To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-20
Górno: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa, przebudowa Pawilonu nr 10 ZOL dla osób starszych i przewlekle chorych w Górnie wraz z infrastrukturą.
Numer ogłoszenia: 89098 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62850 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie, ul. Rzeszowska 5, 36-051 Górno, woj. podkarpackie, tel. 17 772 88 95, faks 17 772 89 68.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa, przebudowa Pawilonu nr 10 ZOL dla osób starszych i przewlekle chorych w Górnie wraz z infrastrukturą..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA PAWILONU NR 10 ZOL DLA OSÓB STARSZYCH I PRZEWLEKLE CHORYCH W GÓRNIE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych. 2. Projekt pn. ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA PAWILONU NR 10 ZOL DLA OSÓB STARSZYCH I PRZEWLEKLE CHORYCH W GÓRNIE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ finansowany jest ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 -2014 oraz środków Powiatu Rzeszowskiego. 3. Pełna dokumentacja dotycząca realizacji robót budowlanych polegających na realizacji zadania ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA PAWILONU NR 10 ZOL DLA OSÓB STARSZYCH I PRZEWLEKLE CHORYCH W GÓRNIE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ, w tym dokumentacja projektowa znajduje się na stronie internetowej zamawiającego pod adresem: http://przetargi.gorno.eu w zakładce - Postępowania w toku - Tytuł ogłoszenia: ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA PAWILONU NR 10 ZOL DLA OSÓB STARSZYCH I PRZEWLEKLE CHORYCH W GÓRNIE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ (Symbol przetargu: ST/DZP/1/2015, Numer ogłoszenia: 24532 - 2015 w BZP; data zamieszczenia: 03.02.2015). 4. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego odpowiedzialny jest za prowadzenie nadzoru robót budowlanych zgodnie z: 1) prawem budowlanym; 2) polskimi normami i/lub normami zharmonizowanymi z UE i przepisami dotyczącymi realizacji i eksploatacji budynków i budowli; 3) dokumentacją projektową / projektem budowlanym, projektami wykonawczymi, przedmiarami robót oraz szczegółowymi Specyfikacjami Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 5. Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie m.in.: 1) Nadzór ciągły stosownie do wymagań wynikających z dokumentacji projektowej oraz warunków określonych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 2) Podejmowanie decyzji (poleceń) w sprawach związanych z jakością robót budowlanych, oceną jakości materiałów, prowadzeniem robót oraz interpretacją dokumentacji projektowej. Powyższe wydaje na piśmie wg wzorów ustalonych z Zamawiającym; 3) Prowadzi Korespondencje z Zamawiającym i w imieniu Zamawiającego po uprzedniej akceptacji treści korespondencji przez Zamawiającego; 4) Organizuje prace związane ze sprawowaniem nadzoru, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót budowlanych; 5) Decyduje o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, urządzeń lub sprzętu; 6) Żąda usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub niezdolnych do wykonania robót lub innych niezatrudnionych przez Wykonawcę robót budowlanych; 7) Udziela wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących robót budowlanych; 8) Wnioskuje w sprawie: a) Wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej i uzyskania zgody na zmiany; b) Przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych; c) Zmian oznaczenia i organizacji ruchu w trakcie prowadzenia robót budowlanych oraz o potrzebie zabezpieczenia dróg i urządzeń obcych na placu budowy i w jego otoczeniu; 9) Opiniuje wnioski składane przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie roszczeń i sporów z osobami prawnymi i fizycznymi; 10) Opiniuje harmonogram robót budowlanych; 11) Zajmuje stanowisko co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk archeologicznych odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy; 12) Organizuje Rady Budowy, sporządza protokoły z narad i przekazuje je zainteresowanym stronom w terminie do 5 dni od dnia ich odbycia oraz dopilnowuje realizację ustaleń, decyzji i poleceń podjętych na Radach Budowy lub innych spotkaniach z zakresu prowadzenia robót budowlanych; 13) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego załatwia sprawy związane z przygotowaniem inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie, uczestniczy w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego, kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz dopilnowuje realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas kontroli; 14) Dokonuje i współpracuje przy odbiorach technicznych robót zanikających, ulegających zakryciu, odbioru częściowego, rozruchu próbnego oraz końcowego robót oraz prac z zakresu obsługi geodezyjnej; 15) Wnioskowanie zakończenia robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego i przedłożenia tych dokumentów do akceptacji Zamawiającemu w celu ustalenia ostatecznego terminu odbioru robót budowlanych oraz poświadczenia terminu zakończenia robót; 16) Uczestniczy w przeglądach gwarancyjnych w okresie rękojmi i gwarancji; 17) Wszystkie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa polskiego w relacji do zakresu robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia; 18) Przygotowania Zamawiającemu danych do uzyskania pozwolenia na użytkowane oraz przekazanie na majątek Zamawiającego zrealizowanego zadania inwestycyjnego; 19) Sprawdzenia faktur za zrealizowane roboty pod względem formalnym i merytorycznym w terminie 5 dni od daty ich otrzymania od Wykonawcy robót; 20) Sporządzenie na żądanie lub wniosek Zamawiającego informacji, dokumentów, raportów, sprawozdań okresowych o stanie realizacji robót włącznie z prowadzeniem dokumentacji fotograficznej przebiegu realizacji zadania; 21) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bhp, przepisów p.poż., ochrony środowiska; 22) Przebywanie inspektorów nadzoru na budowie co najmniej 2 dni tygodniowo w czasie realizacji robót budowlanych danej branży, dodatkowo na każde wezwanie inwestora i wykonawcy robót w celu rozwiązania ewentualnych wątpliwości; 23) Zamawiający będzie kontrolował jakość wykonania prac Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w oparciu o: a) Zgodność wykonywania robót budowlanych z dokumentacja projektową; b) Terminowość, systematyczność i rzeczowość merytoryczną prowadzonej dokumentacji budowy (sprawozdania, raporty, wnioski itp.); c) Rzetelne i fachowe prowadzenie Rad Budowy, częstotliwość i jakość wpisów w Dzienniku Budowy. Szczegółowy zakres obowiązków wymaganych do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zawiera załącznik nr 1 do projektu umowy, która stanowi z kolei załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 -2014 oraz środków Powiatu Rzeszowskiego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EMG ENGINEERING & MANAGEMENT GROUP SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EMG ENGINEERING & MANAGEMENT GROUP SP. Z O.O.
- EMG Engineering & Management Group Sp. z o.o. , Warszawa, ul. Złota 61/100, 00-819 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129047,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35608,50
Oferta z najniższą ceną: 35608,50 / Oferta z najwyższą ceną: 184500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI GÓRNO
więcej: przetargi GÓRNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD MODERNIZACJĄ BUDYNKU B W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU pn. " UTWORZENIE ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa kompleksu sportowego w ramach programu 'ORLIK' Edycja 2024 w Rudzie Strawczyńskiej, gmina Strawczyn
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie.
- "Budowa systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenach Gminy Ciasna" w cz. dotyczącej: budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w sięgaczu ul. Łąkowej w miejscowości Panoszów
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.