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: wykonali (również jako generalny wykonawca przy współudziale podwykonawców) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remontach w obiektach zabytkowych o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł każda, i których właściwe wykonanie zostało potwierdzone przez inwestora lub konserwatora zabytków. B. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami), posiadającymi: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego oraz udokumentują co najmniej 2 letnią praktykę na budowie przy zabytkach nieruchomych lub posiadają zaświadczenie o kwalifikacjach uzyskanych na podstawie § 19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z 24.08.1964r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych lub na podstawie § 18 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z 11.01.1994r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz.U 1994, nr 16, poz. 55) - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą że: A. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. B. dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 750 000,00 zł - złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp oraz złożą wszelkie wymagane Specyfikacją dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków - wycenią przedmiotowe zamówienie - złożą ofertę cenową - udzielą 36 miesięcy gwarancji na wykonane przez siebie roboty i zainstalowane urządzenia. - zaakceptują termin wykonania zamówienia - zaakceptują termin związania ofertą - zaakceptują warunki umowy zawarte w istotnych postanowieniach umowy - wskażą w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzą podwykonawcom Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu, bądź odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. - formularz ofertowy, w którym Wykonawca: podaje cenę, deklaruje sposób wykonania zamówienia (siłami własnymi czy z podwykonawcą), potwierdza termin wykonania zamówienia, udziela gwarancji na wykonane roboty i zamontowany sprzęt, akceptuje istotne postanowienia umowy, akceptuje termin związania ofertą, zobowiązuje się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. - formularz cenowy - zbiorcza tabela elementów scalonych Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie to podpisuje pełnomocnik. - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie to składa każdy z wykonawców. - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - polisę winien złożyć każdy z wykonawców. - informacja banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca spełnianie warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt 5.1. ppkt 3 B SIWZ W przypadku składania ofert przez kilku wykonawców w/w informacja może być od jednego lub kilku wykonawców, ważne jest aby łączna zdolność kredytowa bądź łączna wielkość środków finansowych spełniała warunek wymieniony w pkt. 5.1.3 B SIWZ - wykaz osób, które będą kierować robotami wraz z kserokopiami ich uprawnień i wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzający spełnianie warunku o którym mowa w rozdziale 5 pkt 5.1. ppkt 2 B SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik - wykaz wykonanych robót, potwierdzający spełnianie warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt 5.1. ppkt 2 A SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik - dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie - kosztorysy ofertowe Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. - wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. - wykaz co najmniej 2-letniej praktyki na budowie przy zabytkach nieruchomych Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik - dowód wniesienia wadium - pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Dział zamówień publicznych, ul. Wieniawskiego 1, Poznań, pokój 302 (SIWZ płatna 50,00zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Dział zamówień publicznych, ul. Wieniawskiego 1, Poznań, pokój 302.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.