eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³obrzegPrzygotowanie i realizacja akcji promocyjnych Ko³obrzeg za 50 % w dwóch ods³onach - edycja wiosenna, edycja jesienna dla Gminy Miasto Ko³obrzeg

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2013-03-05

Ko³obrzeg: Przygotowanie i realizacja akcji promocyjnych Ko³obrzeg za 50 % w dwóch ods³onach - edycja wiosenna, edycja jesienna dla Gminy Miasto Ko³obrzeg
Numer og³oszenia: 89098 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miasta Ko³obrzeg , ul. Ratuszowa 13, 78-100 Ko³obrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przygotowanie i realizacja akcji promocyjnych Ko³obrzeg za 50 % w dwóch ods³onach - edycja wiosenna, edycja jesienna dla Gminy Miasto Ko³obrzeg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja akcji promocyjnych Ko³obrzeg za 50% w dwóch ods³onach (edycja wiosenna, edycja jesienna) dla Gminy Miasto Ko³obrzeg:przygotowywanie koncepcji i scenariuszy dwóch edycji akcji oraz ich pó¼niejsza realizacja, w tym w szczególno¶ci: promocja akcji na terenie Polski i Niemiec z uwzglêdnieniem miast: Berlin, Poznañ, Szczecin, Wroc³aw, dzia³ania promocyjne w internecie, wykorzystanie mo¿liwo¶ci i narzêdzi promocyjnych portali spo³eczno¶ciowych, przygotowanie drukowanych materia³ów informacyjnych dotycz±cych akcji, dzia³ania public relations, sprawozdanie z realizacji projektów. Czas trwania promocji ka¿dej z akcji minimum 6 tygodni z uwzglêdnieniem kumulacji dzia³añ marketingowych w trakcie ostatnich trzech dni - weekend z rabatami 50% w Ko³obrzegu..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.34.00.00 - Us³ugi reklamowe i marketingowe 79.41.60.00 - Us³ugi public relations .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek dotycz±cy posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych O spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków poprzez weryfikacje o¶wiadczenia z³o¿onego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek dotycz±cy posiadania wiedzy i do¶wiadczenia, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje g³ówne us³ugi. Na ich potwierdzenie przed³o¿y dokument potwierdzaj±cy wykonanie lub wykonywanie nale¿ycie co najmniej 1 akcji promocyjnej o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia o warto¶ci minimum 50.000,00 z³ wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków poprzez weryfikacje z³o¿onego Za³±cznika nr 4 oraz do³±czonych dokumentów potwierdzaj±cych wykonanie lub wykonywanie co najmniej 1 us³ugi.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie dokonuje opisu spe³niania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie dokonuje opisu spe³niania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie dokonuje opisu spe³niania tego warunku

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wype³niony i podpisany Formularz ofertowy 2.Wype³niony i podpisany Formularz cenowy stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SIWZ. 3.Opis koncepcji scenariusza dla akcji promocyjnej Ko³obrzeg za 50 % zawieraj±cy elementy takie jak: a. opis pomys³u na realizacjê akcji uwzglêdniaj±cy: innowacyjno¶æ, politykê promocji miasta, komunikat promocyjny Ko³obrzeg za 50%, estetykê realizacji projektu, sposób korelacji dwóch edycji akcji; b. prezentacjê doboru narzêdzi promocji oraz opis ich wykorzystania w akcji; c. opis sposobu realizacji komunikatów zawartych w polityce promocji miasta i ha¶le promocyjnym Ko³obrzeg za 50% d. prezentacjê dostosowania akcji do grupy konkretnych odbiorców poprzez: projekty layaut-ów, przedstawienie kana³ów komunikacji oraz opis wykorzystania dzia³añ w obrêbie social media; e. prezentacjê dostosowañ graficznych do wszystkich narzêdzi promocji; f. prezentacjê tekstów reklamowych oraz ich t³umaczeñ. Za³±czony dokument bêdzie stanowiæ podstawê oceny ofert w oparciu o kryterium 2 wyboru oferty - Opis koncepcji scenariusza dla akcji promocyjnej Ko³obrzeg za 50 % 4.Informacja o której mowa w art.26 ust 2d ustawy Prawo zamówieñ publicznych, z³o¿one na druku stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ. Sk³adaj±c wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych us³ug, podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane nale¿y za³±czyæ dowody, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Dowodami na po¶wiadczenie czy us³ugi zosta³y lub s± wykonywane nale¿ycie s±: a) po¶wiadczenie, z tym ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych us³ug okresowych lub ci±g³ych po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b) o¶wiadczenie wykonawcy - je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia, o którym mowa w lit. a); c) w przypadku gdy zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego us³ugi wskazane w wykazie, zosta³y wcze¶niej wykonane, wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów, o których mowa w lit. a) i b); d) Wykonawca, w miejsce po¶wiadczeñ, o których mowa w lit. a) mo¿e przek³adaæ dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie us³ug, okre¶lone w § 1 ust.1 pkt i 3 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. Nr 226,poz.1817).

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Ocena spójnej koncepcji i scenariusza materia³ów multimedialnych - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl BIP
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Biuro Prezydenta Urzêdu Miasta Ko³obrzeg, Plac Ratuszowy 2/1, 78 - 100 Ko³obrzeg.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 14.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzêdu Miasta Ko³obrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78 - 100 Ko³obrzeg, (pokój nr 104, I piêtro).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : I kryterium cena 70 proc., II kryterium ocena kreacji graficznej dla linii materia³ów promocyjnych 30 proc., KRYTERIUM I Cena 70 proc. C równa siê cena najni¿sza: cena badanej oferty razy 70 proc razy 100 pkt. równa siê punktów Oferta najkorzystniejsza otrzyma w tym kryterium 70 pkt. KRYTERIUM II Ocena spójnej koncepcji i scenariusza materia³ów multimedialnych - 30 proc. Maksymalna liczba punktów, któr± mo¿e uzyskaæ oferta wynosi 30 punktów, przy czym ocenie poddane zostan± nastêpuj±ce parametry: 1. Ocena poziomu scenariusza poprzez analizê proponowanych dzia³añ promocyjnych, ¶wie¿o¶æ pomys³u na realizacjê akcji, innowacyjno¶æ scenariusza z uwzglêdnieniem polityki promocji miasta oraz odzwierciedlenie komunikatu promocyjnego Ko³obrzeg za 50 proc., estetyka proponowanej realizacji, stopieñ korelacji dwóch edycji akcji. 2. Nowoczesno¶æ prezentacji tematu poprzez dobór narzêdzi promocji oraz zastosowanie wykorzystanie wskazanych przez Zamawiaj±cego narzêdzi promocji; 3. Czytelno¶æ przekazu i stopieñ prezentacji komunikatów zawartych w polityce promocji miasta oraz ha¶le promocyjnym Ko³obrzeg za 50 proc. ; 4. Dostosowanie dzia³añ promocyjnych do grup odbiorców poprzez dobór stosownych narzêdzi promocji,przygotowanie druków o intensywnych, nasyconych kolorach, tworz±cych wra¿enie ciep³a, buduj±cych pozytywne, radosne odczucia, zachêcaj±cych do wyj¶cia na zewn±trz; wybór kana³ów komunikacji,wykorzystanie dzia³añ w obrêbie internetu ze szczególnym uwzglêdnieniem social media; 5. Stopieñ dostosowania rozwi±zañ graficznych poprzez adaptacje jednolitych motywów graficznych do wszystkich narzêdzi promocji; 6. Jako¶æ i poprawno¶æ tekstów reklamowych oraz ich t³umaczeñ, przez co zamawiaj±cy rozumie poprawno¶æ redakcyjn± i stylistyczn± tekstów; oceniane bêdzie uporz±dkowanie tre¶ci, 7. Przejrzysto¶æ komunikowanych tre¶ci oraz prostota jêzyka, którym komunikowane bêd± pojêcia zwi±zane z promocj± Miasta Ko³obrzeg dla wskazanej grupy docelowej; Oferta najkorzystniejsza otrzyma w tym kryterium 30 pkt..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.